Коментари - Светослав Бенчев: Българският пазар ще остане свързан с нефтопродуктите през следващите 10 г. | Бизнес.dir.bg
назад

Светослав Бенчев: Българският пазар ще остане свързан с нефтопродуктите през следващите 10 г.

Председателят на БПГА очаква въвеждането на регламента Евро 7 да се отрази сериозно на цените на новите автомобили

Обратно в новината
| Автор : Маринела Арабаджиева, 3е-news.net

Коментари - Светослав Бенчев: Българският пазар ще остане свързан с нефтопродуктите през следващите 10 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И умниците решиха за 5 години да ги сменят с други. За тия 200 години ДВГ е претърпял толкова много изменения и подобрения, че няма как да се компенсира за толкова кратко време. Всичко в природата се изменя с еволюция, не с революция.

Евро 7 стандарта е насочен основно към дизелите и няма да се отрази по никакъв начин на бензиновите двигатели. Това, което се прави с новия стандарт е че ограниченията, които до сега са важали за бензиновите двигатели остават същите , но към дизеловите се налагат същите рестрикции. На практика дизеловите мотори буквално изчезнаха от палитрата на новите модели. На практика големите автопроизводители във момнета възстановяват разрботките на двигатели с вътрешно горене поради факта че електричките се оказаха въздух под налягане - търсенето на елктрически автомобили в целия ЕС за миналата година е спаднало с 50%. Причините за това са че самите елктриески коли са напълно непригодни за основен автомобил (поради силно ограничения си пробег и липсата на инфрастуктура) а са подходящи едиснтвено и само като втора кола в семейството, а закупуването на толкова скъпо удоволствие вече не е по силите на редовия европеец. Една проста сметка. най-достъпната електрическа кола е Дачия спринг на цена около 20 000 евро., на половината от тази цена може да се купи Дачия Сандеро - и двата модела са прекрасни за градски условия. С разликата в цената собственика на Сандерото може да измине около 120 хиляди км., да не говорим, че модела се предлага със заводска газова. Подобни примери могат да се намерят и за останалите прозиводители (не само Рено)... Кой би си купил тогава елкетричска кола... ами ентусиастите стават все по-малко, респективно производителите все повече охладняват към идеята...

е преработен и какво влияние е оказал водородния сулфид от заразения Краварски петрол в солните каверни на стратегическия петролен резерв на джилезото в рафинериите Поживем увидим кашмера на петродолара

Виждаме със зеления преход как втасаха Германия и другите подобни лгбт 5 пола и зелена енергия държави.

Е какво очаквате да каже човек от петролния бизнес? Че алтернативите са по-добри и евтини?? Та те от 30 години обясняват, че всъщност алтернатива на петрола няма. И каква беше тази глупост с цените на ел. колите? Има китайски колкото искаш по 20 000 евро. Мовите тесли са по 50-60 000. Не че това ще реши другите проблеми с ел. колите, но поне да не говори откровени глупости.

Не мога да разбера що за малоумници са нео-либералните “умници”! Гледат, но не виждат…над 80% от всичко около нас се прави от петролни продукти и за това ток и светлина са необходими около 5-10%.

Няма такава електропреноста мрежа която да издържи толково коли на ток, а никой не инвестира в нея. Целта ел. колите е да сте ограничени от към пробег, както и да ви следят. Тези които управляват 5 пари не дават за Планетата имат си часнтни самолети :)

Си 'бало мамата, щото мамата си 'бало !

Много хубава статия! Отдавна не бях чел такава добра публикация.