Банка ДСК представя DSK Mobile: Изцяло ново приложение за мобилно банкиране с повече и по-добри услуги
Банка ДСК представя DSK Mobile - ново мобилно приложение, което променя начина, по който клиентите на банката управляват финансите си. Новото мобилно банкиране е създадено да отговори на нуждите на съвременните потребители чрез бързина, удобство и сигурност.
Вече налично за сваляне, приложението DSK Mobile предлага на потребителите възможност да станат клиенти и открият сметка изцяло онлайн за няколко минути, както и да получат кредит за 5 минути - характеристики, които отговарят на бързия и динамичен начин на живот на съвременните хора.
Приложението осигурява възможност за пълен контрол над лични сметки, плащания, кредити в реално време, навсякъде и по всяко време. С него клиентите пазаруват лесно, като имат възможност да добавят картата си в дигиталния портфейл преди да получат пластиката си.
Допълнително, потребителите могат да виждат картови детайли, за да пазаруват онлайн и да одобряват плащанията си само с пръстов отпечатък, Face ID или ПИН.
DSK Mobile е нова технологична платформа, разработена и изградена с вътрешен ресурс от екипите на Банка ДСК. Чрез инвестиции в собствени ресурси, наемане и развитие на висококвалифицирани ИТ професионалисти, банката гарантира устойчивото развитие и гъвкавостта на приложението в бъдеще.
До края на годината платформата ще бъде надградена с още предпочитани функционалности, като възможност за проверка на ПИН код на карта, издаване и управление на виртуални карти, "джобове за спестяване" с възможност за създаване на персонални цели и други.
Новото мобилно банкиране DSK Mobile е част от стратегическата трансформация на банкатa, която обхваща нейната идентичност - от посланията и визията до дигиталните продукти.
"Мобилното банкиране е израз на новата ни идентичност "Тук и сега" - то е бързо, интуитивно и сигурно. Клиентите получават решенията, които им трябват точно когато им трябват," заявява Славейко Славейков, изпълнителен директор и ръководител на направление "Банкиране на дребно" в Банка ДСК. "Новото приложение предлагаме от миналата година на най-нетърпеливите ни дигитално активни клиенти и до момента над 75 000 потребители го използват активно. Вярваме, че то ще продължи да бъде предпочитано от нашите клиенти, тъй като нашият екип създаде DSK Mobile с ясната цел да предостави пълен набор от финансови услуги на една ръка разстояние - директно в телефона, с възможност за регистрация и достъп до кредитни решения за няколко минути. Това е нов стандарт на банково обслужване, който поставя хората и техните нужди на първо място".
Всеки клиент на банката вече може да започне да го използва. Приложението DSK Mobile е достъпно безплатно за iOS и Android. Повече информация за новото приложение можеш да намериш на сайта на банката dskbank.bg.
НАЙ
Румен Спецов: Минералната вода у нас е поскъпнала с 40% за две седмици
Публично-частното партньорство не е мръсна дума, а начин за привличане на частен капитал
Росен Желязков пред GTF 5.0: Бизнесът е национално отговорен и инвестира в енергоспестяващи технологии
Тереса Рибера пред българския бизнес: Трябва да работим заедно
Румен Спецов: Минералната вода у нас е поскъпнала с 40% за две седмици
Сърбия работи по ново газово споразумение с Русия с "най-добрата цена в Европа"
КЗК проверява защо скочиха цените на храните
Росен Желязков пред GTF 5.0: Бизнесът е национално отговорен и инвестира в енергоспестяващи технологии