Коментари - Tesla се отказва от плановете за евтини коли на фона на ожесточената китайска конкуренция | Бизнес.dir.bg
назад

Tesla се отказва от плановете за евтини коли на фона на ожесточената китайска конкуренция

Ройтерс се позова на свои източници, че Илон Мъск изоставя идеята си за производство на автомобил за масите

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Tesla се отказва от плановете за евтини коли на фона на ожесточената китайска конкуренция | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

капут ще завърши като Ружа Игнатова

Аз съм си гепил една китакя от Илиянци и си я шибам само в гъза. Много добре е роботизирана, на самоуправление е и откакто и лепя тиксо на устата е много тиха, затова си и викам Тесла, щото името и е много завързано.

Електрокари умряха. Който се излъгал -излъгал. Това беше със зеления преход, аи, заоблените ръбове и дот.ком

Китай е преминал почти и ще премине съвсем скоро на 100 процента електрически автомобили. Мотоциклети и тротинетки са само електрически. В Китай. Докато в Тайван мотоциклетите са само на петрол. И няма камери за следене по улиците. И пак нямат престъпност. В Тайван. А Китайската държава яко финансира и данъчно подпомага производството на електроавтомобили от китайски производители. Китай буквално затваря Тесла на Мъск в Китай. Затова Мъск спира евтините електроавтомобили. Те трябваше да захранят първо китайския пазар. В САЩ е трудно с евтините модели, защото американците масово карат 5 тонни пикапи и джипове. Независимо какво ще ги движи. Това е част от американската действителност. По никакъв начин не можеш да накараш масовия американец да седне в малка лагерна количка и да прекарва в нея с часове. Затова Мерцедес нищо не направиха със Смарт в САЩ и днес Смарт е част от китайската линия високотехнологични китайски електроавтомобили.

Защото бълват по 3 въглищни ТЕЦ на седмица. Ново строителство. И защото както казваш искат да овладеят пазара. Докато Западът се усети и откаже от идеята. В момента в който сметнат замърсяването от обикновените ДВГ и от въглищни тецове , от производството и брак на батерии... Всичко приключи

САЩ, Китай и ЕК масово навлизат в електрическите автомобили. През различни визии. Искаш или не искаш. Още Обама през първия си мандат наложи в САЩ за всички модели от един производител общият пробег на 1 галон да бъде 36 мили. Бензин, дизел, хибрид , алкохол, газ, водород, електрически. Днес изискванията са зверски, но в американска действителност: големи лукс автомобили на 100% електричество. В момента са последните дни на епохата на 8 цилиндровите МПС. Дори на 6 цилиндровите. Хонда повече не произвежда леки коли с мотор по-голям от 1,5 литра. Единственно остана при Акюра 2,0л. и 3,0 л. 6 цилиндъра в лукс версиите.

Абе не знам каква е тая голямата конкуренция, но не виждам да има Тесли на склад, сигурно се арчат добре.

Алчността е водеща.....

Не им трябват маси, ако държат богаташите

Що изнесоа производството заради евтина работна ръка или милиарден пазар да го поробат с кредити и денги The philanthropist, who made $1 billion betting against the British pound, said clients of the world’s largest asset manager are likely to lose money and the national security interests of the U.S. and other democracies will be damaged.

Ебахти превода, честно.

Тоя цялата му работа такава. Ала бала докато осигури финансиране и след това бега със заграбеното. Всичките му начинания завършват по същият начин. Много шим акции комини и накрая у детето...

САЩ, за да си стимулират икономиката застрашена от китайския глобален износ на стоки, трябва да си свалят курса на долара. ФЕД може да го манипулира и сваля. Спомнете си как Тръмп постоянно настояваше ФЕД да сваля курса на долара, за да се даде тласък на икономиката, но те се инатиха като магаре на лед.

Ако САЩ си свалят курса на долара никой няма да им изкупува дълга. Ти сам беше написал това скоро в твой пост, но сега пропусна да го споменеш пред Дир аудиторията.

