Коментари - Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит | business.dir.bg
назад

Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит

Първи от 10 г. фалит на голяма авиокомпания в САЩ след провалено сливане и жестока конкуренция в сектора

Обратно в новината

Коментари - Американският авиопревозвач "Спирит еърлайнс" подаде молба за защита от фалит | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е подла компания. Предлага много евтини билети. И после се оказва, че ако искаш да пътуваш до жена си, трябва да си купиш избрани места. Иначе ви запращат в двата края на самолета, въпреки, че самолета е на половина празен. Личния багаж се заплаща отделна и в самолета всичко се купува, даже водата. За багажа в самолета, има направена стойка в която мерят размера на куфарчето. Естествено, стандартните куфарчета за багажниците над седалките - керион се оказват по-големи и трябва да ги заплатите отделно. Отделно, ако искате да ви и издадат билет от гишето, трябва да платите 25 долара за услугата. Иначе само по интернет. От тези всички тарикатлъци пътниците се отвратиха.

Да,загубиха много клиенти,защото бяха една от първите авиокомпании,които започнаха да взимат пари и за ръчен багаж.Билетите са им сравнително евтини и в началото хората се лъжеха да пътуват с тях,но със пристигане на летището започват допълнителните разходи и накрая като си направиш сметката излиза,че в много случаи излиза по скъпо от други компании с по скъпи билети,т.е. има скрити разходи,които не виждаш при купуване на билета.Два пъти летях с тях,първия път мислех,че е случайност,но след втория път сравних с други компании и не виждам причина да летя с тях.Не че обслужването е по лошо от другите,но са малка компания и имат по малко полети от големите нямаш голям избор за избор на удобни по време полети, а това е важно в САЩ поради часовата разлика между някои щати.