"Зелени проблеми" надвиснаха над автомобилната индустрия в Европа

Транспортът произвежда приблизително 30% от общите емисии на CO2, а Еврокомисията иска въвежда строги правила за това

Обратно в новината

Коментари - "Зелени проблеми" надвиснаха над автомобилната индустрия в Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В демократична Европа всичко се прави на сила!! Със заповеди, ултиматуми, директна заплаха за унищожение или откровен шантаж. Все демократични приоми водещи свободните народи към свободата която жадуват.

ПРОБЛАМЪТ ИМ Е, ЧЕ НИКОЙ НЕМА ДА КУПУВА ЕЛЕКТРОТРОШКИТЕ ИМ. УБИВАЙ ЧРЕЗ НЕКУПУВАНЕ!

Мамини синчета и дъщерички , влизат в "престижни" университети, купонясват 5-10 години и се облъчват от ютюб филми за "екологията" и правата на всякакво сексуалните. След това директно от това "образование", без 1 час трудов стаж в производството на нещо влизат в политиката и почват да мейкват сенс. Всички депутати от Зелените, социалистите и социал-демократите в Германия са от тая манджа. И оттам почват да "управляват". Е сега БМВ обмислят да преместят цялото си производство в Австрия и други страни, а Даймлер обмислят цялото си производство да го изнесат в Китай и това скоро ще стане. Е така ще решат "зелените проблеми". Глезени боклуци с претенции.

От тях няма спасение!Те ще погубят света и....... себе си!

Интересното е че тези които приемат тези директиви в същото време не пътуват с автобус, а с мощни автомобили и по самолетите - така хем способстват за емисиите хем вършат безполезна работа. Хрантутници

С декрети се управлява икономиката. Само се чудя тази икономика не се ли спомина 1989 година

За съжаление не - сега правят версия 2.0 - с подобрения ... https://open.lbry.com/@ExpressZeitung:8/Griffin:f?r=FkqnNbJ61tDq2WwxWtriFz3GsHxc9J6d

В природата нищо не се губи и нищо не идва даром. Енергията която ще изразходват ел автомобилите трябва да е равна на енергията на изгореното гориво на сегашните такива. Имайки в предвид милионите тонове течни горива които се използват ежедневно, пресметнето колко нови ел централи трябва да се изградят за да зареждат автомобилите?...

И в допълнение - и производството на акумулатори "стопява" силно зеления ефект, и го превръща в дефект...

А НЕЩО ЗА САМОТО ПРОИЗВОДСТВО НА ЛИТИЕВИ БАТЕРИИ И МАТЕРИАЛИТЕ ЗА КОЛИТЕ? АМА НАЛИ СЕ ПРАВЯТ ИЗВЪН ЕС ... ЧИСТА ДЕМАГОГИЯ ЗА ИЗНУДВАНЕ НА КРАЙНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ В ЕС!

А следексплоатационния период защо го забравяш?

Хоп, и преврат в Боливия, където са големите находища на литий...батерии за всички електрически кенефи няма с какво да се правят, суровината ограничена.

Колите не пропан-бутан не замърсяват, но отделят въглероден двуокис. Колите на метан нито замърсяват, нито отделят въглероден двуокис, за какво е тоя напън по електрокарите?

Я си опресни познанията по органична химия за 8ми клас преди да пишеш глупости!

Тъй ли? И какви са продуктите, които се получават при изгарянето на метан-а? Да не го бъркаш нещо с водорода?

CH4 + 2O2 = CO2 + 2 H2O

Много е зле положението в на меркелица союзът, какво ли не се чудят да измислят с тези емисии и как така изведнъж пък се загрижиха точно за автомобилостроенето. Нека поразсъждаваме трезво: 1 Много се пънат 1-2 еврогейски компанийки да анализират вредните емисии, главната от които фашистите от WLTP, която, забележете, е уж "световна", но замества предишната изцяло европейска NEDC. 2 В следствие на т1, всички лабораторни тестове на емисии се извършват от гореспоменатите, като забележете всички последвали регулации са само за еврогейския пазар, без значение че организацийката уж определя регулациите и за пазарите в Япония, Китай и САЩ (подписано е споразумение между тези страни и Меркелопейския Союз) 3 Куриозния момент е, че европейските автомобилостроители произвеждат/предлагат по 2 варианта на един и същ модел автомобил, но с 2 различни двигателя съответно - 1 за еврогейскя меркелоюз и 1 за всички останали. Пример - новите модели на ауди или по-специално всички s модели от 4 нагоре - за "йевропа" - tdi т.е дизеларки (понеже са минали великите лабораторни тестове и спазват регулацийките, които се променят всеки месец в общи линии), а за САЩ, Африка и Азия - бензинов v6так :))) 4 жалкия момент е, че никой не го е еня, предвид гореизброените фашистки регулации, променящи се ежемесечно, освен европа-та - САЩ си бичат v8-ци, 4, 5 литрови, каквото им дойде, Китай и Африка също ги боли дедовия. А най-тъжното в цялата ситуация е, че няма регулаторен орган, истински, който да прилага адекватни регулации при: 1 тежкотоварни камиони, без значение, най-малкия литраж, за който знам е 5-6 литра двигател (ако не се лъжа), емисиите са брутални съответно. 2 всякаква тежкотоварна техника с двг 3 кораби/яхти/танкери и прочие, там емисиите едва ли спазват смешните лабораторни тестове на wltp. 4 Може би най-важната и интересна част - прословутите литиево-йонни батерии в "зелените" "еко" "елвктрически" коли. До този момент човечеството няма ефикасен метод за рециклиране на литиево-йонни батерии, съответно това е умопомрачителен риск и замърсител на околната среда (има стотици материали, под формата на клипчета/документи и прочие в интернет). производството на литиево-йонните батерии+доставката им (за който не знае, батериите се произвеждат в Китай, до този момент) замърсява в пъти повече околната среда, отколкото нормалното ползване на мпс с двг - отново доказано, отново купища документи/видеа в Интернет... Извод*:

