Коментари - Audi: Никой не иска да купи завода ни в Брюксел, затваряме | business.dir.bg
назад

Audi: Никой не иска да купи завода ни в Брюксел, затваряме

Компанията опита да продаде предприятието си в белгийската столица, но не успя, и го закрива заради слаби продажби (на асемблирания там Q8 e-tron) и високи разходи

Обратно в новината

Коментари - Audi: Никой не иска да купи завода ни в Брюксел, затваряме | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз искам! Купувам го за 1$! Както ни изкупиха на нас индустрията. Не съм го видял на битака в Орландовци, както, обаче видях доста индустриална апаратура там, както и на пунктовете за изкупуване на метали. Имаше много стока, чистиха някакъв завод, от ония, дето ги ликвидираха за по 1 $. После някак си имотите се оказаха в ръцете на частници, на мутри с връзки, от ония добрите, според думите на Васето от Десето. По принцип, в пазарната икономика, ако на едно нещо, защото няма търсене, би трябвало цената му да спада. Ето, че се оказва, че май тия лафове за пазарната икономика са били пълен ташак, просто за да ни откраднат всичко, де що имаме. Пълен ташак - евроатлантизъм. Нещо здраво се обърка света, дами и господа. Нещата са дълбоко несправедлив и отиват на як кютек. Бъдетр здрави.

заводите за автомобили са на големи пътища и магистрали в малки градове, далече от метаполисите. Така се създава заетост в провинцията, ниски данъци и лесна логистика. Което не спасява изобщо американските модели. Тойота е в началото на автомобилната революция в следващите 100 години: СЕО моторите вече се произвеждат серийно. Работят само на ВОДА.

все едно да продаваш фабрика за лаптопи или дрехи или обувки в ЕС!

Затваряйте бе, това е обикновен бизнес кръговрат ! В началото като масова марка, ФВ генерира много повече продажби от луксозните брандове и накрая ги изкупува тях всичките си, а също и конкурентите си от масовия сегмент. В един момент висшия мениджмънт решава, че по-добре да отдели една от вече купените марки като отделна компания на борсата - така направиха с Порше. Сега ФВ контролира "само" Ауди, Шкода и Сеат. Обаче преди това със всяко сливане са придобивали и всички заводи на другото предприятие, а сигурно са откривали и нови заради неправилни разчети за продажби на електромобили. И сега мениджмънта тегли чертата и вижда, че този завод произвежда нещо, което не се купува и въобще няма смисъл да го преустройват в нещо друго.

Вземете го и го занесете в България. Евтина работна ръка, налично пространство, добро местоположение за износ, потенциални подизпълнители... Трябва да се получи перфектно.

бачкатори за 1000лв заплата нЕма!

Като цяло логичен завършек!!! Няма място за разширение, лоша логистика и за капак (не е написано в статията) висока цена на труда. И сега се пита в задачата кой е толкова луд, че да си купи "недоразумение"?

Относно скъпия труд като разход - ок, скъп е, но е скъп във всеки автомобилен завод в Западна Европа, но не всеки затваря заради това.

така е като произвежда елетрически шит

Кой нормален ще построи завод в Брюксел и то само за един луксозен модел?

важното е на путин да му е гадно

Кой нормален човек ще си купи Ауди, бе, хора???

каза дедо Наско от Дачията

Санкциите срещу Русия действат! :))))))))))

и митата срещу Китай ;)