"На първо място, за да работиш като създател на съдържание и да може препоръките ти да бъдат ценени от аудиторията си, трябва да си се доказал като безкомпромисен любител на качеството - качествено съдържание в мрежата и реални отзиви за това, което рекламираш. Ако то не е добро за теб, значи няма нужда да го показваш изобщо. На второ място, трябва да си готов да работиш здраво, за да изградиш личния си бранд", открито споделя Стефания Арсова пред Бисер Кунчев и продължава:

"Независимо дали си инфлуенсър или не, хубаво е да се развиваш в различни направления и да можеш да печелиш от различни дейности, да си гъвкав и смел. Аз имам трудов договор като балерина, работя и чрез личния си бранд @missbebeelle, имам ангажименти като фотограф и като мениджър на други страници в Инстаграм."

Коя е тя?

Аз съм момичето от малкия град, което от малка мечтае да стане принцеса или поне балерина, но вместо училище за изкуства, завършва гимназия с преподаване на чужди езици, а след това и УНСС с профил "Бизнес Икономика". Някъде тогава, същото момиче, а именно Стефания, (аз), днес на 35 години, става стюардеса, ползва езиците които знае (английски, немски и руски) и поема нещата в свои ръце, завивайки обратно към балета. Записах и завърших втори бакалавър "Балетно изкуство/Балетна педагогика" в НМА "Панчо Владигеров". Миналата година този бакалавър се превърна и в успешно завършена магистратура по същата специалност. Междувременно от старша стюардеса, балерината става и пилот на четириместен самолет С172. Да придобиеш право да летиш самостоятелно, да си командир на самолет, изисква доста смелост и учене, както и да летиш НАПЪЛНО САМ над страната, часове наред, без инструктор до себе си, само с карта и компас. В малкото ми свободно време обичам да яздя и да тренирам въздушна акробатика.

Разкажи ни, как ти хрумна да станеш инфлуенсър и какво те мотивира бъдеш такава и да продължиш да се развиваш в тази посока?

Всеки един от нас е инфлуенсър - искрена препоръка за продукт, услуга, хотел или козметичка получаваме и от семейството и приятелите си. Заради любовта ми към сценичните изяви, моите препоръки в един момент просто станаха публични - в платформата на Инстаграм - където можех да бъда всичко, което поискам - да тичам с бална рокля из дворци, да показвам красиви тоалети из Италия, Англия и други невероятно красиви държави и да дори да снимам слонове в Тайланд. (Снимката със слоновете е една от най-харесваните ми снимки и до днес.) Обожавам обратната връзка от моята аудитория, моите момичета принцеси, които ми пишат как се вдъхновяват от моя стил, смелост и приказен живот, това ме кара да продължавам да правя по-романтичен делника, а също и високата оценка на съдържанието ми от брандовете, с които си партнирам.

Какви качества трябва да притежава един истински инфлуенсър и това може ли да бъде професия?

На първо място, за да работиш като създател на съдържание и да може препоръките ти да бъдат ценени от аудиторията си, трябва да си се доказал като безкомпромисен любител на качеството - качествено съдържание в мрежата и реални отзиви за това, което рекламираш. Ако то не е добро за теб, значи няма нужда да го показваш изобщо. На второ място, трябва да си готов да работиш здраво, за да изградиш личния си бранд. Тъй като аз съм и посредник между клиент и инфлуенсър, често виждам много момичета, които не предлагат качество, а желаят партньорство. Не може да имате неактивна или купена аудитория, еднотипни снимки, създадени без старание и посредствен изказ, а да се желае безплатен продукт. На мен ми отне над 5 години консистентна работа, за да бъда това, което съм днес. Така и бих искала да обърна внимание, че пратките, които получават инфлуенсърите всъщност никак не са "безплатни". Те са си заслужени с труд - да изградиш себе си и своето присъствие в платформата- да бъдеш актуален, интересен и приятен на хората, които те следят, изисква не малко усилия и много време. Тогава, би могло да се превърне и в професия, но наистина не става от вчера за днес и изисква труд и постоянство.

Вижте всички актуални обяви за стаж:
https://www.idealcandidate.bg/stajove

Кои български и световни инфлуенсъри ти правят най-добро впечатление и с какво?

В мрежата има огромно количество вдъхновение, сбъднати мечти на килограм и невероятни криейтъри. Възхищавам се на Марта Сиера, Кристина Макеева, Кейти Гиоргадзе, Анушка Лила, Мара ЛаФонтeн и много други. В България също имаме прекрасни инфлуенсъри с качествено съдържание - винаги се радвам на Симеона Герджикова например.

