Затруднената британска банка Ти Ес Би (TSB) беше засегната от пореден технически проблем след сривове със системите през нощта, предаде Ройтерс. Поради това хиляди клиенти се събудиха тази сутрин и установиха, че заплатите им и важни плащания не са стигнали до сметките им.

Хиляди клиенти се оплакаха в социалните мрежи, че са използвали собствени средства, а някои твърдят, че не са могли да платят наем, сметки или храната в училището на децата си.

"Ти Ес Би е смешна и не заслужава уважение, събудих се, очаквайки заплатата да е в сметката ми, а там нямаше нищо", написа един клиент.

Ти Ес Би, която е собственост на испанската Сабадел (Sabadell), се извини в Туитър за проблемите и обяви, че ще обезпечи клиентите, за да не харчат собствени средства. Банката ги посъветва да се свържат с нея, ако се нуждаят спешно от пари в брой.

Техническият проблем се случва само няколко дни, след като Ти Ес Би беше сериозно критикувана в доклад на адвокатска кантора тази седмица за начина, по който е действала при големия срив на системата миналата година, който спря достъпа на 2 милиона клиенти до сметките им и причини нарушения за няколко седмици.