Американската верига кафенета Дънкин донътс премахва от името си думата "донътс" (понички), става ясно от съобщение на официалния сайт на компанията.

Клиентите по цял свят, когато си говорят, наричат марката ни "Дънкин". По тази причина, а също във връзка с целта ни компанията да стане лидер сред кафетериите, предлагащи храна за вкъщи, днес обявяваме ново име на марката - Дънкин. Промяната влиза в сила от януари 2019 година, се посочва в съобщението.

Компанията ще запази оранжево-розовата си емблема, но ще я усъвършенства.

Ръководството на Дънкин донътс се надява, че промените ще помогнат на компанията да бъде в крак с времето и да продължи да бъде интересна за клиентите още дълго време. Поничките ще останат главният продукт на кафетериите, въпреки че думата ще изчезне от името на фирмата.

Историята на веригата Дънкин донътс започва през 1948 година, когато основателят й Уилям Розенберг открива в Масачузетс заведението Оупън кетъл (Open Kettle), в което продава кафе и понички. През 1950 година се появяват първите кафенета с името "Дънкин донътс". Днес компанията има 12 600 заведения в 46 страни по света.