Коментари - Зеленият водород ще се транспортира от далечни разстояния | business.dir.bg
назад

Зеленият водород ще се транспортира от далечни разстояния

Експертен доклад показва, кои ще са водещите износители и кои - вносителите

Обратно в новината
| Редактор: 3eNews

Коментари - Зеленият водород ще се транспортира от далечни разстояния | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-добре да го транспортират с Цепелини - така ще превозват зелено и безОпасно пътници и водород.

Другото име на водорода е протон. Протонът е атомното ядро на водорода и определя всички свойства по-нататък. Независимо дали е прост протон или с другарчета, едно или две. Това към кандидатите да го фанат в клетка

Дали по тези тръбопроводи ще може освен вегански турбоеко зелен водород да се пренася и по-обикновен такъв с други цветове?

В изпразнените от зелен хайвер кутии

Една малка подробност - тия, които започнат да използват зелен водород по никакъв начин няма да издържат на конкуренцията на тия, които използват традиционни източници.

Що не го кръстите "зелен хайвер" , та поне малко да съответства на действителността ?

Европа май е пак от страната на булката

значи ще стане като със слънчевата енергия. ще отделим 100 единици газ и въглища, за да произведем 80 единици нещо което усвоява слънцето и след това ще ни останат 40 единици мръсотия която няма как да оползотворим - батерии, самите панели и т.н. сега един съвременен дизелов двигател е много по природо опазващ от един елктро автомобил, но никой не говори за процеса на изработка на компонентите на този автомобил. сега правим силно замърсяващо производство на батерии, после говрим въглища за да направим ток с който да захраним този електро автомобил. евала. същото ще бъде и с водорода. ще харчим въглища, само че в Африка или Азия, за да произведе екологичен водород за Европа, и в същото време ще налагаме еко санкции на Африка че замърсяват. ще им продава "квоти" за замърсяване. еврейска му работа. хем го караш да ти работи без пари, хем го обвиняваш и санкционираш.

Какъв зелен водород? Ако се добива чрез елетролиза, добавете към този енергиен разхдо и още 12КW часа за втечняването на водорода за всеки литър течен такъв. Имаш от тук разходи за транспорт, съхранение, убйствени разходи изобщо за цялата инфраструктура по транспорта и съхранението на това нещо. Това ще натовари цената на енергията от "зеления водород" и накрая кой поема тези разходи? Крайния потребител. Както винаги. Тук не споменах, как седобива все още повечето от електрическата енергия - въглищни централи. Като тенденцията е тези централи да продължат да работят и дори още мощности ще се добавят. Значи ще горим кюмюр, ще превръщаме вода в пара, тя да върти турбини, те да произвеждат ток и с тази ел. енергия да разлагаме сега пък водата вече във водород и кислород, че да втечняваме след това на цената на още много ел. енергия водорода - скъп за съхранение и транспорт ресурс. Но историйката става за заблуждение и отвличане на вниманието на тълпата.

Използвам Водород 15 години в реактора за хидриране. Доставят ми го с камион цистерна под 200 Атмосфери налягане и този Водород е просто отпадъчен продукт при вид химическо рроизводство.

Това е за забавление. Не е за реално ползване. Противоречи на разума.

...И след като написа куп глупости, сега се поразрови и прочети какво е зелен водород! Може пък и да научиш нещо!

Да те поспъна малко може ли - производството на дизелов двигател беземисионно ли е?

Ами не е вярно! Китай има всичко необходимо да го произвеждс и няма да пропусне възможността.

Току що погледнах точно какво наричат зелен водород. Добив чрез електролиза. По какво това се различава от написаното от мен? Я ти погледни, защото явно ей така си драскаш! И както написах, по-голямата част от електричеството се добива от централи на въглища. Искаш да ми кажеш, че някой ще ти гарантира, че тока за електролизата ще е от слънчеви панели и вятърни генератори? Много наивно

туй чудо,Ва?

През развития соц имаше подобни картини на светлото бъдеще - димящ завод сред зелени нивя и отгоре самолет с червена петолъчка. Днес - водородна цистерна и перки. Възниква резонният въпрос: Оти ги ручахме жабетата?

Разходите и енергията за добив на материалите за дизелов двигател са в пъти по - ниски от тези за производстово на батерии от радки метали...

Само напиши в интернет водород и чети! Ще видиш, че това си е измама. За да го пренасят трябва специални тръбопроводи без метал, който не са измислени още. За горене и дума не може да става. Абе все неща в далечното бъдеще, които я станат я не!

един господин - фараон се снимал да изглежда като бухал ни разправя за неговите фотоволтаици !

Марко, Марко, хем не знаеш, хем се изказваш! Знаеш ли при каква температура се втечнява вордорода. В Гуглето пише - въпросът не е само да прочетеш, но и да разбереш какво означава това.

