Коментари - "Юнайтед еърлайнс" поръча 15 свръхзвукови самолета от стартъпа Бум | Бизнес.dir.bg
Коментари
Т.е. нямат един готов самолет, нямат един пробен полет, ама компаниите им поръчали самолети ???
ЩО Е ТО УСТОЙЧИВО ГОРИВО?? ЯДРЕНО ИЛИ ОТ КАНАБИС??
Ти по какво разбра че руснаците имат мега хипер звукови оръжия ? Тука обаче аз ще ти отговоря защото ти не можеш. Тези оръжия руснаците ги показват единствено и само в вид на анимации ,като по този начин мислят че някой им вярва. Никъде няма доказателсрва че те притежават хипер свръхзвукови ракети.Путин блъфира целия свят с анимационни филмчета но само такива балъци като теб му се връзват.
Тъй-тъй, то и германците хич нямали вяра на "Катюши"те, но знаеш ли колко трупове на техни колеги са изнасяли на имащи лошия късмет да учавстват в презентацията на БМ - 13( после ги кръщават "сталинские органьi), за Т-34 каквото и да кажем, все ще е малко... Между другото те ги показаха тези "мултики" на натовски военни, ей тъй да не се подлcгват като теб.
лудите говеда пак , ще ...ще ...ще ...ще ...правят нещо...някога.. И ПО-ТОЧНО АБСОЛЮТНО НИКОГА.. и накрая както винаги завършват куче гъз. а в това време руснаците вече ги изпревариха с десетилетия в областта на хиперзвука което значи че са ги изпревари и с десетилети в областна не само на свръхзвуковите но и на хиперзвуковите самолети ! но простата БГ козацка дебилна малоумна крава на издръжка от няколко жълти цента при Козяк, не знае да чете! Е да но затова пък знае много добре да сере! Просто факти.
разбрахме че работите за путинските медии ама вашите руски шефове не ви ли казаха че 80% от руските пътнически самолети са боинг и че ако американците спрат да ги обслужват няма да летите никъде. Щото руски самолети не се приемат на нито едно летище в света..А освен Америка на тези стотици боинги в Русия няма кой да им даде резервни части ,нито разрешение да се ползват.
Ти тъпо дебилно олигофренско говедо ли си бе путик?! Естествено че 80% от пътническите самолети в Русия с боинг или Еърбъс малоумнико дебилен! И то след като лудите говеда и еврогейския съюз се постараха много много добре къде с подкупи къде с купуване и фалиране да унищожат руската и и по-точно съветската промишленост през деветдесете години на миналия век! Да и до голяма степен успяха да унищожат пътническото самолетостроенето в Русия! но затова пък сега потик руснаците започват да произвеждат самолети като сухой суперджет ms21, Ил-114които са къде-къде по добри отпадащите като круша летящи кенефи boeing и airbus!
Ееееееее как "мечтая" да карам Москвич, това ВЪРХОВО постижение на СССеРе.... Москвич, това жалко подобие на немския си еквивалент - ОТКРАДНАТ! Та какво казваш за руските/съвеЦки граждански самолети?
Мноого съмнително. Даже американските военни нямат големи свръхзвукови самолети. От Б1-А са произведени само 4 броя и май вече не лети. Б1-Б лети ма той много "малко" свръхуков самолет (1.25мах) Единствения действащ голям свръхзвуков самолет е май само Ту-160 и го държат според мен само за имидж. Едва ли струва издръжката.
И тоз кошник ще гори нешо което ще излиза отзад докато бута самолета напред.... И ня кой ден ше падне
Мъск направи бизнес от ел кола с батерия, технология на 60 г поне, просто с измами и държавни субсидии го комерсиализира. Боом соник са същите, крадат френската идея под формата на старт ъп, с чужди пари, в момента новонапечатаните долари си търсят място за харчене.
Това е прекрасна новина. Вече няколко пъти ми се налага да леря с Юнайтед Еърлайнс от Чикаго до Лос Анджелис. С новите машини ще се съкрати полета :) Перфектно
А пък РайънЕър са поръчали 27 бройки от Хилядолетния сокол. И имат значително по-големи шансове да го получат.
Каква ще е цената на билетите в сравнение с традиционните самолети? До като не станат икономически изгодни, свръхзвуковите самолети няма да навлязат масово.
