Зарядни станции за електромобили на всеки 60 км, за водород - на 100 км?
Евродепутатите искат ЕС да създаде единна точка за достъп до данни за алтернативните горива, от която да се получава информация за наличието, времето за чакане и цените на различните станции в цяла Европа
Обратно в новинатаКоментари - Зарядни станции за електромобили на всеки 60 км, за водород - на 100 км? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Прекрасна новина! Само дето няма толкова коли де, щото нямаме толкова пари де, НО важното е електрически станции да има за буржоата, нас... кучета ни яли, те да са добре!
Не съм съгласен с моите пари от данъци и държавни грабежи да се дотират по комуняжки икономически неизгодни дейности. Електро-колите, ако не са ДЪРЖАВНИТЕ ДОТАЦИИ и БЕЗКРАЙНИ ОПРОЩАВАНИЯ НА ТОК, ПАРКОМЯСТО, ПОМОЩИ ПРИ КУПУВАНЕ ще бъдат на исинските си цени и ще бъдат МНОГО НЕИЗГОДНИ ! Фикс идеии на американската димократическа партия, васалите от ес и аутисти като грета тумберг !
Предлагам да си поставим още по-амбициозна цел- на всеки 60 км магистрала да има навес за сянка и тоалетна. Дано еврокомисията одобри!
При тези цени на зарядните станции излиза 20 лв. за 100 км. Мерси, но ще си карам дизела с 10 лв. за 100 км.
А за Водород защо? Няма да се карат Водородни..Много скъпо излиза производството и транспортирането на Водорода.
Нали ще правят режим на тока сега. Чехъла и Шоломон ще изнасят ток за демокрация отново. Освен това тези които могат да си позволят ЕЛ автомобил могат да карат и въртолети, Щото имат шкафчета. Ние с гайдите и магарета не можем да гледаме заради ЕС . Отглеждаме само Тикви в Банкя , но това съвсем не е евтино. Пътищата с дупки без маркировки на 50 години и повече нямат осветление, автомобилите на по 20 години, енгета зад всеки храст…вие станции за ток ше правите ?! Ми правете
Такаааа,абсолютно правилно.Даже мисля че е добре да го направят на всеки километър за да е удобно и за електрическите колела и тротинетки!!!След като се електрифицират корабите е ред и на самолетите.Абе за да е ЕКО всичко трябва да е на ток...питам обаче от къде ще се вземе този ток?Газ-не е ОК!АЕЦ не е ОК!Въглища не става!!! От перки ли,от гръмотевици ли? И още един въпрос...от какво се правят батериите и в какво се превръщат после?Отговора не е много ЕКО! За водорода ...красота!!!Много удобно и ЕКО стига нещо да не обърка че тогава....
Зарядните станции се правят лесно ,обаче как ще направите инфраструктурата до тях ? Само за проекти и съгласуване няма да ви стигнат 20 години. Отделен е въпросът, че няма откъде да се появи толкова ток. Нито пък има далекопроводи за него. Нито разпределителна мрежа.
Абе карай да върви! Няма да е скоро!
Аз предлагам коне и каруци.
И отново едни 500млн население, налагат правила и санкции на останалите 7-8 милиарда.
Трябва да ги осъдят на обществено полезен труд- да положат 100 метра тръба После пак ще си говорим
Нямаш ли гараж и собствено зарядно с ток твой хич не си мислете за електромобил ще останете много неприятно изненадани.
Евродепутатите си мислят че тока се произвежда от Въздуха . На всеки 60 км зарядно . Може да съм стар , но днес си купих нов телефон - с изненада разбрах че телефоните не се предлагат със Зарядно за обикновен контакт - това е епохата Кунева - закриват всичко което работи на ТОК .
Икономията е хубаво нещо, ама... Като видиш комби с 1.0 три цилиндъра и се чудиш да го караш ли, да го буташ ли. Верно, 100 к.с. ама на какви обороти!? Новата хибридна Астра е с 1л./100км. безинец
тъпаците от ЕК за пореден път показват че са прости. в недалечното минало Китай решават да се индустриализират като правят стоманолеярни във всяко село..... не минало много време и разбрали, че това е огромна грешка. Колко огромни грешки трябва да изтърпим преди да напуснем ес или той да се разпадне? очевадни са опитите на една безумна администрация да управлява икономически и военни процеси неизбирана от никой и неотчитаща се на никой
Помня ,тогава като студенти. Преподавател в сегашния ТУ София ни спомена. Лозунгът бил: "Във всяко село вагрянка!"...
Българският план е ясен - 3-4 броя от София до морето и у лево. И те ще са празни и "временно затворени".
Интересно как може на един голям кораб да му намалиш разхода на гориво с 80%? Вероятно на всеки 100км в океана ще има зарядни, а газовозите на батерийки ше движат. Или пък на платна, все пак Магелан света е обиколил с платноходи.
И с ко че ги пълните тези станции ве?
Отдавна се знае, че производството на водород не е трудно. Само е енергоемко. За получаването на определено количество водород се изразходва повече енергия, отколкото се получава при изгарянето му. Но все още проблемът с транспортирането и съхранението му не е решен удачно...