Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит
Първи от 10 г. фалит на голяма авиокомпания в САЩ след провалено сливане и жестока конкуренция в сектора
Обратно в новинатаКоментари - Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит | Бизнес.dir.bg
Коментари
Почнаха да искат пари за всичко и на хората им писна да пътуват с тях. Например, искат пари и за ръчен багаж, като техният размер е по-малък от стандартния ръчен. Съответно, като не става рамера ти - искат ти $80. И т.н. Така не става.
И с какво това е по различно от Уиз и Раян еър и всички останили нискотарифни превозвачи?
Извинете, моля: не, не се чете Раян Еър, а е Райън Еър. Може би еърлайн ръководството не си е направило недостатъчно далновидни и логични, въз основа на действителни приходи и разходи, планове и разчети. В състояние на банкрут - ще бъдат или боядисани, или облепени самолетите ѝ в цветовете на закупилата\придобилата я авиокомпания и ще продължат да превозват клиентела, живи + здрави
Е, така става с нискотарифните компании когато не са закриляни от някоя голяма “скъпа” компания която да ги хрантути
Това е подла компания. Предлага много евтини билети. И после се оказва, че ако искаш да пътуваш до жена си, трябва да си купиш избрани места. Иначе ви запращат в двата края на самолета, въпреки, че самолета е на половина празен. Личния багаж се заплаща отделна и в самолета всичко се купува, даже водата. За багажа в самолета, има направена стойка в която мерят размера на куфарчето. Естествено, стандартните куфарчета за багажниците над седалките - керион се оказват по-големи и трябва да ги заплатите отделно. Отделно, ако искате да ви и издадат билет от гишето, трябва да платите 25 долара за услугата. Иначе само по интернет. От тези всички тарикатлъци пътниците се отвратиха.
Ако си се държал лошо със служителите при чекиране не очаквай да седиш до жена си. Бъди мил, вежлив и се дръж възпитано! С други думи бъди човек!
Да,загубиха много клиенти,защото бяха една от първите авиокомпании,които започнаха да взимат пари и за ръчен багаж.Билетите са им сравнително евтини и в началото хората се лъжеха да пътуват с тях,но със пристигане на летището започват допълнителните разходи и накрая като си направиш сметката излиза,че в много случаи излиза по скъпо от други компании с по скъпи билети,т.е. има скрити разходи,които не виждаш при купуване на билета.Два пъти летях с тях,първия път мислех,че е случайност,но след втория път сравних с други компании и не виждам причина да летя с тях.Не че обслужването е по лошо от другите,но са малка компания и имат по малко полети от големите нямаш голям избор за избор на удобни по време полети, а това е важно в САЩ поради часовата разлика между някои щати.