Коментари - Вносът на коли на старо у нас е блокиран | Бизнес.dir.bg

Коментари - Вносът на коли на старо у нас е блокиран | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Броят на автокъщите у нас не намалява и това дори донякъде е проблем", заяви още Цветелина Цанева." Това последното не го разбрах, къде е проблема?

А дано сечки автоджамбази фалирате и ни отървете от пресъствието и пушешщите си тарантайки де. Белким се затриете заедно с короната.

Нееее отиде новия внос от “Германия”

по плацовете има десетки коли, които от месици и години си седят непродадени, а сега --- край! фалирахме, щото не можем да внесем 5 таратайки.

Най-после една добра новина покрай този коронавирус

Преди месец трябваше да бъде блокиран вноса на коли от Италия не сега.

и полза от тоя вирус!

Амин!

Обрахме траките на Италия и Европа. Крайно време е да има ограничение на този вид внос. Не може кола на 200хил да се пуска в движение ей така.

Ей, една хубава новина. Ако го забранят напълно вноса на стари трошки даже най-добре. Ама къде ти тая алчност граници няма.

Ле ле поне една хубава новина да чуя

и жилищата ще поевтинеят и наемите.ужас!

Време е да изчезнат автокъщите като цяло!

Дано да фалират. Това е 70-80% от сивия сектор в търговията. Масово не се плащат данъци, а да не говорим за боклуците, които събират и вкарват у нас покрай колите.

Проблемът не е в 200-те хиляди. Проблемът е съвсем друг, и той е, че всичките тия коли са били на 200 000 на третата си година от първоначалната продажба. А тук се лъже и маже ужасно много. Кола на до 250 000 км обикновено си покрива всички норми, и всичко е ок, но е на краят на пробегът си до пълен основен ремонт, и цялостна пълна ревизия. А това, което се продава тук, то е минало тия 200 000 поне два пъти. Тоест пълен скрап, нуждаещ се от няколко хиляди, за да стане на кола. Което се спестява на купувачът.

Правителството трябва да ги подпомогне.

да са им на нашите "бизнесмени" на коли, нека и те да усетят как ни пързалят с тези коли боклуци, като ни ги продават толкова скъпо!

отзад!

Вагина тъпа! Държавата се чуди как да спасява хората,тя мрънка,че колите не можело да се внасят! Щели да фалират, ама броя на автокъщите се увеличавал,което БИЛО ПРОБЛЕМ. Е що се увеличава,като няма далавера и ще фалирате!???? И къде ти е проблема? Проблем за автоджамбазите,добра новина за мен!

Стига сме огаждали на всички да имат коли та те и трошки и опасни да сме. Преди 50 г. не можехме едни дънки да си купим,нямаше долари. Сега на всеки БАРУТАРНИК та и по две!!!

В Сърбия дето дори не е в EU, е забранена регистрацията на коли под 10 години! За всички коли, не само внос - изобщо прехвърлянето!

За коли над 10г. става дума вероятно, все пак.

Само в България, като се похвалиш, че си си купил нова кола, всеки те пита - От коя година е ?

Най-гнусния и ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВРЕДЕН бизнес в момента в България е долните автокъщи, където обират квото що могат по моргите в Италия и го пласират у нас като НОВ ВНОС УНИКАТ на 150000км. Трябва да е АБСОЛЮТНО ЗАБРАНЕНО регистрирането на автомобил, който е минал 5тата си годишнина. Трябва да е АБСОЛЮТНО ЗАБРАНЕНО регистрирането на автомобил, който не е минал ИЗКЛЮЧИТЕЛНО обстоен преглед и не е в перфектно състояние. Ама сега всички ще ми ревнат - ми ние имаме нужда от автомобил! МИ КАТО ИМАТЕ НУЖДА, БАЧКАЙТЕ ПОВЕЧЕ И СИ КУПЕТЕ АВТОМОБИЛ НА РЕАЛНИТЕ ПАРИ, а не да ми търкаляте 20 годишни трошки и накрая АЗ ДА ВИ ДИШАМ мизерния пушек скапани бедняци такива. И да не мога да вървя по тротоарите, което е МОЕ ПРАВО КАТО ГРАЖДАНИН НА РЕПУБЛИКАТА И ПЕШЕХОДЕЦ! Щом не може да си позволите автомобил си купувате карта за градския транспорт и те така.

Значи, има официални представителства с атрактивни лизингови условия. За хората с по - скромни възможности има и оказион за върнати от лизинг, с още по - атрактивни условия. И всички автомобили са с история, доказуеми километри и сервиз. До кога ще се толерира внасянето на всякакви 20+ кошове, неотговарящи на никакви норми за безопасност и екология? В крайна сметка, демокрация не е равнозначно на слободия, необходими са и някакви рестрикции които да са в полза на общото благо. Все пак въздухът и пътищата са за всички.

Продажбата онлайн е проблем, защото 99,99 % от колите щабъдат връщани.

