Коментари - Таксиметровите шофьори искат повишение на тарифите | Бизнес.dir.bg
назад

Таксиметровите шофьори искат повишение на тарифите

Браншовите организации са предложили още приемане на кодекс за професионална етика на таксиметровия шофьор и движение в бус лентите

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - Таксиметровите шофьори искат повишение на тарифите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бакшишите изгониха Юбер, но Максим(руската мафия) няма да посмеят- бита карта са! Ще карат за колкото им подхвърлят.

Що за наглост е бакшишът да иска да кара в бус-лентата. Тя е предназначена за масовия транспорт, който поема огромния поток пътуващи. Това е обществена услуга. Таксито е индивидуална частна услуга. Няма как да се осигуряват преференциални условия за такава дейност, само защото на наглия бакшиш не му се виси в задръстване и броячът му цъка по-бавно. То всеки бърза и заради задръстваниятя губи пари и време. Утре ще скочат шофьорите на хилядите бусове и баничарки, дето разнасят ракия и бкира по кръчмите и ше искат да карат в бус лентите, ... щото закъснявали и не смогвали.

За Русе първоначална 5лв дневна 1 и 50 нощна 2 00 престой 0 75 това е цената колеги

Аззз

значи да повишат цената ама не на километър, а цената за повикване, т.е. да работят по-малко и да взимат повече.. абе не са глупави тия..хаха...

Таксита в BUS лентите - НЕ. Но не разбирам защо искат вдигане на такси, а стоят към момента на минималните такси.

Ми какво да кажа, - карат без фарове, щото карали по цял ден, - карат без колани, щото така се чувствали по конфортно - сега искат и да карат в бус лентата... Качеството на услугата, пушенето в колите, чалгата и пр. няма да ги коментирам Освен да им дадат да си пердашат клиентите когато им се прииска, така или иначе повечето са бивши затворници и/или мангусти... Идеята на бус лентите, беше да се насърчат хората да ползват градски транспорт и да се намалят колите(респективно емисиите), включая и такситата. Щом не е бус, значи наравно с другите коли в не-бус лентата. Има и далеч по-евтини алтернативи от тия измекяри.

Ако искат, да направят тарифата и 10 лв на км. Ако на хората им харесва и са готови да плащат, значи всичко е ОК. Обаче ако клиентите избягат и приходите намалеят, тогава бакшишът ще трябва да се замисли дали не е добре да намали цената, или пък да си измие таралясника и да изпере седалките, или спре да пафка смрадливи ла*на и да дъби мазна чалга, да бъде по учтив и т.н. Не е работа на общината да определя цени, щото ако го прави, ще тряба и да назначи бакшиша на заплата. А този филм сме го гледали е хипер тъп...

Всеки иска да му се вдигне заплатата. Таксиметровият иска клиентите да му плащат повече. Месаря иска месото да е по скъпо за да печели повече. Хлебаря иска хляба да е по скъп за получава повече. Но никой не се сеща че като всичките си вдигнат цените за да печелят повече, таксиметровият ще дава повече за хляб и месо, месаря ще дава повече за хляб и транспорт и хлебаря че плаща повече за месо и транспорт. Накрая, всичките пак имат толкова колкото преди да си вдигнат цените.

Трябва да ги оставят сами да си регулират цените и сами да си счупят главите ! В края на краищата това не е градски транспорт и не е задължителен. Взели са се много на серизоно че без тях видиш ли градът ще спре да функционира! Аз лично на такси за последните 10 години не помня дали 3 пъти или 4 пъти съм се качвал. Винаги предпочитам здравословно да походя пеш вместо да получа културен шок в някое смрадливо такси управляно от неграмотник!

Ти сега какво искаш да ми кажеш, че колкото по-ниски заплати взимаме толкова ще ни е по-евтино всичко ли?

Значи, специално за София съм взел решение да не се занимавам с таксита. И то не заради цената, а заради отвратителното качество на услугата и отношение към клиента. Нямам нищо против цената на услугата да е по-висока, нека да е един, два, три, колкото им душа иска да я направят. Но като ти се наложи да се придвижиш бързо, или да се прибереш вечер от гости примерно, да можеш да махнеш на първото такси или да звъннеш на първия оператор и да ти вземат любезно поръчката, дори и ако курса не е от Люлин до Горубляне примерно. Другото нещо което ме вбесява, е задължителното "Ми нямам да ти върна". Последния път, когато съм давал пари на бакшиш в София, беше сметка от 9 лв, отговор "нямам да ти върна" за банкнота от 20 лв. Еми съжалявам господа Бакшиши. В София специално пари от мен няма да видите. В другите градове не е така. Като ми се налага да се прибирам от някъде, жена ми ме посреща с колата...

Имаме различно минало с тебе. Аз съм на 41г и напуснах България когато бях на 13г. Живял съм в 6 държави за по 3-6г във всяка. За всичките тези години като се прибирам в София, се движа само с таксита...ужасно евтини са. За едно 20-25 евро ще те возят цял ден по София и ще те чакат. Такива ниски цени не съм виждал никъде (бил съм по бившите соц, републики на СССР и дори там не е толкова евтино, в самата Русия от летището до града е винаги 100-150 долара). Разбира се, очаква се цените на всички български стоки и услуги да са много ниски, защото пазарят който обслужват е беден. Най правилното решение, е всеки таксиметров да си слага каквато тарифа го устройва, и да остави хората да решат дали ще го наемат или не.

Тук нямаме спор, аз не казвам, че цените са скъпи. Нямам против да платя толкова, колкото струва услугата му, както я е заявил. Дразни ме факта, че на мен обикновено ми се налага да ползвам такси на сравнително кратки разстояния, и тогава когато най-много имам нужда от тях, се правят на интересни. И да, дали да оставя бакиш или не искам да е мое решение, а не на съответния бакшиш, особено ако през целия път ми се налага да му гледам намръщената физиономия заради късия маршрут...

Много философстваш ама една част от бакшишите са ужасни типчета, а колите им са кочини, там откъдето идеш и където е скъпо пак ли е така? А там също ли шофират така рисково? Наскоро се возих, ами този рапон щеше да бие една лелка, че не го пуснала да слезе т тротоара и да се намести първи пред светофара. И съвсем спокойно я псуваше на майка пред мен. Там на дебелите цени това изживял ли си го? А башишът да се блъсне в бордюра защото в тясната улица вече има кола (която е по средата и няма как да се връща 30 метра назад заради теб) и до последно не разбра, че няма да се разминат? И вика „ек тос как ма натисна“. А случайно да си любител на цигарения дим и чалгата (може и бг рап)? Защото такива едва ли би искал цял ден да те возят насам натам и да те чакат. И аз съм се возил на такси в белите страни, ама определено се вижда защо цената е такава. А те нека си вдигат тарифата, аз си решавам дали си струва да се кача или не. Ако една фирма кара по-евтино ще се кача в тщхна кола, ако няма евтино няма да се кача въобще, никой клиент не е задължен да ползва услугата.

БРЦК

Никой не ги кара да возят на минималната. Да си возят на максималната като искат. Според мен трябва да се намали минималната цена. Вече има електромобили които возят на много ниска себестойност, а цената на горивата не са се вдигали. На какво основание искат увеличение?