737 Max се завръща и в Европа: Регулаторът обяви модела за безопасен

Европейският регулатор ще допусне този модел на Boeing след щателни проверки и след тако той вече получи разрешение да лети от властите в САЩ

Обратно в новината

Коментари - 737 Max се завръща и в Европа: Регулаторът обяви модела за безопасен | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз на това не се качвам. Да иде Байдън там и да се повози.

Чудесно. А за всички, смятащи че самолетът представлява цялата причина за двете катастрофи - задайте си въпроса защо и двете се случиха в трети държави, въпреки че повечето B737MAX се оперират от авиокомпании в Европа и САЩ. MCAS сам по себе си не е разбил самолетите. MCAS е довел до една стара като 737 ситуация, действията при която се изучават и отработват дори на най-старите му варианти - runaway stabilizer, некомандвано движение на хоризонталния стабилизатор. И двете катастрофи нямаше да се случат ако пилотите бяха изпълнили нужните действия, за да обезточат електромоторите на стабилизатора и да го спрат.

Бе то уж и краварска та ваксина за КОВИД-19 безопасна му нещо медиците там отказват да се ваксинират с нея! Та за какво става дума! А тая летяща краварска барака ще продължи да е много безопасна ако продължава се сглабя от евтин китайски чаркове и да я програмират мангусти и пакета за жълти стотинки!

На 737 Мах двигателите са дръпнати доста напред на крилото, ако се гледа отгоре самолета ясно се вижда. И освен това, при изглед отпред се вижда , че двигателя стърчи с малко над профила на крилото, на около половината от дебелината на корпуса та двигателя. Това го няма при никой друг модел 737. С такива големи разлики в конструкцията, водещи до напълно различна аеродинамика на самолета, е доста подвеждащо това да се води модел на 737.

Аз пък съм на доста различно мнение от мнозинството. Оттук-нататък това ще бъде един от най-безопасните пътнически самолети. Само си представете какво ще причини на Бойнг още една такава трагедия. Няма да ги разчекнат, направо ще фалират. И без това авиоиндустрията е в колапс. Този самолет са го прегледали и ще го гледат като писано яйце. Това е последния му шанс. Провали ли се, цялата флотилия отива за скрап, заедно с Бойнг. Никой не може да си позволи подобен провал.

проблема не е в това, че не са го прегледали и оправили софтуера. проблема е в грешната конструкция, който прави самолета за управление при изпадане на MCAS системата много различен от всички останали. има няколко видеа в ютюб които обясняват проблема с подвигнатите нагоре над крилото двигатели. от тук нататък в с ръцете на пилота, който трябва да е правил допълнителен трейнинг за новите изисквания. това пак не значи че машината е опасна. но все пак ще има проблеми разбирането на пътниците и в един момент цента като инвестиция може да не се оправдае в сравнение с един Еърбъс А320 нео или самолет на друг конкирент като Ембреър например. какво ще излезе от тях те първа ще видим

Разбирам ти позицията и си прав но частично. Въпреки , че статистически въздушния транспорт се води най- безопасен то 100% гаранция нама. Каво значава това. Това означава, че поради каквато и причина такъв самолет падне още веднъж, то твова би означавало карй за тази компания. По надолу писах, че най добре би било да се откажат от този провал. Да си го признаят и да започнат разработка на нещо ново и с ново име.

Тежко и горко на всички които ще пътуват с това недоразумение. Колкото до американската федерална администрация - прочетете за "джентълменското споразумение" между нея и Макдоналд Дъглас и колко живота е струвало това. На тия дето ги мързи да търсят ще резюмирам: Под натиск администрацията разрешава да лети модел самолет на който е забранено поради конструктивни дефекти водещи до разкъсваме в полет. Можете да прочетете колко живота е коствало това решение взето за да няма загуби самолетостриотеля. Моля се само да не съм аз или мои близки или познати от " късметлиите" които ще докажат че решението е било фатална грешка. Мъдрите хора са казали: Който не се учи от историята е обречен да я повтори.

Вероятно след поредната катастрофа ще се разбере какъв натиск е бил оказан на европейския регулатор да отпусне разрешение да лети и да обяви модела за безопасен...

Как няма да го одобрят!? Те Европейската комисия са гумен печат на американската дипломация.

Със софтуерни решения могат да бъдат решени някой хардуерни недомислици , но частично и временно. Тук , доколкото знаем, има огромна концепутална грешка касасеща разположението на по-големите и по-тежки двигатели , което от своя страна променя центъра на тежестта. Това променя аероднамиката и основните принципи за летне. Най - добре би било да се откажат от този боклук, колкото и да им струва , да използват каквото могат и да направят нов и с друго име. Мисля , че четох , че шефа на Боинг беше изпрпатен в пенсия и за награда му дадоха 65 000 000 USD.

Под "хардуерни недомислици" предполагам имаш предвид сигане шофьор на самолет ?

