Коментари - "Авиацията такава, каквато я познавахме, приключи" | Бизнес.dir.bg
назад

"Авиацията такава, каквато я познавахме, приключи"

Кризата ще бъде особено тежка за нискотарифните компании, заяви пилот от "Авиоотряд" 28

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - "Авиацията такава, каквато я познавахме, приключи" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Лобизъм и внушения.

Закривай!

90% от гражданските ни пилоти да са без работа.

С дигане на цените единствено ще им намалеят още повече клиентите. Тия бизнеси така и не разбраха, че просто вече няма място за всички. Същото и важи за ресторанти, хотели и т.н. Като намалеят двойно пак ще са пълни.

Най-после нещо положително! Със автомобил ще е по весело отколкото със самолет. Отпуските ще станат по дълги за работещите във чужбина,а сменните екипажи на кораби ще се сменят само със местни моряци по местата където се намират.

ДА БЕ ДЪРЖАВНОТО ПИЛОТЧЕ КАЗА ЧЕ САМО БОЙКО ШЕ ЛЕТИ И САМО АВИООТРЯДА И ХОРАТА НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ХОДЯТ НА ТУРИЗЪМ САМО БАЧКАНЕ ЯДЕНЕ СПАНЕ

Капитализъм и пазарна икономика, фалираш и си търсиш друга работа. Спрете да лобирате и да точите от държавите пари за високите си заплати и огромни дивиденти. Един пилот взима за 5 години, колкото аз за 50, само дето мен никой не ме пита как съм и никой не ми е дал 1 лев помощ.

В "Авиоотряд" 28 ли са маркетинговите специалисти ?!? Или щото е човек на ББ, значи знае всичко като шефа си ?!?

Голям инсинуация, световна манипулаця. Дали някога ще се разбере истината за тази "менте-пандемия"? Дали сценаристите й и режисьорите й ще станат някога известни?

Да взимаш много пари.

Какво е маркетингов специалист и тогава ще ти кажем.

Предполагам че да, но вече ще е късно за нас обикновенните хора да направим нещо.

Пътувай си ти с кола по хиляда километра. Сега петорно ще се увеличат и загиналите в катастрофи, ама нищо.

Крайно време беше, че се самозабрави паплачта. Летене напред-назад за пиянски уикенди, бай мангал до Европа и обратно да точи социалните системи и в САЩ от едното крайбрежие до другото за измислени срещи и за трупане на frequent miles - стига толкова. Колко гориво се издумка самоцелно... Крайно време е летенето отново да стане скъпо и ексклузивно. За Европа нискотарифните самолети бяха го обърнали на конски вагони, пълни с цигани. Не Wizz air, ами Gypsy air.

Чета ви мненията и не разбирам радостната злоба, с която гледате на нещастието на хората, които няма да могат да изхранват семействата си. Става въпрос за пилоти,стюардеси, наземен персонал , инжинери при производителите и за ремонтите, кетъринг и т.н. и т.н Това са хора , семейства, деца които ще останат без препитание. Да не говорим за факта, че те самите вече излизат от кръга на потребителите и ням да имат какво да харчат в магазина, при фризьора, в хотела или ресторанта / те от своя страна ще харчат по малко за касови апарати, реклама, продукти, консумативи. Обществото е взаимосвързано и ако това се сбъдне ще удари всички браншове. В момента гледате

Едно време летенето със самолет е било като возене с круизен кораб - малко по-скъпичко за обикновенния човек и използването на самолет предимно за бизнес и удоволствие (скъпо).

Въпрос на приспособяване. Най-добрите ще останат. Хрантутниците не. Хубавото в цялата ситуация е, че ще се повиши много конкуренцията и съответно качеството. Ще паднат по същата причина и цените на услугите.

Ти си много състрадателен бе! Кадърните и работливите ще оцелеят!! И не само те! Циганите, цял живот са безработни, както виждаш даже се размножават.

Точно това се чудя и аз. Пилот ли дава мнение, или икономист?

Каква манипулация човек? Гледам сега репортаж от Иран от Русия от САЩ......едно и също навсякъде. Хайде да беше само тук или само Европа или дори Европа и Русия...... Ми не цял свят е така. Единствено можем на китайците малко да се сърдиш, пе късно решиха да я борят. Явно заразата върви от октомври или дори септември. А китай си признаха на Коледа, когато вече е била и в Европа......

