Коментари - "Тесла" е продала близо половин милион електромобила за 2020 г. Мъск: Горд съм! | business.dir.bg
назад

"Тесла" е продала близо половин милион електромобила за 2020 г. Мъск: Горд съм!

Милиардерът почти изпълни поставената си цел, но пак е доволен, акциите на компанията поскъпнаха с над 700% миналата година

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - "Тесла" е продала близо половин милион електромобила за 2020 г. Мъск: Горд съм! | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

След 10-15 год производството и продажбите на електро мобили ще бъде отречено като неизгодно!

Безспорно Мъск е визионер. Пазарната цена на Тесла мина половин трилиона долара. Дори са обсъждали вариант да купят Мерцедес.. Германците малко неглижираха новите реалности и продължиха да бълват дизели до миналата година, но като гледам с какво ТЕМПО голямата немска тройка - ВАГ, Мерцедес и БМВ наваксват изоставането не е изключено мераците на Тесла за световен лидер в ел. колите да се изпарят яко дим до 3-4 години, а в играта ще влязат и Япоците, Корейците Французите - с една дума ще е весело...

Мъск никога не е имал намерение Тесла да е лидер в автомобилостроенето. Единствената му цел беше големите автопроизводители да почнат да правят електрички и да инвестират в разработките им, а не да се ослушват и да демострират неработоспособност им. Неглижирането им направи Тесла лидер. Но има една подробност - Тесла прави батериите за автомобилите и наред с това се занимава с фотоволтаици и методи за съхранение на енергията и инвестира в инфраструктура за заряд на електрички, а там няма как да ги стигнат.

Добре де това са 4 електро мотора, един таблет с "Android", едно купе и Li-Ion батерий. Какво толкова велико има в това. Искам да питам Ганйовците които подкрепят Мъсгата като се изтощат тези батерий каде ще ги подменят. Въпросът е на дневен ред дори в "западните" страни. Имам познат който си взе Тесла автомобил от Хонландия. Да безшумен, кара си до работа за 2 лв. Но е вложил 150 000 лв. Това не е инвестиция, а разход. За тези пари могат да се вземат 3 не лоши дизелови автомобили или на бензин. Зависи какво обичате.

Че тоя на 100 км ли ходи на работа, щото Теслата харчи по 2 лева на 100 км. А в Порше или Ламборджини колко е инвестицията и колко "не лоши" електрички могат да се вземат за парите за тях. Батериите карат по 1 милион километра. Викаш какво да прави като трябва да ги сменя, а? Че ей го - коя кола не не е с пробег 1 милон километра? Нали се сещаш какви тъпотии си написал?

Не $705, а $3,525 = 5 * $705 по старому за да сме по-точни като отчетем разделянето на акция на 5 акции. Оценката на Тесла е огромен балон, който ще се спука момента, в който ФЕД спре да им изкупува акциите.

ФЕД не им изкупува акциите, бе кретен!

Поредната статия, под която се вижда, че русофил е аналогично на тъпир и обратното.

Произвели са 509,737, доставили са 499,550. Продажбите са някъде по средата, но не всички са доставени просто.

Тъй ще и следващата година , от 2022 немците и японците ще му определят реалното пазарно място!!!

На японците им трябваха над 10г, за да постигнат същото.... А германците още се чешат по врата и се чудят какво да правят.

Какво "същото " са постигнали японците, че нещо не се сещам ??? Компания от нулата преди 10 г, с продукт НЕМИСЛИМ според тея същите японци и преди 10 г, и сега ( има там едно мижаво нисанче със 150 км пробег , него не го броя изобщо) , с пазарна капитализация в момента ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКИ ЯПОНСКИ АВТОКОМПАНИИ !!!

Това, което те боли е истина и няма връзка нито с автомобили нито с космоса. Боли те главата от многото бръмбари дето бръмчат в нея поради обсесивно-компулсивното ти разстройство с първа отключваща дума "Мъск". Като си изгълташ лекарствата от канчето може би ще почувстваш известно облекчение.

Те всички му се смееха и подиграваха, ама батко ви Елон явно ги разбира тия работи.

Прати тука некое леко повредено ненуждо демо-возило бе, човек, че тие тука ще ни уморат отглади и после ни изкарват назе виновни, че караме трошки!!!!

