"Тесла" е продала близо половин милион електромобила за 2020 г. Мъск: Горд съм!
Милиардерът почти изпълни поставената си цел, но пак е доволен, акциите на компанията поскъпнаха с над 700% миналата година
Обратно в новинатаКоментари - "Тесла" е продала близо половин милион електромобила за 2020 г. Мъск: Горд съм! | Бизнес.dir.bg
Коментари
След 10-15 год производството и продажбите на електро мобили ще бъде отречено като неизгодно!
Безспорно Мъск е визионер. Пазарната цена на Тесла мина половин трилиона долара. Дори са обсъждали вариант да купят Мерцедес.. Германците малко неглижираха новите реалности и продължиха да бълват дизели до миналата година, но като гледам с какво ТЕМПО голямата немска тройка - ВАГ, Мерцедес и БМВ наваксват изоставането не е изключено мераците на Тесла за световен лидер в ел. колите да се изпарят яко дим до 3-4 години, а в играта ще влязат и Япоците, Корейците Французите - с една дума ще е весело...
Мъск никога не е имал намерение Тесла да е лидер в автомобилостроенето. Единствената му цел беше големите автопроизводители да почнат да правят електрички и да инвестират в разработките им, а не да се ослушват и да демострират неработоспособност им. Неглижирането им направи Тесла лидер. Но има една подробност - Тесла прави батериите за автомобилите и наред с това се занимава с фотоволтаици и методи за съхранение на енергията и инвестира в инфраструктура за заряд на електрички, а там няма как да ги стигнат.
Добре де това са 4 електро мотора, един таблет с "Android", едно купе и Li-Ion батерий. Какво толкова велико има в това. Искам да питам Ганйовците които подкрепят Мъсгата като се изтощат тези батерий каде ще ги подменят. Въпросът е на дневен ред дори в "западните" страни. Имам познат който си взе Тесла автомобил от Хонландия. Да безшумен, кара си до работа за 2 лв. Но е вложил 150 000 лв. Това не е инвестиция, а разход. За тези пари могат да се вземат 3 не лоши дизелови автомобили или на бензин. Зависи какво обичате.
Че тоя на 100 км ли ходи на работа, щото Теслата харчи по 2 лева на 100 км. А в Порше или Ламборджини колко е инвестицията и колко "не лоши" електрички могат да се вземат за парите за тях. Батериите карат по 1 милион километра. Викаш какво да прави като трябва да ги сменя, а? Че ей го - коя кола не не е с пробег 1 милон километра? Нали се сещаш какви тъпотии си написал?
Не $705, а $3,525 = 5 * $705 по старому за да сме по-точни като отчетем разделянето на акция на 5 акции. Оценката на Тесла е огромен балон, който ще се спука момента, в който ФЕД спре да им изкупува акциите.
Произвели са 509,737, доставили са 499,550. Продажбите са някъде по средата, но не всички са доставени просто.
Тъй ще и следващата година , от 2022 немците и японците ще му определят реалното пазарно място!!!
На японците им трябваха над 10г, за да постигнат същото.... А германците още се чешат по врата и се чудят какво да правят.
Какво "същото " са постигнали японците, че нещо не се сещам ??? Компания от нулата преди 10 г, с продукт НЕМИСЛИМ според тея същите японци и преди 10 г, и сега ( има там едно мижаво нисанче със 150 км пробег , него не го броя изобщо) , с пазарна капитализация в момента ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКИ ЯПОНСКИ АВТОКОМПАНИИ !!!
Това, което те боли е истина и няма връзка нито с автомобили нито с космоса. Боли те главата от многото бръмбари дето бръмчат в нея поради обсесивно-компулсивното ти разстройство с първа отключваща дума "Мъск". Като си изгълташ лекарствата от канчето може би ще почувстваш известно облекчение.
Прати тука некое леко повредено ненуждо демо-возило бе, човек, че тие тука ще ни уморат отглади и после ни изкарват назе виновни, че караме трошки!!!!
и колко ще прибере обратно поради качествено сглобяване
Не се крий с новоизмислени подписи, за всички е очевидно, че си все ти с грака. Не яло ами през плет гледало, и той Тесла и той мнения вместо да си изгълта лекарствата от канчето.
Tesla изтегля над 48 хил. електромобила в Китай заради дефект... А Китай е най-големият купувач на Теслите.
"Дефект" който сами си откриха без да пострада никой, затегнаха гайката и пак ги пуснаха на пазара. Сега прочети статията от която си прочел само заглавието.