И от мен едно предложение - забрана на заплати под 5000 БГ-лева... та тогава народа като се юрне да купува нови ТЕСЛИ че се види в чудо самия Елон Мъск как да ни насмогне.

В БГ няма онлайн търговия, защото тук всеки търговец гледа да те прецака и с цена, и със скрити дефекти, и с превъртян километраж, и с какво ли още не... Как от Германия може да се купи онлайн, а в БГ не?! Да не говорим, какви измекяри са всички търговци, ако може всяка една стотинка данък да се скрие?! Реват като мечки, карат си скъпите коли, но и един лев данък не плащат...

Най после

Да споменем ли, че на тия кошници не им работят въдушните възглавници?

Копувайте си коне, магарета и каруци да приличаме на мангали

Тези коли с "история" често се оказват с пренаписана или измислена такава. Тези "официални представителства" също правят шмекерии. Прочети "Колела" на Артър Хейли - тази книга беше хит още в края на 80-те.

Блажени са вярващите, аз съм ходил на оглед в официален дилър точно на върнати от лизинг коли. Такива дараци и на Горубляне ще се озориш да намериш.. И търговеца твърди че са перфектни, а те удряни и толкова некадърно правени че не ми се говори.

глупости си изписал, изключая уводното изречение и заключението за мръсния въздух. Имаш ли представа какви и колко материали се използват за производството на един автомобил, и какво е отражението върху околната среда? Да си купуваш НОВ на всеки 5 години е много по-вредно от това да караш поддържана кола на 15 г. Трябва ли да си припомним дизелгейт за да осъзнаем, че новото не е чак толкова по-чисто от добре поддържаното старо!? Проблемът е в контрола, който липсва, и в ганьовщината на маса потребители "ентусиасти". Новият ви дизелов автомобил ли е "по-чист" или 12-13 годишен автомобил на пропан-бутан или природен газ? Та изводът е един - всеки автомобил трябва да бъде експлоатиран възможно най-дълго, като междувременно минава стриктен контрол на техническото състояние и проверка на отделяните емисии. Ама на - в БГ всеки си намира къде лесничко да мине. Та чак аз трябва да правя забележки на техническите лица в контролните пунктове за пропуски в проверката - на собствения ми автомобил!

Трябва изобщо да се забрани вносът на автомобили над 10 години. И препродажбата между частни лица на автомобили над 12 години. След десетата година колите да минават технически преглед на всеки десет месеца, след 14 години - на всеки шест месеца и след 18 години - на всеки четири месеца. Задължително на различни места. Високи данъци за коли с литраж над 1,6, дизели и над екостандарт евро 4. И да се спре вносът от Великобритания.

една хубава новина!

Коронавирусът ще спре, но вноса на бангии не!

Радваш се, че хора губят хляба си ли хейтърче?

За тези, които не могат да изкарват има градски транспорт.

Да ги оплачеш, измекяри мръсни

Кои хора? Мошениците от автосалоните? Ти или си от тях или никога не си бил в контакт с такива. Да не казвам всички, но 90% в този бизнес са мошеници и наглеци, така че не ги жаля изобщо, нито теб де, явно си такъв!

В България се карат стари трошки заради ниските доходи. При ниски доходи на населението е нормално и предлаганите на пазара стоки да са по-евтини и с ниско качество. При автомобилите това означава на повече години и пробег. Ако средните доходи са поне близки до европейските то внесените стари трошляци няма да има кой да ги купи и търговците ще спрат да ги внасят. Проста пазарна логика. Народа ще изисква по-нови и по-добри автомобили и съответно ще може да заплати за тях.

Научете се да пишете, че да заприличаме на цивилизовани!

Те не могат да продадат това, което са внесли, искат още в тази тежка ситуация. Колите събира ръжда с години в Горубляне а и по другите пазари в страната. И подкрепям мнението, че този бизнес трябва да се задуши и да изчезне. Купуват боклуци за по няколко стотин евро, а най-лошото е, че част от тях са тотална щета и разни некадърници, със заваръчен апарат в ръце, правят от тях подвижни ковчези.

И защо смятате, че един Нисан Патрол или Лендкрузър на 14 години е задължително кошница? И по- малко надеждни Дачия на 5 години? Подръжката е по-важна от възрастта. Марка и модел също предопределят надеждност и качество.

Как може да фалира някой, който никога не се е регистрирал като фирма!!! Черното може да изсветлее...

ТИ пък!!! На коментиращите тук им е достатъчно една книжка да прочетат! Като Премиера си, до средата и после .......

Много си милостив. След 5-та година трябва да минават на преглед всеки месец. След 7-та година трябва да минават на преглед всяка седмица. А след 10-та - и сутрин и вечер.

Така е не само за автомобилите, а за всичко което се произвежда трябва да има дълъг експлоатационен живот. Доколкото знам едно проучване - за производството на нов автомобил се изразходва повече енергия отколкото самия автомобил изразходва за пробега си. А тази енергия означава безвъзвратно изгорени въглища, нефт, газ, ядрено гориво...

Не работят защото просто липсват, след катастрофа не ги подменят.