Извод : великото Ес бута яко към литиево-йонните батерии, съответно изцяло "електрически" коли и/или "хибриди", средностатистическия унуфри, който не е запознат с фактите, скача с удивление, заклеймява "гадните, долни и вредни" двг-та, и се хвърля на хорото да плаща като умопомрачен, да е в крак с "модата". Същевременно средностатистическия човечец, който няма кой знае каква финансова възможност, седи и трепери, защото не знае дали фашистите от wltp няма да решат след 5-6г да спрат от движение всички мпс с двг. Куриоз - една теслА, най-евтината - 50 хилядарки, евро, паунда или доларес, средностатистическия човечец дали може да си я позволи? Новия taycan (електрическо нали), най-евтиния модел - 80 хилядарки, това средностатистическия човечец дали може да си го позволи? Нищо, бутайте автомобилостроенето към пропастта, на фона на всички останали замърсители, които замърсяват в пъти повече. Накрая ще взема да си купя един багер или 20-30 тонен камион, ама поне ще знам, че спазва регулациите на Еврогейския Союз. Живи и здрави и задавайте въпроси, всичко поставяйте под съмнение, защото иначе дупе да ни е яко на всички...

Бай х/й не си наясно, на запад никой не се бута да купува ел. автомобили. Младите мислят по друг начин не като нас дъртите. Чувал си за кар шеринг предполагам, в градовете е пълно с ел. скутери на същия принцип. Ако се наложи има коли под наем. Като се замисли човек, това да имаш собствена кола няма как да се изплати никога. Това тук на Запад...

ТЕЗИ МАЛОУМНИЦИ В БРЮКСЕЛ ТРЯБВА ДА БЪДАТ СПРЕНИ!!! ТЕ ОПРЕДЕЛЯТ РАЗМЕРА НА КРАСТАВИЦИТЕ И ДОМАТИТЕ, НАЛАГАТ ХОМОСЕКСУАЛИЗМА, ЕДНОПОЛОВИТЕ БРАКОВЕ,ИМИГРАЦИЯТА И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ!!!

не съм много наясно ама имаше нещо фотосинтеза това чудо не консумираше ли въглерод па праеше кислород

Има, ама тънкият момент е, че за фотосинтеза е нужен растителен живот, или флората. То затова амазонските джунгли са наречени дробовете на планетата. И биват изсичани поголовно през последните десетилетия за да се направи място за пасища за говедата на животновъдните барони. Които задоволяват все по-голямо търсене на месо. Консумацията на месо чрез целенасочен маркетинг през последните 70 години се е увеличила 10 пъти. Няма лошо. И аз хапвам месце с кеф. Само дето ето какво се случва с фотосинтезата, за която питаш.

Зелени глупости. Не ние сме основната причина за промяна на климата.

Ще си разбият авто индустрията. Добре, че не правиме коли. Що не започнат да намаляват емисиите от циганските катуни???

другото е пунта-мара

Ха-ха-ха... Перпетум мобиле са направо.

Пунта мара е това което си писал... без изобщо да имаш представа как се добиват редките метали от които се нуждаят тези електромобили и каква енергия се изразходва само заради това.

А другите 70%?

Така е. Друго си е в Европа и САЩ да се въвеждат строги изисквания, които да се плащат от крайния потребител, друго си е в Индия и Китай,които са половината свят да няма изисквания и да си правят каквото си искат. После се чудим, защо стоките им са конкурентни и евтини ...ми защото не се плаща за разни зелени изисквания.

Добре бе, хайде сметни го. 50 грама СО2 на км. Това значи по една улица като минат днес 2000 коли това са 100 килограма на километър от нея. За месец 3 тона. В едната София са 3400 км улици, от тях 428 са с първостпенно значение. Тези 428 км по 3 тона това е 1284 тона на месец само в един град като София. Другите улици даже и няма да ги смятаме. Хайде представи си го сега това в световен мащаб, особено в мегаполиси с по 10-20 милиона население като Ню Йорк където са 8000 мили улици - около 13-14 000 км. И това са стойностите, които искат да достигнат, а в момента колите отделят значително повече. Това го дишаме, води до голям брой на респираторни заболявания, това води до натоварване на здравната система...

Сега сметни същото и за китайските улици и за китайските коли, при които няма никакви еко изисквания ....сметна ли те колко бълват. В Европа си плащаме за екология в Китай не....ама екологията е нещо общо за света. Като тровят китай и ти дишаш пък си плащай в европа колкото си искаш все тая. Европейските и американските потребители са наказани за екология, а тия в Китай и Индия си правят каквото си искат.

Китай и Индия са си Китай и Индия. За микроклимат чували ли сте? Или мислите, че като пръднете тук и вятърът го отвява чак до Китай? Защо в планината въздухът е чист, а в града е мръсен? Остави планината, на 5 километра извън града въздухът вече е къде по-чист. Нали уж всичкото според вас се разпределя поравно в цялата атмосфера??? Ами тези боклуци не отиват всички в атосферата, само малка част от тях. Не е това проблемът, а че ние ги дишаме. Вие виждали ли сте какъв слой от мизерия пада като чистят фасадата на сграда на оживена улица? На Запад разбира се, у нас никой не чисти сгради. От черни стават бели. Ами същата тази чернилка и мизерия ти влиза в дробовете и не е дошла от Индия и Китай а е от автопарка в твоя град. Абе карайте си на евтиното, просто после каквото сте пестили ще отиде за лекарства.