Тойота като прибира всяка година МИЛИОНИ със сериозни дефекти ( а уж я бройкате за най-надеждната марка) що не се споменава , ми некви си 50 хил бройки Тесла за дефект, който ИЗОБЩО не е опасен
Гледам почнаха да пускат обяви за продажба втора ръка. Много рано. Чудя се дали някой е купил. Искаха 60 000 долара
Преброяване на дебилите. Приятел се изхитри с американска. Половината рекшамирани неща не работят. Тва е модул -платете си. Все едно си лицензирал софтуер, а не си купил кола. Да си хакваш колата за която си броил 100К. Айде ве. Да не говоря за задължителните почивки на 300-400 км. да се зареждаш.
И аз това се чудя, кого баламосват. Моята Лада 1600 върви та се не трае, няма модули няма нищо. Телчица и клещи като имам, малко грес и масло, ароматизатор борче и това е. Доволен съм.
Защо телчица и клещи, резервните части са 3-4 пъти по-евтини от немските, хеле пък на японските коли ... Вие колата за какво я имате - да се фукате, или да ви прибира в къщи ? Колко пъти ви е оставила на пътя ?
Всички говорят за батерии и пр. Колко са им надеждни чарковете и движещите се механизми на тая Тесла? Ако е като останалите американски боклуци, no thank you. По-добре европейска е-кола
Колко струва едно зареждане, колко км изкарва и за колко време се зарежда акуто? Колко е животът на една е-кола?
Един приятел ги смята преди време, общо взето е скъпо удоволствие. Затова само богаташи си купуват ел автомобили, или държавата ги дотира, като в Норвегия. На свободния пазар засега не са конкуренция на конвенционалния ДВГ.
Зареждането общо взето е почти без пари. Включваш я в зареждачката на близкото Фантастико докато напазаруваш и изпиеш едно кафе имаш "горивото" за деня в града фрии . Десет години е средната гаранция за батериите и гаранционното обслужване на ел агрегатите.
Вчера писахте как ковида ударил индустрията, борсите, акциите, как банките губели милиарди. Днес пишете обратното. Как да ви вярваме.
Тесла -700гр. с дървена дръжка Premium клас. Продадени близо половин милион за 2020 г. Мъск: Горд съм!
Само дето "гордото" южноафриканче искаше да натътрузи Тесла на Хапъл, ама и ония са мошеници от сой и го финтираха хи хи хи
Американците са най великата нация
Ама колите са им боклуци. И знаеш ли колко са половин милион на фона на останалите, капка в океана.
скоро като се включат някои от по-големите произвотители в EV пазара и тесла няма да са вече чак толкова "велики", колите им скърцат, тропат, с ужасна шумова изолация - и това е масово мнение на собствениците. Даваш 90 хил евро за Model X и слушаш тропане и скърцане - несравнимо! Същевременно VW ID3 вече минава по продажби теслата в някои страни в Европа, а излезна далеч по-късно. Те първа ще излизат и куп други модели.
Тъй като сте американски подлоги през ден новина за тоя а другите марки не съществуват а дира!
Дайте продажбите на нови коли в БГ да видим как е гербаджийската икономика :)
А после ги сравнете с продажбите на коли по времето на Луканов, Виденов и Станишев, да видим, как е гербаджийската икономика...
С около 500% повече от как в раша съпоставено на брой жители и покупка на нов автомобил .
А бе друго си е да чакаш 15 години за ВАЗ. Или да караш селския Голф или Опелче. Измет булгаристанска. Ти изобщо виждал ли си как се прави и какво представлява Тесла?
Най ме разсмива митът за 15-те години чакане за кола. Шедьовър на либералхунвейбинската пропаганда ! Нито по-малко, нито повече, 15-20 години се чакало при социализма за кола. Невероятно точен политикономически анализ. Значи Ладите започнаха да се внасят през 1971-ва година. Цена 5500 лв. В Кореком - без чакане. Москвич, Вартбург, Запорожец от Автотехника - също без чакане. Говорим за чисто нови коли, миришещи на ново, не осмърдяни от западни задници. През 1974-та нашето семейство ходи с ладата на екскурзия в чужбина ? Как става така, че между 1971-ва и 1974-та година се вместват 15 години ? Нещо дупка във времето ли е имало ? Или дупка в паметта ? Ако пък нещо греша, при 15 години чакане първите лади е трябвало хората да започнат да ги получават някъде 1986-та година. А ние през 1981-ва вече изхвърляхме ВАЗ-2101 и ги сменяхме с ВАЗ-2107. Либерали, сър ! Индоктринирани с дойчевелски легенди и митове.
Вече си на половината на Шкода :) :) :)
Я кажете колко е продала Тойота и ще лъсне балона на Мъск.