Коментари - Жп интермодален терминал преобразява Волуяк в център на карго индустрията | business.dir.bg
назад

Жп интермодален терминал преобразява Волуяк в център на карго индустрията

Съоръжението ще помогне за намаляване на замърсяването на въздуха и ще направи пътищата по-безопасни, заяви по време на церемонията по първа копка Гроздан Караджов

Обратно в новината

Коментари - Жп интермодален терминал преобразява Волуяк в център на карго индустрията | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6

Коментари

Абе то железница няма! А те интермодален терминал откриват!! Айде първо да видим жп структура , от която не се краде , тя да не се пали! На гол гъз , чифте пищови!

Вероятно целта е да бъдат възобновени дейностите по изграждане на липсващата дълга близо 120 км част от планинската жп линия от северномакед. Кочани до бълг. Гюешево - която е част от европ. транспорт. коридор 8: Бари/Бриндизи (итал. пристанища на адриатич. море) - Отранто/Отрантски албанско-итал. проток – пристанище Драч/пристанище Вльора (морски албански пристанища) – Тирана (албанска столица) – Елбасан (или Конюх; град в Албания по поречието на река Шкумбини) – Кяфасан (албански проход в планината Ябланица близо до минаващата през охридското езеро граница със Северна Македония) – Струга (в Сев. Македония) – Кичево – Гостивар – Тетово – Скопие – Куманово – Крива паланка – Деве баир (план. гранич. северномакед. пункт с България) – Кюстендил – София – Пловдив – черноморски граничниБургас/Варна, живи + здрави