Коментари - Volvo ще стане климатично неутрална компания до 2050 г. | Бизнес.dir.bg
назад

Volvo ще стане климатично неутрална компания до 2050 г.

Шведският автомобилен гигант е успял да намали 35 на сто вредните си емисии само за шест години

Обратно в новината
| Автор : Георги Велев, 3е-news.net

Коментари - Volvo ще стане климатично неутрална компания до 2050 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Каквото и да става в момента не бива да се подиграваме с постиженията на човешката цивилизация. А Волво и продукцията им едно от тях. На художници излязли от мода не им се подиграваме. Даже, им вдигаме мизата. Последният месец спря от производство и Линкълн Континентъл. Колата се произвежда от почти 100 години. Не плюте по инженерите, не храчете и по лекърите. Когато има катаклизми, те винаги са Божа работа. А по Господа не се плюе. След като всичко отмине, а то ще отмине, те ще възродят света. Лекарите, Архитектите, Юристите, Строителите.

Пиша от телефон, а не ме слушат очите вече: - А Волво и продукцията им едно E от тях - Не плЮте по инженерите. - ЛекАрите -След като всичко отмине, а то ще отмине, те ще възродят света - и инженерите.

Сложете си го където трябва.

Доста суперлативи за тази китайска компания...

Не, чисто и просто ще станат лицемери като останалите. Какво, няма да има пластмаси в автомобилите им ли? Няма да обработват метал? Няма да правят тапицерии, електроника, трансмисии? А, да ... и батериите! Дето не се знае как ще се рециклират още! НАПРЕД! Към светлото бъдеще - ще накараме китайците да ни произвеждат пластмасите, батериите и железариите, и да ни ги карат с влак, щото е електро и ... няма да произвеждаме емисии! Това не е да си еко, ами чисто лицемерие! А, да ... и трошките на всеки десет години ще се трошат, за да си купуваме нови! А не като сега, с живот двадесетина години. И двойното количество материали не мърси, нали! Батериите не коментирам! Най-чистото производство на кобалт ... мммммммного еко!

Волво се превърнаха в боклуци, всичко свурзано с екоталибанизма е боклук. Загинала компания за скапани коли. Амин.

Защото като са си изнесли мръсните производста зад граница не значи че са екологични.

Използвай си мозъка по предназначение. Говори се за вредни емисии от двигатели на машини, а не от емисии при производство на части...

ама реално каква е разликата? Никаква.

Защото като са си изнесли мръсните производста зад граница не значи че са екологични.

Каквото и да правят от Волво щом ЧингЧонг ги притежава не стават за чеп за зеле. Огромни кораби които лапат гориво и са далеч от надежността която имаха преди години. Форд ги започнаха и късобаджаците ,ще ги довършат...

Волво най-вероятно просто няма да го има. Както го няма и СААБ. Заради липса на гъвкавост. Казвам го със съжаление, имали сме S80 - чисто ново от Мото Пфое. Не беше лошо като надеждност, но до 200 000 км. - изтъркан плат на седалките и лющеща се пластмаса на волана? За управление и динамика да не говорим, беше взето за служебна кола със слаб двигател и малки джанти. Категорично не е от класа на Ауди A6, БМВ 5 и Мерцедес E, дори размерите на интериора са по-малки, а цената на която го купихме беше същата като на базово Ауди A6 с предно предаване и двулитров дизелов двигател. Говорим за 2008 г. Ползата е, че не се приема като разхищение и гъзария и не бие на очи, а в някои фирми това е важно.

Волво Груп - не са само автомобили. Камиони, строителни машини и т.н. В производство са вече електрическите строителни машини...

Волво Груп са всичко друго без леките автомобили, които през 2009 г бяха продадени от Форд на китайците Джийли. Статията се отнася за: Волво Тръкс, Рено Тръкс, Волво Пента, Волво Констракшън, Мак, ЮДи и т.н от Групата на Волво.

Благодаря на "Волво Груп България", че разясниха едно недоразумение и разделянето на бизнеса, а не се дърлят като млад дилър на новите китайски автомобили Волво. На "Волво Груп България" пожелавам да затвърдят дългогодишният успех на компанията. С оглед на скромния ни опит като собственици на автомобили Волво, когато още не бяха китайски, както и от впечатленията ни от подхода на човека, който разясни новата ситуация. пп: Но камионите ви са си грозни, не може само да ви хваля, грозни са.

Това и коментирам. От багери, тирове и т.н. не се разбирам и не бих се обаждал. Но съм сигурен, че не са автомобили. Не ми е работа да проверявам достоверността на статията или да уча авторът й на журналистика. Платил съм си, като съм изгледал чинно рекламите на сайта. И да, втори път Волво от същия клас, за пари, за които мога да си взема Ауди, БМВ или Мерцедес - не бих си взел.

‘ производство на електрически превозни средства, машини и двигатели с нулеви вредни емисии.’

И в статията пише "Амбицията е най-късно до 2050 г.". Къде е амбиция, къде резултати?

Щом така ще си говорим. "Равносметката показва, че в края на 2019 г. Volvo Group е намалила емисиите на CO2 за превозени обеми в собствената си система за товарен транспорт с 18% спрямо нивата от през 2013 г." В собствената си система. В рамките на фирмата. А иначе? Изнесеното производство на частите във всяка машина на Волво? Дайте данни за емисиите на дизелите на Волво? И ако си пускате спонсорски статийки, спонсорирайте достатъчно, та да ви трият негативните коментари или изобщо да ви ги блокират. Иначе като са те пуснали, някакъв младеж, да пазиш честта на компанията, и най-вече на дилъра, ще успееш ли? Тук общуваш с хора, които са си поръчвали и са чакали за ново Волво 8-месеца. И продължават да се изказват неутрално до положително за марката. Което и тя заслужава. Но не и повече. Ти управляваш ли такъв, ама собствен, автомобил?

Ясно. Забранили са на работниците да ядат боб. Като спрат и киселото зеле ето ти още 35%.

Зелена компания! А къде се произвеждат частите й? Може би в Монтюпе-Русе ,които ги затварят за замърсяване? А батериите за ел.автомобили?

В цяла свят и в Швеция. Проблем ли е? Където и да са произведени ако не минат качествен контрол по СЕ стандарти, не се продават.

Вредните производства на чарколяци в чужбина, ама накрая колите са био-еко-вегански? Това е лицемерие.