Българската платформа CloudCart дава възможност на малкия и среден бизнес да стартира онлайн магазин за 60 секунди
Платформата е в Топ три в индустрията за електронна търговия в света, според Newsweek
За да улесни малкия и среден бизнес да спаси и развива успешно бизнеса си в сегашните условия, CloudCart предоставят възможността за лесно и бързо създаване и поддръжка на онлайн магазин на платформата си за електронна търговия CloudCart.com. Това е възможност за всяко предприятие в България да създаде облачно базиран магазин, с безплатни маркетингови инструменти и да подпомогне търговията си чрез онлайн предлагане. CloudCart предлага максимално лесна регистрация, която отнема само 60 секунди. Това я прави най-достъпният начин всеки търговец да получи електронен магазин с всички нужни функционалности, безплатен помощен център и персонализиран дигитален асистент.
Глобалната пандемия и мерките, свързани с нея, са причината за очакван спад между 40 и 60% на клиентите на българските предприятията за 2020 г., по данни на BESCO. Загубата на потребители на локално и международно равнище, липсата на ликвидност, нарушената верига на доставки и загубата на служители, са сред основните причините за негативната прогноза, която посочва бизнесът в България. Данните бяха изнесени в края на миналата седмица от Евгени Йорданов, партньор и маркетинг директор в CloudCart на семинар на тема "Дигитални решения за съвременния начин на живот", който се проведе по време на 27-мото издание на Стройко в НДК.
Спадът на националния брутен вътрешен продукт до края на годината се очаква да надвиши 8%, съобщи изпълнителният директор на Агенцията за малки и средни предприятия д-р Бойка Таков по време на събитието. Най-засегнати от кризата ще бъдат малките и средни фирми, които представляват повече от 99% от предприятията в България. По думите на д-р Таков, преминаването към нови дигитални решения за бизнеса е ключова мярка, която ще помогне за справянето с последиците от Covid-19.
През 2019 г. 45% от потребителите в България са похарчили между 100 и 500 лева за онлайн покупки. Пандемичната криза стана причина за рязко увеличение на тези показатели, като очакваният ръст на онлайн търговията а в Европа тази година е с цели 20%. CloudCart e българо-американска компания, която представлява универсална платформа за онлайн търговия с важни маркетингови инструменти, интеграция с куриерските компании у нас, с всички видове методи за плащане и най-популярните складови системи. През 2019 г. популярната американска медия Newsweek и порталът за изследвания Statista, поставиха CloudCart в Топ 3 на индустрията за електронна търговия в света, на база на балансирания подход между технология, дизайн, функционалност, лекота на използването и ценообразуване, които платформата предлага на своите клиенти. Днес всяка 4-та покупка в интернет в България се случва в електронен магазин, базиран на технологията на CloudCart.
НАЙ
Сделката с МЕРКОСУР отваря поле за френско-германски сблъсък на върха в ЕС
Подмяната на печките на твърдо гориво в София: Защо е важно и какво предстои
Държавата ще помага в търсене на купувач за затворения завод за хартия
Събитията от 2024 г. и пътят напред през 2025-а
Подмяната на печките на твърдо гориво в София: Защо е важно и какво предстои
Държавата ще помага в търсене на купувач за затворения завод за хартия
Сделката с МЕРКОСУР отваря поле за френско-германски сблъсък на върха в ЕС
Годината на биткойна - между поредния халвинг, ефекта "Тръмп" и големите очаквания