абсолютно съм съгласен. става въпрос точно за конструкционен проблем, който променя центъра на тежестта. опитали са се да направят като Еърбъс, да сложат по-големи двигатели за да спестят гориво, но къвно са видели че с ниския колесник това няма как да стане. за това са обърнали двигателите нагоре и са ги сложили да излизат над крилото, което коренно променя аеродинамиката на машината. като ефект на това идва проблема при излитане с ъгъла на носа на самолета, което системата им за корекция непрекъснато напасва

Ти за това разследване във Фейсбук ли чу?!

В момента тече разследване в САЩ срещу FAA, че е манипулирала новите тестове на самолета... На такова чудо не бих се качил никога.

Измамата на века. If it is Boing, I'm not going

Като е безопасен, всички които го обявят за такъв трябва да полетят на този модел да речем 300 часа. Ако на някой не му стиска да си оттегли подписа. От време на време излизаха мнения на експерти, които бяха ужасени от промените които са направени в самолета. Бойнг спешно е трябвало да направят нещо с този модел, за да са доволни инвеститорите-акционери, направили и така омазали нещата, че не е за разправяне ...

"737 Max се завръща и в Европа: Европейският регулатор обяви модела за безопасен" - за втори път! Дано поне сега да са прави!

Ами фактите показват , че относно европейските му полети е бил напълно безопасен и първият път .

Ами сега всички евродУпеДати да пътуват само с 737 макс. За година-две ще се отървем и от тях....

Хубаво го завръщат, но не бих пътувал с 737Max. Софтуерът, който са оправили, всьщност е сложен, за да компенсира решението за по-големи двигатели, които, за да се съберат и да не пречат при приземяване, е трябвало да изместят по-напред в крилата. Това променя изцяло аеродинамиката на самолета.

Тебе понеже те питат с какво искаш да пътуваш, та не би :) Искам да видя как ще си купиш билет и като разбереш в последствие самолета какъв е ще отидеш да си върнеш билета и ще се откажеш от пътуване. Много са ми забавни такива коментари :)

Индусите - програмисти в Пуне и Калкота са направили нов пач, с който оправят проблемите на първия пач смях в залата

За да се премахнат проблемите със софтуера на пилотите е осигурен Трибестан! Иначе на самолетите е разрешено да летят, а грешките ЩЕ бъдат отстранявани (надали)!

Всички прилики с ваксината на Файзър са случйни :)))))))

софтуер - добре. А проблемите с хардуера?

Ейй разбирачи бе. А нещо полезно в тоя живот ?

Чудесно. А за всички, смятащи че самолетът представлява цялата причина за двете катастрофи - задайте си въпроса защо и двете се случиха в трети държави, въпреки че повечето B737MAX се оперират от авиокомпании в Европа и САЩ. MCAS сам по себе си не е разбил самолетите. MCAS е довел до една стара като 737 ситуация, действията при която се изучават и отработват дори на най-старите му варианти - runaway stabilizer, некомандвано движение на хоризонталния стабилизатор. И двете катастрофи нямаше да се случат ако пилотите бяха изпълнили нужните действия, за да обезточат електромоторите на стабилизатора и да го спрат.

Ами нали целта на новите системи е да предпазват персонала от грешки и да информират за опасности, а не да си траят докато се размажеш като хлебарка! Не случайно го спряха от полети докато го оправят. Да се надяваме че са го оправили, и при това не са прецакали нещо друго!

Разбирач, какъв е тоя самолет, дето самоволно тръгва на някъде и да го спреш трябва да изключваш системи и агрегати?

А Ту-154 дори в раша не го искат ....

Нормално е да не го искат вече. Но е летял 60 години. Изискванията за конфорт се променят. Иначе се води за един от най-безопасните самолети.

Кратка справка показва , че изобщо не се води безопасен , даже напротив.

На братя Райт също.

За МС-21 се "сипят заявки" казваш ? Даже от северна корея не са предявили ищах към него .

До: Павел Към МС-21 няма заявки, защото експлоатационните му разходи са много високи. Няма достатъчно печалба за печалбарите иначе към безопасността нямат претенции и не им пука много както се вижда в случая с 737 Max

По-вероятно е , че никой не иска рашка щайга обаче картОФФчо !

До: Павел Или е още по вероятно, защото някой оттатък океана ги заплашва че ще им се случи случка ако си купят от тях! За справка питай Турците или фирмите правещи газопроводите от Русия. Турците обаче са ербап и не се пчечатлиха от заканите.

Безопасен със 70 катастрофи ???? А тоя бил опасен заради 2.....

70 катастрофи, обаче за 60 години, като при това последните 30 години летяха почти без никаква поддръжка, щото всички в така наречения източен блок нямаха средства (пари). А парите бяха гепени от западни и прозападни мафиоти!

Е закъсня малко, Европа вече спира да лети, поне докато короната лети във въздуха и не е ясно колко време ще продължи това...

Най-малкото разни хора ще ги е страх. Да го преименуват например 737 Min и готово. ;) Може и 737 Max Danger (максимална опасност).

Абе те и преди да почват да падат го бяха обявили за безопасен! И сега недоизпитаната ваксина пак я обявяват за безопасна! Така че, на тези обявявания вярват само гаргите вече!

Най-безопасно е да летите със 737 max след като си поставите експерименталната ваксина за коронаврус и пиете един чай с новичок на московското летище.

И си направите завещание и застраховка живот.