Общо 13 студенти започват своя стаж в Lidl, което е близо два пъти повече участници в сравнение с миналата година.

Програмата събира български студенти от пет държави - България, Германия, Нидерландия, Австрия и Великобритания. През следващите два месеца всички те ще работят по конкретен бизнес проект и ще опознаят отвътре света на Lidl и търговията на дребно.

Заместник-председател на студентско сдружение "Бай Ганьо" в Германия ще работи по въвеждането на психометрични тестове при подбора на служителите. Младеж с опит в семейния бизнес ще търси идеи как "Фурната на Lidl" да бъде още по-атрактивна, а студент по "Стопанско управление" и настоящ касиер-продавач в компанията ще направи анализ на актуалните търговски кампании.

Сред стажантите има и предишни участници в другите младежки програми на веригата - практиканти и представител от първия випуск ученици в дуална форма на обучение, провели своята практика в Lidl. Сега те ще опознаят компанията от различна перспектива и ще използват своя натрупан опит, за да оптимизират и анализират различни бизнес процеси.

Не липсват и доказани артистични и спортни таланти - хип-хоп танцьор, волейболист, запален фотограф и музикални надежди, свирещи на пиано, китара и дори укулеле. Всички заедно пък говорят общо пет различни езика - английски, немски, френски, испански и руски.

През следващите месеци младежите ще се посветят изцяло на своите проекти. За да се чувстват максимално добре подготвени за новите задачи, ще минат през различни обучения, сред които "Управление на проекти" и "Бизнес комуникация". Всеки стажант ще разчита и на ментор, който ще го напътства през цялото време.

В края на програмата младежите ще представят своите проекти пред мениджмънта на веригата, а успешно представилите се имат реалния шанс да продължат развитието си в компанията и след това.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 119 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


Материалът е предоставен от Лидл.