Световният лидер в музикалния стрийминг Спотифай (Spotify) отчете днес тройно увеличение на нетната загуба през 2020 година заради високи оперативни разходи. В същото време брят на потребителите, включително чрез платен абонамент, се е увеличил, предаде Франс прес.

Чистата загуба на шведската компания за миналата година възлиза на 581 милиона евро спрямо 186 милиона евро за 2019-а, отбелязва БТА.

В края на миналата година Спотифай има 345 милиона активни ползватели, което е с 27 процена повече на годишна основа. От тях 155 милиона си плащат за услугата (+24 на сто).

През четвъртото тримесечие, на фона на коронавирусната пандемия, компанията е успяла да намали загубата си до 125 милиона евро спрямо 209 милиона евро за същия период на 2019 година, предаде ДПА.

Тримесечните приходи са нараснали с близо една четвърт до 2,16 милиарда евро.