Две неща на човешкият гений винаги ме възхищават - самолетите и небостъргачите. Изкачил съм десетте най - високи небъстъргачи в света. Преди осем години ходих в Дубай специално заради "Иглата". И всичко това ми се е случило благодарение на авиацията и на безпогрешните пилоти, чиято професия е една от най - великите! Много ми се иска да вярвам, че скоро пак ще мога да ....вдишна прекрасната тръпка от полета! Благодаря на всички пилоти, стюардеси, и целият обслужващ персонал по летищата. Млагодарение на вас стават възможни всякакви мечти и срещи с любими хора!

Човека явно се интересува от индустрията и е чел статистика. Видно не е икономист. Аз не съм имал време не съм я чел...

Какво е маркетингов специалист?

Най якото е че гастербайтерите ще си кесят у чужбето, а няма да се мъкнат на всеки празник отново тука.

Какви хрантутници бе селски, това е супер конкерентен бранш, не е някаква държавна структура от социализма. Нямаш представа как функционира икономикати, злобно човече.

По пазарната логика - Цените трябва да паднат .

Ами гледайте този филм "Wag the Dog (Да разлаем кучетата)" и може и да разберете!!!

но пилотът Колев, не е икономист. По-добре да си лъска самолета, щом не може да го вдига. Ако цените се вдигнат - ще се появят на пазара нови компании, но Колев откъде да знае логиката. Лъскай, Колев, лъскай!

Тоя авиопилот кога се превърна в експерт-икономист, който знае накъде ще е наклонът на оная работа? Да не е поредния, който се готви да влезе в политиката и дрънка врели-некипели??? Та той дори не е служител на някоя авиокомпания, било то ниско или високо-тарифна!!! И стига с това - нищо вече няма да е същото! Това не е нито първата, нито последната епидемия и като гледам, освен наглите ресторантьори и хотеладжии, които се чудят как да си докарат достатъчно средства за новата си кола, и предлагат всякакви гнусотии - досега съм ходим в 2 ресторанта, в единия ядох претоплена храна на тройна цена, а в другия приборите и чашите бяха баси омазаните и мръзните, не виждам нищо да се променя, освен че някои хора носят маски, което евентуално ще свърши.

Бас хващам, че двамцата сте завършили унсс. Хахаха. По пазарната логика цените трябвало да паднат. Това е авиобизнес, това не е да береш домати, че да паднат цените. Хората пак ще пътуват, но по бизнес, а не защото е решил да си направи уикенд в Италия. Чух че много евтини щели да бъдат билетите на първети космически туристи за да не се появяват на пазара нови компании. Хахахахахаааа

Достатъчно е, не зомбиран човек да си зададе въпроса: „Кой има изгода от ситуацията?“, да си размърда „устройството за мислене“(естествено, ако притежава такова), и ще достигне до истината!

Селянин, защо не си стоиш на село при свинете бре Толуп кво праиш тука и кви ги пишеш ходил на 2 ресторанта ??? Да е*ва твойта мама проста !! Хората му пишат за полети самолети той за едене мисли Главанака!!;))

либерастията, такава, каквато я налагахте със сила - приключи, сороско-меркелски психопати!!!!

В тази, уж наша, БНТелевизия нещо не са в час нито водещи, нито редактори, нито генерални... Вървяха непрекъснато надписи: -"АВИОИНДУСТРИЯТА" в криза... Този, попаднал случайно на това място, Георги Любенов,има ли си хал хабер от ИНДУСТРИЯ? Сектора ИНДУСТРИЯ на ИКОНОМИКАТА е ПРОИЗВОДСТВО на изделия - прибори, апарати, инструменти, самолети, автомобили, вагони, автобуси, машини идр. и др. И с тези, вече ПРОИЗВЕДЕНИ самолети, вагони, автобуси, автомобили се извършват УСЛУГИ. И това, за което си говориха тия, двамата, са УСЛУГИ от сферата на УСЛУГИ със самолети. Този Георги Любенов, пък и много други журналя, е добре да прекрачат прага на един завод и да видят с очите си, що е то ИНДУСТРИЯ. Защото това, което говориха е фалшива новина.

Съчинената пандемия съсипа авиацията, това е факт! Явно силните са в правенето на маски и дезинфектант! И вие масово избрахте, носейки лигавник и мажейки се с всевъзможни боклуци, този бизнес да процъфти! РЕСПЕКТ към всички пилоти, стюардеси и хора, които са част от това семейство!

либерастията, такава, каквато я налагахте със сила - приключи, сороско-меркелски психопати!!!!

