Възможна е първа забрана за електромобили
Швейцария предвижда да пести електроенергия в страната с редица мерки
Обратно в новинатаКоментари - Възможна е първа забрана за електромобили | Бизнес.dir.bg
Коментари
да стягаме велосипедите,горивата стават скъпи и лукс,пък западняците и Киро да поумняват.
Значи с ония тавани за потребление и лимити електромобилите ,са генерално финансово прецакани.Сега ще измислят нещо и за хибридите,без зареждане,и да си копуваме колелета.
МА НАЛИ ЩЯХМЕ ДА ЗАБРАНЯВАМЕ ДИЗЕЛА И БЕНЗИНА! ОСТАВАТ НИ САМО ПАРНИТЕ ЛОКОМОТИВИ, МА НЕМА И ВЪГЛИЩА ВЕЧЕ!
Най доброто място за живеене на земята стана едно доста студено и неприветливо място, с война тлееща и готова да се разгори всеки момент. Благодарение на изродите, които ни вкараха във война !
Умните хора още преди кризата предупреждаваха, че за тия електички ще трябва и ток, много ток, който няма откъде да се вземе и че ще има проблеми. Ама когато решенията се вземат на идеологическа, зелена основа, така става.
Ще се минава пак на конска тяга. Търсете си и пещера, че може даже до там да ни върнат екоталибаните. :-) Иначе те си летят с частните самолети за срещите "за климата". :-)
Да благодарят на сащ и тяхната перверзна "любов" към Русия. Поздрав с експлозии на газопроводи!
Лошото на велосипедите е че не могат да се карат от ноември до март. Реално се карат половин година. И то ако не вали дъжд. Съхранението им докато сме на работа също е проблемно. Няма и инфраструктура-велоалеите са малко, небрежни и по-скоро опасни. Колите ще трябва да забравим постепенно. Така е в новото нормално. Защото сме разединени и не протестираме. Или протестираме с ЕС знаме в ръка, искайки още от същото. Ами ето ви още от същото.
да бе кажи го това на Холандия, на Дания, на Финландия :) Въпрос на нагласа и дрехи(екипировка).
""Или протестираме с ЕС знаме в ръка, искайки още от същото. Ами ето ви още от същото" разбирам че си гладен и трябва да заработиш малко копейки, пръскайки диария срещу ЕС, обаче тук става въпрос за Швейцария Швейцария в ЕС ли е ? Айде изчезвай, келеш!
Вместо да се върви напред, има опити да се върви назад Тия с опитите за намиране решение на проблема, който сами създадоха, напомнят донякъде и защо преди време е написана: "Крачка напред, две крачки назад Кризата в нашата партия" - Владимир И. Ленин
"В същото обаче едва 0,4% от новите автомобили в Швейцария са изцяло електрически" Доскоро раздуваха как 30% даже тук-там 40% от новите вече са електрички (е, и хибриди ама тва между другото). ДаВиЕва у лъжците европейски!
Ами когото еко глупостите се налагат без сериозен анализ на риска, включително при определяне на ресурсите, така ще е. Няма да коментирам колко са екологични самите автомобили, като функция от производството на батерии и необходимостите от последващото им рециклиране. Но само да приемем, че в България в един "хубав" ден електромобилите станат 2 милиона. Да правят примерно 1500 км преход на месец, при средна скорост 60 км/ч. Значи всеки автомобил ще се движи 25 часа месечно. При 25 kW средно консумирана мощност, това прави 625 kWh месечно, приблизително 0,8 kW на всеки час. По 2 милиона 1,6 GW средно консумирана мощност. Да ама батериите ще се зареждат предимно от 22.00 до 06.00 на следващия ден, което ще води до пикови натоварвания през нощта от порядъка на 5-6 GW. Откъде толкова ток, бе? Особено ако трябва да затваряме базови мощности на въглища. Или ще го правим с вятър от перки? Да ама в Германия се видя, че токът от перки на вятър е вятър работа. Та така.
Трудните времена създават силни хора, силните хора създават лесни времена, лесните времена създават слаби хора, слабите хора създават трудни времена. В момента сме на етапа "слаби хора създават трудни времена". Всичко ще си дойде на мястото...
И изведнъж се оказа, че физиката си е физика и със ЕС и без ЕС. И със зелена сделка и без нея! И не се интересува нито от санкции, нито от Зеления убавец.
хахаха ..ела лелче инспекторке да ми премериш градусите на пералнята.. няма толкова слабоумни боклуци като еврогейците.
Тая новина като цяло я мернах за първо някъде Юли - Август месец. Когато имаше топла вълна, нямаше много газ и положението като цяло беше критично. В момента положението в западна европа май си е съвсем ОК.
Един човек ме спря веднъж На уличка валеше дъжд Той каза ми: "Със мен ела Аз правя чудеса" Повярвах аз и ний сега Сами вървим в пустинята Дъждът се лее из ведро А някой кара колело И някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Човекът щракна с пръсти, ей така В океан дълбок вървим сега Кит продава сладолед Акула храни мечка с мед Жираф един видях сега Със вестник под ръка Дъждът се лее из ведро А някой кара колело И някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара, ай, колело, йе Дали магия бе Дали магия бе Дали магия бе Дали магия бе Дали магия бе Дали магия бе Дали магия бе Дали магия беше? Дъждът се лее из ведро А някой кара колело И някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело Някой кара колело
Това е олицитворение на зеления преход, в Норвегия ще добавят допълнителен данък на електричките, понеже вече има толкова много, че се чудят кво да правят батериите. В Калифорния ден след като приеха закон за спиране на колите с горива до 2030 година помолиха гражданите да не зареждат колите понеже мрежата им не издържа.
