Коментари - "Автоваз" пуска "Лада екс-крос 5" от бившия завод на "Нисан" в Санкт Петербург | Бизнес.dir.bg
назад

"Автоваз" пуска "Лада екс-крос 5" от бившия завод на "Нисан" в Санкт Петербург

До 10 000 превозни средства се очаква да бъдат произведени в предприятието до края на годината

Обратно в новината

Коментари - "Автоваз" пуска "Лада екс-крос 5" от бившия завод на "Нисан" в Санкт Петербург | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ХА ХА ХА От Нисан на руска бракма

Снимката не е вярна

Просто уравнение с повече едно много неизвестно: "Автоваз" планира да произведе през тази година общо 400 000 автомобила. А колко смята да продаде от тях, колко да бракува малко след производството, и накрая колко ще успее избщо да продаде?

се произвеждат само записи и кравешки лайна,ама сега всички ще почнат да дебействат герберски че виж рашките тва онова,ама те си имат ората,и не се продават за стотинки и лайна

Този модел е екологичен. Няма мотор. Задвижва се с педали. Абе, велосипед. Пляс, пляс, педалите....

Ти не беше ли овчар , а ?

Уау, какви ръбове, каква линия...ама е лада.

Това е купето на Рено Клио 2 хечбек с фейслифта. Не знам как са му казвали в Московията. Автоваз къде мисли да продаде 400 000 автомобила тази година?

67-ма година под името Лада започнаха да продават Fiat 123 2023-та година под името Лада ще се продава FAW Bestune T77 китайски кокошарник с подменени емблеми Това е прогреса :))))))) Иначе снимката не е вярна, факт.

Ами нормално, нали малоумните ЕС политици им сложиха санкции... Европейските и японските автомобило производители загубиха доста от продажбите си с тези глупави санкции. През 2021 в Русия са продадени 1.7 милиона нови коли. А и киатайците печелят, сега ще имат достъп до технологиите на Нисан-Рено. До няколко години вероятно Китай ще е автомобило производител номер 1 в света, с техните 26-27 милиона продажби на нови коли на година.

Руския пазар е 3%. Да си карат Ладите и Китайските боклуци. А ти мислиш че рено нисан са си оставили технологиите да се въргалят по пода на фабриката?

Нямам добро мнение за Нисан. Твърде често лоши шофьори карат Нисан. Това ме кара да мисля, че по-вероятно колата е виновна. Сега руснаците като заменят оригинални части с китайски и може би дори собствени изделия (разбирай издялани, не произведени) съгласно политиката им на импортозамещение смятайте какви безаналогови автомобили ще се получат. Путин доста преди войната има лични интереси в производството и продажба на автомобили в Русия и държавата налагаше пречки и ограничения на вноса на нови и употребявани автомобили.

А ти въобще стъпвал ли си в завод, управляван от западняци?

3% от какво ? През 2021 в целия ЕС са продадени около 12 милиона нови коли. Руския пазар е 10% от целия ЕС пазар, вероятно 90% от руските коли са европейски, изключвам далечния изток, където вероятно азиатските производители са водещите, но там и урбанизацията е доста по-ниско. Колкото до технологията, въобще не сте прав, цялата инфраструктура, сгради, машини, персонал е останал, според вас в тези заводи в Русия, кой е работил руснаци или японци или французи ? Мислите ли че руските работници не са запознати с технологичния процес, с чертежите на детайлите, с работата с машините ? Просто ще си поръчват детайлите които не могат да произведат (поради липса на мощнисти) от Китай, и ще продължат да си сглобяват Нисан-Рено с емблемата на Лада. Както е посочил коментиращия отгоре, в западен завод единственото западно е няколкото менажера които идват от дъжд на вятър да пият по една ракия и да се повеселят с туземците. А цялата работа се извършва от робите, по определения технологичен процес.

направо ще залеят света с Лади ватниците

Цели 10000 бр. - за кого по-напред?

Робите и РОБОТИТЕ.

Путовисюетата да сменят баварките и мерджаните с ладичката. Да са съпрочастни с Руската икономика все пак!

Германците купили завода "АЗЛК" и решили, вместо Москвич да произвеждат Мерцедес. Настроили линията, пуснали я - излиза Москвич! Сменили машините изцяло с германски, преоборудвали целия завод, пускат линията - излиза Москвич! Сменили персонала, само германци (даже охраната и чистачките), пускат линията - Москвич! На отсрещния хълм стоят Чапай и Петка, гледат през биноклите и Чапай казва: - Петка, аз като ти разправях, че мястото е прокълнато, ти ми се смееше...

На дядо ми жигулката се справяше завидно добре в сравнение с прехвалените сега западни тарги. Тарги казвам защото вече не са това което бяха, качеството е сведено до минимум, икономията на материали е основната цел. Всеки нов модел означава не някакво технологично подобрение, а заменяне на скъпи материали с още по-евтини, като за заблуда на клиента се променят само фарове, решетки , брони, мигачи, огледалца и джанти. След петата година, а понякога и по-рано се започва с ремонтите. И не се заблуждавайте че карате западно, всички тежки, трудоемки и мръсни производства са изнесени в Китай, на запад става само сглобката с роботи.