Суецката блокада: Какви са уроците за света и за България
Маршрутът е важен логистичен път и за енергийните ресурси, пише в анализа си Борислав Боев
Обратно в новинатаКоментари - Суецката блокада: Какви са уроците за света и за България | Бизнес.dir.bg
Коментари
На това му се вика глабализация. Прехвърлиха производствата в Китай ,сега Суецкия канал е проблем. Ами ако започне война в Египет и го затворят за неопределено време? Време е Европа да стане независима.
Това се случва много рядко, а от тук нататък ще има допълнителни мерки и съответно оскъпяване на преминаването.
Затова Ердоган иска да прокопае канал, успореден на Босфор, ако се направи , винаги може да се разчита на друг проход.
Боев, България от десетилетия е на автопилот и то сериозно развален. Тази страна се е устремила към пълна катастрофа и нищо не може да и повлияе. Само стой и гледай!
Че не трябваше да връщат контрола над суецкия канал. Всичките там араби египтяни и други подобни не стават за нищо. Дай им да си Пасат камилите. Тоя кораб е имал лоцман-дето би трябвало да познава канала и да зная какво да правим във всяка една секунда. Ето ви резултат.
Лоцманът, морските му викат пилот, е само СЪВЕТНИК на капитана и капитанът не е длъжен да се съобразява със съветите му. Това е императивно правило уредено в International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarersq Code А, членове 49 и 50.
САЩ отдавна предупреждаваха страните по света да се разграничават от Китай и китайските стоки, но в същото време света продължава да поръчва стоки в контейнери от Китай и то в умопомрачаващи количества. Дано ви стане ясно кой умишлено блокира кораба с китайски стоки предупреждавайки отново държавите, особено западните какво ги очаква и следва, ако продължат да не слушкат.
Не е чудно че краварите инсценираха "аварията"..
Никакви уроци. Бг като окупирана територия е изключена от играта. Тук решава губернатора от Козяк.
Урокът е само един - лакомията трябва да се подтиска - такъв огромен кораб няма място в толкова тесен канал. Това чудо маневрирара трудно и по-важно много бавно.
Това сега ще се дъвче без край. Отчаяно се търси изкупителна жертва за икономическите щети от корона мерките, а сега всяко поскъпване и всеки недостик ще го обвинят на канала. Нищо чудно и засядането да не е станало случайно.
уроците за България са, че сто годишен локдаун е в пъти по-добре, отколкото да заседнеш за шест дни в Суецкия канал.
Поуката е от когато са измислили корабоплаването - Лодката трябва да плава само във Вода по широка от дължината от носа до кърмата . Това е Закон .
За Суецката блокада не знам, ама Пекинската блокада бая се проточи, СЗО-то се бави да даде отговорите за произхода на Ковид-а, богатите станаха още по-богати, а народа изтрещява. Трудно е за прогнозиране що ще става, ама Суецката блокада не е най-големият зор на света в момента. Психиатричната помощ ще е проблем скоро, че няма да има толкоз доктори, колкото луди хора ще се окажат, постковидно.
Шест дена затворен Суецки канал - катастрофа! Три месеца европейски локдаун - растеж на икономиката!
Проблемът ще се реши когато Израел изградят нов канал през територията си, от Акабския залив до Средиземно море.
Наистина изглежда логично. Много път ще се спести с канал между персийския залив и Средиземно море.
Представете си, че утре протестърите Мая Манолова и отец Дионисий отидат и блокират Суецкия канал с искане за оставка. Кво прави тогава Света?
Маратонките ми идат! Ша са барна за пролетта.
Може да се каже много по-кратко: Не позволявайте в Суеькия канал да влиза огромен контейнеровоз с индийски капитан и арабски лоцман, ако се очаква пясъчна буря.