Те и в ЕС приеха подобен закон, с правото да го преразгледат...И у нас имаше закон за автоматично вдигане на заплатите на магистратите, ама нямаше пари и тогавашния финансов министър им каза следното: Ако в закона пише, че финансовият министър е крокодил, той няма да стане такъв. Щом това е проблема, просто ще променим закона.
Зелената сделка - в канала щото ток само от перки и солари не стига за всичко,ама зелените дрънкаха обратното.
Очевидна е новата тенденция, колите да станат лукс за богатите. А останалите хора да са затворени само по местоживеене и да се придвижват между домовете си и работните места с обществен транспорт
Мдаааа. Връщаме се към ходенето пеша, каране на колело, а по-заможните с карета. За многодетните семейства писана каручка (пак за тези с повечко пари с кон, а останалите с магаре). Абсолютно екологично.
Не става и с кон или магаре - отделят метан :)
Няма проблем. Закачам му един маркуч отзад, с компресор вързан за едно от колелата на каруцата компресирам метана, и вечерта го разтоварвам в домашната отоплителна система. Кеф ти за бойлера, кеф ти за печката. (Дано само управляващите не ни задължат да си сложим и ние по един маркуч отзад. Ама те толкова неща вече са ни вкарАли, та еди маркуч ли ще ни уплаши.)
Ще дойде някой вкъщи да ми следи пералнята на колко градуса е ! Ама тия с електромобилите наистина ще го духат. Субсидии, промиване на мозъци, безплатно заредждане и бум - забрана ! Не стига, че си се набутал в незряла технология, с нисък пробег, дълго зареждане, липса на станции, висок технически риск да изгориш като факла при пожар, ами сега те чака и солена цена на тока или забрана, ха-ха-ха !
Толкова идиотщини накуп в един пост рядко могат да се мярнат тук. А това - пералнята на колко градуса е , те го казват като препоръчително. Както и пътуванията. Като кажеш че отиваш на доктор или религиозна сбирка, едва ли някой ще те провери дали си там или на село. Въпрос на съвест. При швейцарците я има.
Какъв е обсега на един автомобил с ДВГ и на един електрически ? Колко време трае зареждането ? Кой от двата вида гори по-силно ? Кой използва по дефицитен ресурс ? Сега сте 0,5 % на електрически автомобили, ама няма да я докарате и до 10 % преди системата да колабира.
"Например, има спецификации, според които пералните машини могат да работят при максимум 40 градуса по Целзий. Хладилниците не трябва да се охлаждат под 6 градуса. Всичко, което служи само за комфорт - като сауни и парни бани, може да се използва само в ограничена степен в домовете". Нещо си в грешка. Никъде не пише препоръчително.
За проверките кой, къде и защо отива е много лесно и вече е отработено - при затварянето на хората по домовете през последните 2 години заради ковида го отиграха. Може да идеш на доктор ама като спрат показваш направлението и за кога е, на работа - документ от работодател и декларация, че е невъзможно да работиш от къщи онлайн. Така, че не го мисли - измислили са го!
- пише ''по спецификация'' за това на колко градуса да ти е пералнята. Никой няма да те проверява и да те глобява. Казах ти - въпрос на съвест е. Отделно ако караш електроавтомобил може да е за една гора причини - "(напр. професионална практика, пазаруване, посещения при лекар, посещение на религиозни събития, присъствие на съдебни срещи)" Е ? Къде виждаш да ти забранят ? Има дори опция ''пазаруване'' ? Винаги можеш да кажеш някоя ''неотложна'' причина дори ако се качваш на витоша. Казах ти че е въпрос на съвест, не на забрани. - електромобилите по статистика не се запалват по-често от бензинови автомобили. Просто са по-интересни за статистиката. - когато стигнат 10% и мрежата ще е усилена и предвидена пропорционално. Да не говорим, че тенденцията е всеки дом да си има солар. Демек основното натоварване ще идва от локални мощности. Също така много умело изтъкваш недостатъците на електромобилите? А на тези с фосилни горива не ги виждаш? Колко ти харчи фосила като го палиш на -10 и караш на кратки разстояния ? И колко време внимаваш колко да настъпваш - примерно докато стрелката стигне почти до средата? С електрическия палиш и газ. Колко време и пари губиш по сервизи за смяна на масла и филтри всяка година ? Дай нещо друго ако имаш да питаш. И не забравяй да си цъкнеш още плюсчета с tor, a на другите минусчета. Явно си човек без много работа.
показваш си ''направлението'' и за шопинг, нали ? :)))))) По спецификация означава баш препоръчително. Сам си го и цитирал : "сауни и парни бани подобни в ограничена степен'' - Колко точно е ''ограничена степен'' че да те глобят или да те вкарат в затвора ???
Няма а дойде да ти гледа пералнята, ама като ти наложат глоба за ползване над определено количество ток ти сам ще я намаляш...