Социалната мрежа ще започне да продава и видеореклами по-късно тази седмица. Компанията ще се опита да получи част от 66,4 млрд. долара, които рекламодателите ще изхарчат за реклама по телевизията в САЩ. Съобщението ще бъде направено днес, а рекламите ще започнат да се показват от четвъртък, за персонални компютри и смартфони. Самите реклами ще се показват автоматично, независимо от това дали върху тях е кликнато. Дължината на всеки рекламен клип все още не е ясна, но през август в Wall Street Journal излезе информация, че рекламните спотове ще бъдат по 15 секунди. Много рекламодатели се надяваха фейсбук да започне с видеорекламата по-рано, навреме за празниците, но от социалната мрежа отлагаха пускането поради опасението им, че това ще раздразни потребителите. Не е ясна цената на този вид реклама, но най-вероятно ще бъде доста скъпо. Според информация от Wall Street Journal през август фейсбук ще таксува 2 млн. долара на ден за достъп до цялата аудитория от 18 до 54 години.