Цената за полет с Конкорд беше 8000 долара. Но хората, които летяха с него си нямаха никаква идея и не ги интересуваше. Така че не мисля, че този самолет ще бъде за простолюдието, но определено си има ниша за него. Да не се окаже само, че Мъск ще ги предвижва със Starship по-бързо и евтино :)
A в Могучая, по повод успешното запалване на Армата, Вася Пиперкин счупи всики рекорди по количество изпит боярщник за 24 часа.
До "четох за тоя старт ъп" устойчиво гориво е същото като неустойчиво, само че устойчиво
Всички соросоиди са получили полюция от новината !!!
на такива самолети правени от някви "стартъпи" не се качвам изобщо, Боинг правят самолети от години и пак имат проблеми, тея, сигурно някви "филантропи" решили, че от утре ще правят самолети и оп айде, да ама не става така
Идеята за свръхзвуков пътнически самолет не е нова. Досега, никой не е успял да се справи. Много са и скептиците за Бум. А и идва Мъск, с неговия Старшип. Кой ще лети 2 пъти по-бързо с експериментален самолет, кто може да лети 10-15 пъти по-бързо със Старшип? А какво, по дяволите, е “устойчиво самолетно гориво”?
Досега, никой не е успял да се справи. ... Земи се ограмоти малко бе, лешпер малоумен! Скорост на звука (въздух) - 1234,8 km/h Concorde - 2179 km/h Concorde, Излита за пръв път на 2 март 1969 г. Използван е от авиокомпаниите British Airways и Air France от 21 януари 1976 до 24 октомври 2003 г.
А да, да не забравим и ТУ 144. 15 юли 1969г 2MAX... От декември 1975 в експлоатация в Аерофлот.
Говорим за СЛЕД Конкорд и ТУ-144. Пътническите джетове не случайно ги спряха - горят много и гърмят във въздуха често. Та от как Конкорда го приземиха, НИКОЙ не е успял да се справи с тези проблеми - а доста фирмички опитаха. Освен това, при самолето строенето има нещо, наречено learning curve - простичко, трябва ти ВРЕМЕ, та да произведеш работещ самолет. 40-50 години, през които да се научиш, как се прави. Затова и старт ъпите се провалят - само парите не стигат.
Стартъп от този тип, не е като да се съберат 2ма в гараж. Проекти като този се правят от консорциуми на големи производители или инженерни бюра. В момента освен Бум има поне 8 които работят върху проекти за високо летене при високи скорости. Има разработени доста технологии, комерсиализирането им е друга тема и то е в процес от поне 20г. Направленията са : 1) летене във високи слоеве на атмосферата. 2) различни геометрии 3) варианти с откачане на борд с пътниците при авария и независимото и приземяване 4) двигатели с устойчиви горива (горива с добив от евтини / рентабилни източници без скъпа пост-обработка) 5) материали от нови типове.. 6) самостоен и централизиран автоматичен контрол на авиониката и АИ .. и други подобни... В статията става дума за вече сключен договор за производство - което е вече голяма новина и Стадий в процеса.. Тоест скоро ще има поне 3-4 такива организации.. И попрочетете малко преди да си пишете 3те изречения дето си пляскате навсякъде. Тук не става дума за поредните ви новини Русия-Сащ и великияТ Китай.. ами за цялостен напредък, чийто стадий се чакаше 3-4 десетилетия .. и ще се отрази на много свери - да речем по-ефтини "стандартни" полети и нови горива ... да речем.
Нещо, което е било факт преди 45години, а сега дори и с много пари човек не може да направи, ще е възможно след поне 8 години. Хвала за технологичната Революция!
Има и други проблеми освен горивото. Примерно шума.
Самолетът ЩЕ е руски и ЩЕ е безаналогов и ЩЕ най-добрият в света?
Мама и тати знаят ли, че не си си изпил хапчетата?
100% са го откраднали от руснаците!
Те затова на Ту134 му викаха Конкордский. Бати смешника.
Откраднали го били от руснаците, ватни простотии. Проектът е продължение на най-добрите американски традиции в разработването нa свръхзвукови пътнически самолети. Навремето Boeing 2707 и Lockheed L2000 го докараха до дървен макет мащаб 1:1, почти боядисан. Този няма изгледи да пожъне такива успехи.
"Юнайтед еърлайнс" поръча 15 свръхзвукови самолета от стартъпа Бум
Очаква се машината да бъде представена през 2025 г. и да лети за първи път през 2026 г., а превозът на пътници да започне пред 2029 г.
Обратно в новината