Професия "Инфлуенсър" представя Бояна Маринова
Обожавам таланта на хората и тяхната индивидуалност
"Инфлуенсърството е професия, която съчетава доста трудни дисциплини, които се налага да владееш: фотография, маркетинг, психология, една голяма доза самоирония и разбира се да не се забравя, че трябва да е забавление", открито споделя Бояна Маринова пред Бисер Кунчев и продължава:
"Има много марки, в които няма душа, а очакват реклама, без да имат характер и история на бранда. Така рекламата губи смисъла си, защото, колкото и да си популярен или красив, не успяваш да предадеш нищо на потребителите и последователите ти!"
Коя е Бояна Маринова?
Казвам се Бояна, може би е от социалните мрежи, но харесвам името си, когато е поднесено с фамилия - Маринова! Зодия лъв съм и имам по-голям брат. Родена съм в прегърнатия от Балкана Тетевен. Майка съм на двамата ми невероятни синове Лъчо и Ники! Участвала съм в редица видеоклипове, като най-пресен е летният хит на гръцката звезда Никос Вертис песента "Zise", който бързо се превърна в любим на всеки. Участвала съм в предавания и имам няколко роли в сериали, последната ми е в сериала "Лъжите в нас". Приятелите ми ме описват, като слънчева и винаги забързана!
Разкажи ни, как ти хрумна да станеш инфлуенсър и какво те мотивира бъдеш такава и да продължиш да се развиваш в тази посока?
Развивах инстаграма си още преди да стане популярно приложение. И така бавно събирах своите последователи, докато тяхната бройка не спираше да расте и така точно те ме превърнаха в инфлуенсър.
Какви качества трябва да притежава един истински инфлуенсър и това може ли да бъде професия?
Да има нуждата да вдъхновява и да бъде вдъхновяващ. Това е професия, която съчетава доста трудни дисциплини, които се налага да владееш: фотография, маркетинг, психология , една голяма доза самоирония и разбира се да не се забравя, че трябва да е забавление.
Кои български и световни инфлуенсъри ти правят най-добро впечатление и с какво?
Обожавам таланта на хората и тяхната индивидуалност. Следвам страшно много популярни инфлуенсъри и всеки които се интересува може да влезе в профила ми и да ги види
Трупането на последователи безспорно е голяма страст и показва одобрение на това, което правиш. Развивайки своя личен бранд, какви са следващите ти цели и какви резултати очакваш?
Обожавам цялата кино индустрия и се вълнувам от режисьори, актьорска игра, специални ефекти и изиграването на велики роли. Мисля, че следващата ми цел е киното. Колкото до личния ми профил, забелязала съм как съм еволюира и се нагаждам спрямо тенденциите!
Когато потребител купува от продукт, който ти рекламираш, това според се случва заради неговите качества или заради теб самата?
Комплекс от двете, аз рекламирам само продукти, които лично са ми се доказали. Така хората ми се доверяват, виждала съм реклами от хора на които им личи, че не вярват в качеството на продукта.
Трябва ли един инфлуенсър да има и друга основна професия? Могат ли двете занимания да вървят паралелно или е нужен ясен фокус?
Ако можеш да представиш работата си по интересен и вдъхновяващ начин , тогава си наистина успешен. Социалните мрежи са много пъстро място, което има нужда от полезна информация, професионални съвети и хобита, които да ни сплотяват.
Каква е твоята рецепта за поддържане на популярност и имидж в дългосрочен план?
Баба казваше, да не се готви без любов! Рецептата да бъдеш харесван е много проста, нужни са щипка лично отношение към хората, които те харесват. Екстракт от вдъхновение и най-важната съставка е любов. Така хората те забелязват, уважават и имат нужда да те виждат в професионалния ти път.
Какъв е най-интересният продукт, който би желала да рекламираш?
Всеки моден бранд, с който съм работила ми е интересен. Срещата с дизайнерите, фотографи, гримьори и фризьори ми носи усещането за модел, което е несравнимо. Последните няколко реклами, които имах са изключително интересни за мен, едната например лично ме заинтригува. Една строително инвестиционна компания се свързва с мен, като представих на последователите си начин, да инвестират в бъдещето си.
Има ли продукти, които не би рекламирала и защо?
Има много марки, в които няма душа, а очакват реклама, без да имат характер и история на бранда. Така рекламата губи смисъла си, защото, колкото и да си популярен или красив, не успяваш да предадеш нищо на потребителите и последователите ти!
Къде се виждаш след 10 години професионално?
В началото на тази година имах малка роля в българският сериал "Лъжите в нас". Да вляза в образа на Елена ми се услади и това ме кара да мечтая за следващата ми роля. След десет години си мечтая да съм имала поне още 5 нови роли
Ако трябва да направиш реклама на България като туристическа дестинация, какво би казала на потенциални туристи от чужбина, за да ги мотивираш да дойдат тук?
Задължително всеки трябва да се наслади на изгрева на нашето море. Да чуят песента на Балкана. Да опитат традиционните ни ястия на фестивалите на "Розата", "Лавандулата", "Черешата" и моят любим фестивал на "Огъня и нестинарството".
Финално - ако трябва да спечелиш нови последователи с едно изречение, кое би било то?
Единствено, което трябва да намираме в телефона си е усмивка , а аз винаги се смея @boyanna1
Вижте историите на други инфлуенсъри, участвали в рубриката досега >>
НАЙ
Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа
Китай вдига най-големия ВЕЦ в света, но с това поставя в риск милиони в Индия и Бангладеш
Американските находища на шистов добив са застрашени от изчерпване
Почина Осаму Сузуки - емблематичният шеф на японския автомобилен гигант
Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа
Подмяната на печките на твърдо гориво в София: Защо е важно и какво предстои
Американските находища на шистов добив са застрашени от изчерпване
Държавата ще помага в търсене на купувач за затворения завод за хартия