ОББ стартира кампания в подкрепа на биоразнообразието и опазването на околната среда
В рамките на кампанията ще бъдат засадени 1000 дървета
Като част от стратегията за устойчиво развитие Обединена българска банка, част от КВС Group в България, дава начало на кампания в подкрепа на биоразнообразието и опазването на околната среда. Банката планира да засади 1000 дървета за първите 1000 клиенти, които зададат въпрос, свързан с природата, на дигиталния асистент Кейт в мобилното приложение ОББ Мобайл.
Целта на кампанията е да насочи вниманието и да провокира интерес към темата за опазването на природата. За да участва, клиентът трябва да влезе в мобилното приложение на банката и да попита дигиталния асистент Кейт за инициативата, а тя ще му зададе 3 интересни въпроса.
Сред фактите, които Кейт може да сподели с потребителите, са броят застрашени от изчезване животински видове, количеството на произвежданата от човека пластмаса и други. Паралелно с кампанията в ОББ Мобайл, серия от материали в социалните мрежи информират аудиторията за любопитни факти, свързани с опазването на биоразнообразието и околната среда.
По данни на WWF, например, популациите на диви животни са намалели с 69% за последните 50 години, а според Междуправителствената научно-политическа платформа за биологично разнообразие и екосистемни услуги (IPBES) над 1 милион животински вида са на път да изчезнат. Друг любопитен факт е, че всяка минута се изсичат средно 2 400 дървета, което прави 144 000 на час (по данни на Европейската инвестиционна банка). Това са между 15 и 18 млн. хектара гори, изсечени за една година, или територия с размерите на Белгия.
Усилията за насърчаване на устойчивостта са в основата на корпоративната стратегия на КВС Group в България, а новозасадените дървета ще формират поредната част от гората, посадена от служителите на Групата в страната. От 2019 година компанията инициира и подпомага залесяването на общо девет терена в цялата страна. През пролетта на 2023 г. 200 служители на КВС Group в България се включиха в засаждането на над 8000 акациеви фиданки в село Голема Раковица, община Елин Пелин. Инициативата беше резултат от първата обща продуктова кампания на ОББ и досегашната КВС Банк България, в рамките на която беше обещано, че за всяко първо влизане на клиент в мобилните приложения на двете банки за период от един месец, ще бъде засадено по 1 дръвче.
Повече информация за текущата кампания, както и интерактивната карта с всички залесени от КВС Group в България територии, може да бъде намерена в специалната секция на сайта на ОББ: https://www.ubb.bg/zasadi-durvo
НАЙ
Сривът на рублата: Русия в собствения си капан
Фериботът "Морски мост" между Трабзон и Сочи тръгна отново след 13-годишна пауза
Коледното пазаруване може да се окаже разоряващо за семейния бюджет
Печалбите доминираха по пазарите на акции от двете страни на Атлантика
Сривът на рублата: Русия в собствения си капан
Коледното пазаруване може да се окаже разоряващо за семейния бюджет
Печалбите доминираха по пазарите на акции от двете страни на Атлантика
Цените на храните по света са на най-високите си нива от над година