Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит
Първи от 10 г. фалит на голяма авиокомпания в САЩ след провалено сливане и жестока конкуренция в сектора
Обратно в новинатаКоментари - Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит | Бизнес.dir.bg
Коментари
Да,загубиха много клиенти,защото бяха една от първите авиокомпании,които започнаха да взимат пари и за ръчен багаж.Билетите са им сравнително евтини и в началото хората се лъжеха да пътуват с тях,но със пристигане на летището започват допълнителните разходи и накрая като си направиш сметката излиза,че в много случаи излиза по скъпо от други компании с по скъпи билети,т.е. има скрити разходи,които не виждаш при купуване на билета.Два пъти летях с тях,първия път мислех,че е случайност,но след втория път сравних с други компании и не виждам причина да летя с тях.Не че обслужването е по лошо от другите,но са малка компания и имат по малко полети от големите нямаш голям избор за избор на удобни по време полети, а това е важно в САЩ поради часовата разлика между някои щати.
Това е подла компания. Предлага много евтини билети. И после се оказва, че ако искаш да пътуваш до жена си, трябва да си купиш избрани места. Иначе ви запращат в двата края на самолета, въпреки, че самолета е на половина празен. Личния багаж се заплаща отделна и в самолета всичко се купува, даже водата. За багажа в самолета, има направена стойка в която мерят размера на куфарчето. Естествено, стандартните куфарчета за багажниците над седалките - керион се оказват по-големи и трябва да ги заплатите отделно. Отделно, ако искате да ви и издадат билет от гишето, трябва да платите 25 долара за услугата. Иначе само по интернет. От тези всички тарикатлъци пътниците се отвратиха.
Е, така става с нискотарифните компании когато не са закриляни от някоя голяма “скъпа” компания която да ги хрантути