T&E: Всеки четвърти продаден електромобил в Европа през 2024 г. ще е китайски
Китайският внос в Европа към момента е главно на коли с марките Tesla, Dacia и BMW. Тарифните ограничения не са спасение, защото Китай ще започне да строи заводи в европейски страни
Обратно в новинатаКоментари - T&E: Всеки четвърти продаден електромобил в Европа през 2024 г. ще е китайски | Бизнес.dir.bg
Коментари
Та значи, Европа отряза Русия и нейните газ и петрол, щото щяла да бъде ЗАВИСИМА от нея???? Нали така.... А че е зависима от КИТАЙ във всичко останало, това е ОК. Абе нещо не вдевам. Европейската икономика боксува та чак пуши, ама внасяме от Китай и поддържаме тяхната икономика, това е добре. Коли ще внасяме само от Китай, и то не сме зависими. Абе вие малоумни ли сте??????
Клета жендераска Европа...да си гледа прайдовете и правите краставици...там и е силата...
А има ли побне един не китайски електромобил, в който да няма китайски части или суровини от китай?
Който иска да си кара автомобил на батерия, единственото предимство е ускорението. Всички други "предимства" и "чистота" са само на хартия!
Това предимство е доста относително. Скоро направих тест на моя Фолксваген Поло с ТСИ двигател 1.0 96кс и максимален въртящ момент още при 1500 об/мин срещу Тесла модел У. И двамата шофьори бяхме на средна възраст и сами в колата, и двете коли на около година и половина. Старт-стоп системата на Полото беше спряна. Теслата дръпна при потеглянето, защото турбото на Фолксвагена се включва с около 1 секунда закъснение (при Шкода със същия двигател е по-бързо, за Ауди нямам информация). Към 50км/ч Полото изпревари, после Теслата ме настигна при 100км/ч и там си останахме заради ограничението на скоростта по този път. Ако бях с Ауди или Голф на цената на Теслата, тя нямаше шанс. Полото е поне 20 хил лева по-евтино.
има и други предимства. Електрическите мотори са доста по-опростени от ДВГ и следователно поп-малко ще се чупят. Е, батерията ще трябва да се смени в един момент.
Това с чупенето на двигатели е доста относително, за двигателите с три цилиндъра съм съгласен, но за четири и нагоре не съм. При двигателите с три цилиндъра проблемът е механичен, а с 4 и нагоре е по-често свързан с електрониката, но автомобилите на батерии са бъкани с електроника също.