АМИ КОЙ ТЕ КАРА ДА ХОДИШ ПО РЕСТОРАНТИ

Авиокомпанните тотално обнагляха в последните години. Цените на билетите непрекъснато се покачваха, въпреки че цената на петрола се срина спрямо 2009 години, след шистовата революция. А в едно не толкова далечно време даже в САЩ бяха стигнали дотам да си крадат бензина от резервоарите. Е, тогава се летеше по-евтино и все още се раздаваше храна в самолета ! Сега всичко е платено, а за капак измислиха и тарифи за пътуване без багаж и доплащане за всичко. След това почнаха да лъжат по интернет с цените на билетите. Пускат ти една цена, карат те да си попълниш всички данни и като натиснеш накрая бутона за поръчване, ти излиза грешка, ама преднамерена грешка, защото това се повтаря непрекъснато всеки ден. Целта е да звъннеш по телефона, където да ти продадат билет на по-висока цена. Това съм го изпитал лично на официалния сайт на КЛМ - една от най-големите авиокомпании в Европа. Е ако си мислят, че като вдигнат цените двойно ще я прокопсат, много грешат ! Просто летенето ще престане да бъде за масите както досега, а ще остане само за бизнесмени. И без това се чудеха как да пробутат тарифа първа класа в самолета. Е вече целият самолет ще се води първи класа и ще стои празен.

Да стават селскостопански пилоти.

Аууу....откъде го изкопахте тоя писател бе?! За съжаление по принцип е прав. Но....не съвсем! Американските авиокомпании не смятат за целесъобразно да да се съобразяват с препоръките за социалната дистанция в самолета. Т.е те ще си използват пълния капацитет. Така че предричанията за мрачно бъдеще са малко паникьорски.....като носенето на парцали по носовете....

Един А320 струва 120 млн. / не лева/. Разчетен е да вози пътници 20 години или 6 млн на година за да се изплати без печалба. Има още за такси прелитане, кацане, обслужване , резервни части, заплати на персонал ( не само пилоти и стюардеси) гориво и застраховки. Застраховките са на годишна база и ако самолета направи само един полет този полет трябва да плати тези пари ( да кажем 150 Хил на година). Т.е. Ако намалеят полетите цената расте. И се смята на 70% затоварване. Отделно има пътнически такси по летищата такса сигурност, която не е включена в цената на билета на виокомпанията. Така че смятайте. Никой няма да работи на загуба въпреки пазарната логика. Големите компани могат за определено време да направят дъмпинг на отделна линия за да вземат пазара, плащайки от печалбата от други линии. Както направи Бритиш когато България еър отвори отново Лондон. А ако пасеш овце на село действително е лесно да кажеш закривайте.

И пак стигаме до простата истина. На пазара няма място за толкова играчи. Като фалират половината и останалата половина пак ще са на 100 процента

тази авио и дустрия да мисли какво може да направи за климатичната си система, за да спре вентилирането за заразен въздух в целия самолет, както и наблъсканите една в друга седалки. Там най често няма еъздух, камо ли чист въздух. Ако успеят да спрат сеенето на зарази, могат да мислят и за качване на цените. В противен случай човек се качва в развъдник на болести.

Да, ще се промени авиоиндустрията - всички авиопревозвачи ще станат нискотарифни и всяка услуга ще се плаща отделно. Това е моята прогноза, нищо, че не съм от авиоотряд. Прогнозата ми е също, че ще има много разочаровани пътници, защото няма да са дочели дребния шрифт (кой обича да чете? Да не засягаме функционалната неграмотност, тоест разбира ли четящият това, което е прочел).

Като самолетът е развъдник на болести, стой си в село Долно Камарци нищо няма да ти стане! Тъп комунист!

Да позная: Прекалено тъп си и/или нямаш пари за самолетен билет и затова плюеш. Твоя воля, пърди си у вас,бих жена си Цура, пий ракия

Напротив! Ние ще пътуваме, а вие параноиците си стойте дома

Фалирай и закривай - БЪлгария 97 да се вземе за еталон и да се приложи навсякъде - толкова е лесно - заплати по 5 долара и всичко се нарязвзва за скрап всички дръжави, компании, корпорации дори банките...

SAMO NE ZNAM DO KOGA SHTE TURPIAt POMIARITE KATO TEB,SHTI EBA MAIKATA I BOKLUKA,che ne chistish osranata spalnia na TULUPA borisOFF

Пилотите не бачкат от лоша логистика. В момента има голяма нужда от смяна на екипажи на корабите. На едните им е изтекло времето за престой на кораба и се чудят как да се върнат други ги чакат на корабите обаче няма как да стигнат. Просто трябва някой да се сети да направи един сайт и да се видят нуждите кой от кой кораб слиза и къде иска да отиде и кой на кой кораб от къде се качва. После превръщат самолетите в маршрутно такси и готово. А те ко правят сега разчитат на старите туристически дестинации, а там пътници няма защото няма пари за гевезелъци.