Идеята е да се оползотвори излишъкът от енергия през деня и да се използва през нощта. Вариантът батерии не е подходящ за индустриални цели заради недостатъчната енергийна плътност на батерии батериите и затова се прибягва до електролиза. Макар че тук е по-добре да се комбинира водорода с отпадъчен въглероден диоксид с цел получаване примерно на метанол, който се транспортира лесно. Или метан.

Браво. Ай ся да кажеш кое ще е това химическо производство и какво точно ще произвежда и колко ще произвежда за да има толкова много "отпадъчен продукт" та да може да се доставя по цял свят? А другия ми въпрос е какво точно използват за суровина и какво произвеждат та да имат водорот като отпадъчен продукт? А то колко потребяваш?

Водорода наистина ли е зелен?

Да те спъна аз - порови се из нета и потърси колко е пълната енергиината себестойност на 1 м2 соларен панел. И когато не намериш никъде такава информация се запитай защо я няма?

Неее, хората са булката. На Европа и дреме на капата.

За турунджавия водурод нищо не кажувате?

лакърдии. НАСА 50години ползва втечнен водород за главния бустер и още берът ядове с херметичностс и течовете! Направи си сметка колко е трудно да се борави с втечнен видород, щом някой с 50години опит и бюджет за милиарди не може да се оправи, а какво остава за гелосани вчерашни педали майстори на зелени лакърдиии. Ще ми транспортират кора...

Тия сатанисти само дивотии мислят.

Що, зеленият преход с перки и соларки умре ли? Питам за един приятел

До вчера мантрата беше соларки и перки, докато и малоумните разбраха, че това е път за никъде. Днес започнаха със зеленият водород, но това е още по-голямо безумие от соларките и перките. Никъде няма разработен технически аспект на изгодно добиване на водород. Как ще се съхранява и пренася - също е голям проблем. как няма един учен физик или химик да се изкаже по темата, а все пишман политици като Марийчето или разни фондации. Пълно безумие и отклоняване на вниманието.

500+

А със зеления хайвер как стои въпросът? Кой ще го произвежда? Кой и в какво ще го опакова? Как ще се транспортира? Ще има ли доброзорна борса за зелен хайвер, където цените "ще се саморегулират"? Ще има ли зелен хайвер на килограм в бакалията, или ще е само за топлофикациите и на Киро Гела синдикалистите? Кои наши верни другати ще бъдат задължителните търговци на зелен хайвер? Ще трябва ли да си сменям печката, пералнята, и прахосмукачката на всеки 6 месеца, за да са по зелено хайверни?

Може да се използва кванотво преплитане, което позволява спициално зеления водород да се гори на едно място, а енергията да се отделя на избрано друго място във Вселената. Няма нужда от тръби, нито танкери.

Цистерната ми за Водород/ 50 м3 / е точно като тази на картинката - на бетонен фундамент. Докарания Водород , чрез връзка с маркуч се прехвърля в цистерната до налягане 40 Атмосфери. Като го използвам до 8÷10 Атмосфери , поръчвам нова доставка. Няма нищо особеднно - многогодишна практика.

Не знам само необразовани ли сте в Германия, но.. май само такива сте зелени по душа. Ето ти на английски, защото не всички в България четат немски: The basis for hydrogen mobility with passenger cars has been created in Germany: The basic network for 700 bar refuelling will grow to 100 in the coming months.. At numerous hydrogen stations (see question 07) commercial vehicles can already refuel at 350 bar today Та ако 350-700 бара налягане за резервоар в колата ти се струват ок и си мислиш, че бензиностанция ще го държи на 8 бара... Имаш нужда от допълнителни часове в училище.

Инженер съм и 15 години използвам Водорода така както ви пиша - гледам в момента е 11 Атмосфери и ще поръчам нов Камион , не съм само аз , чака се.

Е, ако ти си ползваш водород на 11 бара просто за заместител на пропан бутан от еко гъзария, това е друг въпрос. Аз не мисля да заменям нещо за 60 цента/кг срещу 10 евро на кг, което е искало енергия за създаване..... Както и да е, говорим за различни неща - за автомобили е друго.

да не е цистерната ти от ракия...

мухахахахах ...брей кви спецове по квантова механика ве...разбиват всички физични закони

какво ще има бум ...той бензина гърми. какво останало за водород смесен с кислород

Ами умре тъй като нема ток в цяла Европа която стана дзилена на перки и соларки

Ако беше инженер , щеше да знаеш че с 50 кубика водород при 40 бара си тчно до никъде.

Това е ирония

Какво стана със зеления амоняк , нали той щеше да е новото гориво ?

Добре , а сега кажи колко струва

Евро-идиотите нямат спиране

Не е лошо да прочете колко вредни вещества се отделят при пречистването на силиция

A най-готиното е, и съвсем по харвардски, че сметките отиват на съвсем друго, трето място.

кво да чакаш от пердерасти