Карай си 20-годишния пръдлив таралясник и недей да се буташ в а група без топка.

и колко ще прибере обратно поради качествено сглобяване

Не се крий с новоизмислени подписи, за всички е очевидно, че си все ти с грака. Не яло ами през плет гледало, и той Тесла и той мнения вместо да си изгълта лекарствата от канчето.

яко ли беше в стационара на нова година

Tesla изтегля над 48 хил. електромобила в Китай заради дефект... А Китай е най-големият купувач на Теслите.

"Дефект" който сами си откриха без да пострада никой, затегнаха гайката и пак ги пуснаха на пазара. Сега прочети статията от която си прочел само заглавието.

Тойота като прибира всяка година МИЛИОНИ със сериозни дефекти ( а уж я бройкате за най-надеждната марка) що не се споменава , ми некви си 50 хил бройки Тесла за дефект, който ИЗОБЩО не е опасен

Те тези са си направени в Китай във фабриката в Шанхай. Нормално е да имат дефект, но бързо са го хванали.

Тесла вече трета година подред печели класацията на Къстъмър Репорт за най-надеждна луксозна кола. Мазен, вонящ, руски трол.

Гледам почнаха да пускат обяви за продажба втора ръка. Много рано. Чудя се дали някой е купил. Искаха 60 000 долара

Колко рано е? Тесли се правят от 2008 г. Тесла ЕС струва 140 000 долара като нова, така че 60 000 не е много за 10 годишна електричка.

Преброяване на дебилите. Приятел се изхитри с американска. Половината рекшамирани неща не работят. Тва е модул -платете си. Все едно си лицензирал софтуер, а не си купил кола. Да си хакваш колата за която си броил 100К. Айде ве. Да не говоря за задължителните почивки на 300-400 км. да се зареждаш.

И аз това се чудя, кого баламосват. Моята Лада 1600 върви та се не трае, няма модули няма нищо. Телчица и клещи като имам, малко грес и масло, ароматизатор борче и това е. Доволен съм.

_stankow

Защо телчица и клещи, резервните части са 3-4 пъти по-евтини от немските, хеле пък на японските коли ... Вие колата за какво я имате - да се фукате, или да ви прибира в къщи ? Колко пъти ви е оставила на пътя ?

Ами клещи и тел защото й падат дръжките дори при нагласените за джуджака.

Поздравления, това беше супер яко на фона на ужасяващата дебилщина в тоя форум !

Ми като не си е платил пълните екстри, какво очакваш. Къде ги тея реклами. Всичко си пише в конфигуратора.

Всички говорят за батерии и пр. Колко са им надеждни чарковете и движещите се механизми на тая Тесла? Ако е като останалите американски боклуци, no thank you. По-добре европейска е-кола

А най-добре японска :)

Сложих ти плюс. За първи път до се съглася с теб!

Ми то там една батерия има и един електромотор ( или два ) ...Какво да й се чупи ??????????????? В Германия и други страни има цели автопаркове таксита Тесла по на няколко милиона км без да са правили какъвто й да е ремонт... НИКАКЪВ

Колко струва едно зареждане, колко км изкарва и за колко време се зарежда акуто? Колко е животът на една е-кола?

Един приятел ги смята преди време, общо взето е скъпо удоволствие. Затова само богаташи си купуват ел автомобили, или държавата ги дотира, като в Норвегия. На свободния пазар засега не са конкуренция на конвенционалния ДВГ.

Първо му кажи на твоя приятел да види на живо електромобил, тогава да смята. И да не я сравянва с рено 5, което е купил преди 30 години и още му се радва като за ново.

Зареждането общо взето е почти без пари. Включваш я в зареждачката на близкото Фантастико докато напазаруваш и изпиеш едно кафе имаш "горивото" за деня в града фрии . Десет години е средната гаранция за батериите и гаранционното обслужване на ел агрегатите.

Електрическа кола харчи около 15-20 квтч/100км. Нощната тарифа е 20ст/квтч в момента, така че стаава дума за 3-4лв на 100км. Преди карах един бензинов опел - харчеше около 8л/100км бензин, но трябва да смяташ също масла, филтри, свещи - връзва се на около 20лв./100км

Те и БМВ и Фолксваген също са продали горе долу толкова ел. Модели.