Трупането на последователи безспорно е голяма страст и показва одобрение на това, което правиш. Развивайки своя личен бранд, какви са следващите ти цели и какви резултати очакваш?

Много бих искала съдържанието ми да достига, мотивира и вдъхновява повече хора. След като скоро достигнахме 10 000 души в моето малко розово пространство, надявам се след време да се удвоим и да успея да си партнирам с още повече страхотни брандове, да пътувам повече и да показвам повече, а също и да стартирам YouTube канал.

Стефания Арсова

Снимка: Личен архив

Когато потребител купува от продукт, който ти рекламираш, това според се случва заради неговите качества или заради теб самата?

Българският пазар вече предлага безкрайно много избор и страхотни продукти, услуги, хотели на световно ниво и различни преживявания. За да "напомниш за себе си" в морето от хубави неща, брандовете залагат на инфлуенсъри - обикновения човек със стил и визия, която подхожда на техния продукт. Покупката на потребителя винаги е резултат от комбинация от качества на изделието и правилно позициониране и асоцииране с точния човек, който харесват.

Трябва ли един инфлуенсър да има и друга основна професия? Могат ли двете занимания да вървят паралелно или е нужен ясен фокус?

Едно от нещата, които научих докато следвах икономика беше именно важността на диверсифицирането на дохода. Независимо дали си инфлуенсър или не, хубаво е да се развиваш в различни направления и да можеш да печелиш от различни дейности, да си гъвкав и смел. Аз имам трудов договор като балерина, работя и чрез личния си бранд @missbebeelle, имам ангажименти като фотограф и като мениджър на други страници в Инстаграм. Ясен фокус също е нужен - върху себе си и развитието на своите качества и способности в различни направления.

Стефания Арсова

Снимка: Личен архив

Каква е твоята рецепта за поддържане на популярност и имидж в дългосрочен план?

Успешният инфлуенсър не спира да се развива всеки ден. Следиш актуалните тенденции в създаването на съдържание, адаптираш се, заедно с еволюирането на вкусовете, модата и дори алгоритмите в платформата, като съумяваш да останеш автентичен и да не изневериш на самия себе си. Добавяш полезност, вдъхновение и доза магия и естетика за другите и не спираш да твориш и да "присъстваш".

Какъв е най-интересният продукт, който би желала да рекламираш?

Бих искала да рекламирам непознати за страната, но ефективни и иновативни услуги и технологии, ритрийти за канализиране и засилване на женската енергия, haute couture творения, както и пътешествия до малко познати места на планетата.

Стефания Арсова

Снимка: Личен архив

Има ли продукти, които не би рекламирала и защо?

Отказвам да рекламирам добавки, тъй като приемът на повечето такива изисква изследвания на организма преди започване на продукта и според мен не бива да се пие нищо на своя глава. Веднъж показвах един страхотен колаген, но с това изключение си запазвам правото да отказвам подобни колаборации. Хранителни режими, чайове за отслабване, имуностимуланти определено не са моето и тъй като не съм експерт в тази област, не се наемам да показвам такива продукти.

Къде се виждаш след 10 години професионално?

Виждам се изтанцувала "Лебедово езеро" няколко пъти, с верифициран профил в Инстаграм със стотици хиляди последователи, с които поддържаме топла и сърдечна връзка дори и в други платформи и социални мрежи. Със сигурност ми се иска освен private pilot, какъвто съм в момента, вече да съм и в гражданската авиация, да съм снимала невероятни рокли за още по-невероятни брандове и да бъда партньор на някоя чудесна агенция за пътувания, с която да откриваме нови хоризонти пред моята аудитория.

Стефания Арсова

Снимка: Личен архив

Ако трябва да направиш реклама на България като туристическа дестинация, какво би казала на потенциални туристи от чужбина, за да ги мотивираш да дойдат тук?

Много пъти съм показвала чудесни SPA хотели в нашата страна и смятам, че това е една от силните страни на нашия туризъм - минералните извори. Освен тях, обожавам да разказвам и показвам лавандуловите ни поля, както и великолепните ни плажове. Има какво да се види и както обичам да казвам - България ви е на два часа полет с която и да е нискотарифна авикомпания в Европа! Просто си заслужава!

Финално - ако трябва да спечелиш нови последователи с едно изречение, кое би било то?

Това ще бъде първото изречение от описанието на моя профил в Инстаграм:

"YOUR DAILY DOSE OF MAGIC."