Близо 270 ученици в 11 и 12 клас от цялата страна влизат като практиканти в магазините на Lidl това лято, за да натрупат първия си професионален опит в бързооборотната търговия. Рекордният бой участници тази година са с близо 24% повече в сравнение с миналогодишното издание.

Заради нарастващия интерес към програмата и летните форми на заетост от страна на младите хора, Лидл България постоянно развива и подобрява условията на младежките си формати. "Твоето лято избра Lidl. Останалото избираш ти" - с това послание компанията за първа година компанията даде възможност на учениците сами да избират продължителността на работния си ден, както и периода за участие - 1 или 2 месеца. Близо 77% от практикантите избраха двумесечен трудов ангажимент, а 80% от тях предпочетоха 8-часов работен ден.

През летните месеци новите таланти ще работят в магазините на веригата и ще натрупат ценен опит. Сред ежедневните им задачи ще бъде да се грижат за подредбата на стоката, за промоционалните активности и съдействието на клиенти. Едновременно с това ще се научат да приоритизират задачите си, да бъдат самостоятелни и отговорни, както и да работят в екип. През цялото време ще имат до себе си ментор - опитен професионалист от Lidl, който ще ги напътства. 5 дни неплатен отпуск пък гарантира време за ваканция и море на избралите да се трудят два месеца.

В края на програмата най-добре представилите се могат да спечелят атрактивни награди като стипендии за първата година в университета в размер на 1500 лв., 3 броя iPhone 15 Pro, 3 броя Apple Watch series 9, както и две награди на стойност 600 лв. под формата на ваучери за продукти в Lidl.

Практикантската програма е най-дългогодишната младежка програма на Lidl. Лятната практика може да бъде надградена с участие в останалите младежки програми на веригата или към постоянна работа на пълен или непълен работен ден.

Снимка: Лидл

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 129 магазина в 56 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Съдържание на: Лидл