Вчера писахте как ковида ударил индустрията, борсите, акциите, как банките губели милиарди. Днес пишете обратното. Как да ви вярваме.

Тесла -700гр. с дървена дръжка Premium клас. Продадени близо половин милион за 2020 г. Мъск: Горд съм!

Само дето "гордото" южноафриканче искаше да натътрузи Тесла на Хапъл, ама и ония са мошеници от сой и го финтираха хи хи хи

И сега скърцат със зъби от яд че изтърваха кьоравото...

Само раньо с рсзпран г@з от негрото с лозенец мое да скърца така))))

Споделяш личен опит чукча?

Хайде "братушките" , пускайте електрическия ИЖ !!!

Американците са най великата нация

Ама колите са им боклуци. И знаеш ли колко са половин милион на фона на останалите, капка в океана.

На останалите продадени електромобили? Я ни кажи останалите компании, колко електромобили продадоха? Май техните са капка в морето на фона на Тесла...

скоро като се включат някои от по-големите произвотители в EV пазара и тесла няма да са вече чак толкова "велики", колите им скърцат, тропат, с ужасна шумова изолация - и това е масово мнение на собствениците. Даваш 90 хил евро за Model X и слушаш тропане и скърцане - несравнимо! Същевременно VW ID3 вече минава по продажби теслата в някои страни в Европа, а излезна далеч по-късно. Те първа ще излизат и куп други модели.

Нация?!!???? Чадо мое, доктор Гйлъбива приема безотказно на 4-ти км! Амин!

Тъй като сте американски подлоги през ден новина за тоя а другите марки не съществуват а дира!

Дайте продажбите на нови коли в БГ да видим как е гербаджийската икономика :)

А после ги сравнете с продажбите на коли по времето на Луканов, Виденов и Станишев, да видим, как е гербаджийската икономика...

С около 500% повече от как в раша съпоставено на брой жители и покупка на нов автомобил .

А бе друго си е да чакаш 15 години за ВАЗ. Или да караш селския Голф или Опелче. Измет булгаристанска. Ти изобщо виждал ли си как се прави и какво представлява Тесла?

_stankow

Най ме разсмива митът за 15-те години чакане за кола. Шедьовър на либералхунвейбинската пропаганда ! Нито по-малко, нито повече, 15-20 години се чакало при социализма за кола. Невероятно точен политикономически анализ. Значи Ладите започнаха да се внасят през 1971-ва година. Цена 5500 лв. В Кореком - без чакане. Москвич, Вартбург, Запорожец от Автотехника - също без чакане. Говорим за чисто нови коли, миришещи на ново, не осмърдяни от западни задници. През 1974-та нашето семейство ходи с ладата на екскурзия в чужбина ? Как става така, че между 1971-ва и 1974-та година се вместват 15 години ? Нещо дупка във времето ли е имало ? Или дупка в паметта ? Ако пък нещо греша, при 15 години чакане първите лади е трябвало хората да започнат да ги получават някъде 1986-та година. А ние през 1981-ва вече изхвърляхме ВАЗ-2101 и ги сменяхме с ВАЗ-2107. Либерали, сър ! Индоктринирани с дойчевелски легенди и митове.

Е ние отдавна подозирахме, че си синковец на някой партиец. Не чакал за кола и ходил в чужбина с нея... колко от народа можеше да си позволи това, знаеш ли? От къде да знаеш... семейството ти с народа контактуваше само от трибуната...

Балон

Вече си на половината на Шкода :) :) :)

Шкода! Що не вземеш да се гръмнеш бе селянин балкански! Къде сравняваш тази щайга Шкода с Тесла!

Тесла е смешна кола момче, отвътре и отвън.

Тоа па охлюв...

а путьо прави бутафории

Я кажете колко е продала Тойота и ще лъсне балона на Мъск.

Ако не ме лъже паметта, близо милиард продава Тоуота.

Милиард електромобила? Посмали, манго...

Не милиард, трилион продава Тойота !!!

Чуиста финансова пирамида, която цели да набере наивници...

не излизай оот кенефа наивник