Ярка светлина в тунела: Истински бум в продажбите на нови коли
В Европа има държави с ръст от хиляди проценти, в България броят на сделките през април се увеличи с над 190 на сто
Обратно в новинатаКоментари - Ярка светлина в тунела: Истински бум в продажбите на нови коли | Бизнес.dir.bg
Коментари
поредните поръчкови драсканици. ако не са недвижимите имоти ще са новите автомобили... Бива ли да сте толкова корум пирани, ваща....ама?
Та , търкалям си 19 годишно фордче и хич не ме е еня че някаква електроника ще се скапе
Така , така . Чешете си езиците . А това че България отдавна е ударила дъното и нищо добро не я чака !?! Това , как го мислите ? Дали на обикновенния човек му е до бла-бла и разни статистики и проценти ? А новите возила са си по-големи таралясници от старите ! Аз имам такъв нов ....е , сега вече е на 5 годинки , но не ме питайте колко мангизи се налива по фирмените сервизи...а и как са набъкани с електроника....светне нещо и бягаш да го видят ....затова тази съм я дал на жената , че да кара по-малко , а аз си търкалям 19 го
Растат продажбите на VW, BMW, PSA, Renault и прочее ЧУЖДИ компании. Доят ни и ни стрижат до кръв, а идиотите ръкопляскат. Имало било светлина? Тая светлина е от влака срещу нас! А 10-те автодилъра, които ще намажат от тая глупост поне да си платят за поръчковата статия. В България ръстът е под средното за ЕС, така че не виждам никакъв повод за радост, още по-малко гордост.
Постигнатото е ясен сигнал че хората които имат спестявания се опитват да ги пхарчат ЗАЩОТО МАЙ започва инфлация. Цената на желзото последния месец скочи НАД 2 ПЪТИ... и това май няма да е окончателно.
нали преди месец имаше новина, че 15 годишните таратайки нов внос, които залежават масово по авто къщите в цялата страна са поскъпнали с незнам си колко процента, щото и аз забравих какво беше тъпото оправдание на "ТЪРГОВЦИТЕ" на коли втора, пета и десета употреба. нормално е, хората да вземат нова, вместо да дават 1/5 от цената на нова за таралясник, който няма гаранция и е излъскан и стегнат колкото да изкара тест драйва на евентуалните купувачи. благодаря за вниманието и бъдете здрави :)
Продажбите на автомобили през 2021 г трябва да се сравнява с 2019 г. Миналата година 2020 беше ялова заради Ковид-а.
Хубаво си играят с проценти, но статистиката си е статистика и пред фактите и боговете мълчат. Март месец миналата година по цял свят се налага пълен локдаун и продажбите падат с 90%. С две думи, от 100 хиляди примерно, стават 10 хиляди. Сега на тези 10 хиляди сметнете 200% и ще излезе, че имат 30 хиляди, което отново е 70% спад спрямо предишни години. Може да сте супер ентусиазирани, но борсите в САЩ са на червено, еуфорията в Европа ще приключи до Септември месец с отминаването на лятото и всичко ще е в морава червено на пазарите. Не съм сигурен и колко автомобилни компании изобщо ще просъществуват до 2022, защото има липса на чипове, а новите коли са с чипове.
Реално покрай Ковида в някои ситуации се пестят пари. Ние например даваме 12-15 хил. на година за пътувания в чужбина. Икономисали сме ги на 100%, но са увеличени малко в страната да кажем 95%. Разходи за кръчми, покрай този хоум офис дрехи и обувки със сигурно сме пазарували по-малко. Като гледам и тази година на къде върви направо за една сносна нова кола ще спестим.
Тъй-тъй, оптимизъм струи от всякъде, само че реалностите са други. Опостушителна инфлация, липса на ресурси за производство, голям социален натиск , и.т.н.
Иде голяма инфлация
Пишете платена реклама. Някой се надява, че подобна информация ще накара хората да се юрнат да купуват коли. Само дето нямат пари хорицата в България.
Работата е там, че това не се и няма да се отнася за нас. Иначе няма да откажа един нов автомобил, пък ще съм по-сигурен, ако всички останали карат нови такива с прилични гуми - не като сега - 90% истински таралясници
"Продажбите на нови автомобили са едно от основните мерила за състоянието на бизнеса. При кризи обикновено този пазар е сред първите, които реагират и съответно се свиват." Коли с двигатели с вътрешно горене се заменят с електрични по политически причини. Това е точно толкова положителен знак за икономиката, колкото замяната на счупен прозорец от Чарли Чаплин във филма Хлапето е такъв.