Нито по качество на материали, нито по качество на сглобяване може да се конкурира с Китайците. Скоро и по пробег. Не ги знам кво ще правят евроджендерите. Никакъв шанс нямат. Дано се светнат че единствено с ДВГ могат да са лидери. Китай ще прави електрокари, те ДВГ та. А Краварите ще си произвеждат самосвалите и дотам.

Качество и Китай в едно изречение, две взаимно изключващи се неща. Явно ти си паднал от Марс щом ги плещиш такива.

Не, явно ти си мислиш, че Китай е Илиянци ама не е.

Китай е тихият икономически убиец на САЩ, заради евтината работна ръка и нисък курс на йената. Китайската икономика уверено води индустрията на САЩ към масови фалити. За да може САЩ да се конкурира с Китай трябва да понижат доходите и стандарта на живот на американците в пъти, но това означава бунтове, размирици и граждански войни в САЩ. Тръмп ненапразно тръгна да пречи по всякакви начини на китайската икономика с мита и други средства, но това не може да спре възхода на китайската машина, която постепенно завладява пазарите в цял свят и праща икономиките на развиващите държави в 9-та глуха. Хиляди фирми фалираха само в Германия, десетки в ЕС и в САЩ. Колкото и да им се иска, каквито и средства да използват не могат да спрат икономическата мощ на Китай и военната на Русия.

Ти от небето ли падаш. САЩ им прегрява икономиката. Всичко бяга от Китай вече. До 10-15 години са дупка. Сега и Тръмп ще ги зачеше. Колкото до Тесла - всяко чудо за три дни. Без огромен скок в съхраняване на Ел енергия това е обречено на провал.

Йената или юанът? Иначе - проблемът на САЩ, и на западните общества като цяло е тяхната алчност. Реалнл Китай ги купи! Купи ги с труд. И продължава да ги купува с труд! Дойдоха американците и казаха на простите оризари - дай торба ориз, аз ще ти дам един цент! Хилиха се, защото тия с дръпнатите очи казаха - да, става! Корабите тръгнаха, ама пуста лакомия. Ами щом така, дай трудоемките неща да правим там. А цент по цент тихата сила събра пари да купи една западна машина, че и да я копира, купи втора, копира я за вътрешно производство и се научи да прави собствени. Вече имат второ поколение инженери. И това е целия изток - Южна Корея, Малайзия, Тайланд ... Пример в Германия: Чисто нова КИА седан - 22 000 евро, 7 години гаранция или пробег 150 000 км. Фолксваген същия клас - 27 000 евро, 3 години гаранция или 100 000 км. пробег! Ядат ни с парцалите, щото немеца си гледа почивката, брецела и леберкеза, а ония работят!

Много ясно че няма да иска да прави евтини коли. От там милиарди не се правят. Иначе еваля за самочувствието, крадена технология, крадено име, крадена форма на колата, ама се прави на най-великия, при това часнИк,

От кого е крадена технологията, след като преди 10 години Тесла си направиха всички патенти опън сорс и китайците избухнаха?

И на кого плати патент?!! На внуците на Никола Тесла ли?

Помните ли как до преди време путинофилите ежедневно ни обясняваха как Тесла е във фалит? Забелязвате ли как млъкнаха като настъпани червеи?

Това не ти е сергийката на пазара, та да фалира за 3 дена, имай търпение

Тъй тъй, имахме търпение на времето, докато чакаме загнилият капитализъм да умре. Пък то взе че пукна СССР. Ся да не вземе да пукне и РФ? Ей тъй между другото, докато чакаме?

Мъски, мислех, че знаеш, че няма начин да биеш китайците с цена. Надявам се поне с качество да ги водиш. Поне още за известно време.

от както взе да помага на блядавете с интернет и навигация - никой вече не му ще колите !

му пука !! . в европа ни интересуват германските коли !

Ако Мъск измисли нови батерии които бързо се зареждат и бавно се развалят според мен можем да говорим за сериозна конкуренция на двигателите с вътрешно горене.

и до марс ще литне ..... сичката пара в свирката