Коментари - Суецката блокада: Какви са уроците за света и за България | business.dir.bg
назад

Суецката блокада: Какви са уроците за света и за България

Маршрутът е важен логистичен път и за енергийните ресурси, пише в анализа си Борислав Боев

Обратно в новината
| Автор: Борислав Боев, специално за 3e-news.net

Коментари - Суецката блокада: Какви са уроците за света и за България | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На това му се вика глабализация. Прехвърлиха производствата в Китай ,сега Суецкия канал е проблем. Ами ако започне война в Египет и го затворят за неопределено време? Време е Европа да стане независима.

Това се случва много рядко, а от тук нататък ще има допълнителни мерки и съответно оскъпяване на преминаването.

Затова Ердоган иска да прокопае канал, успореден на Босфор, ако се направи , винаги може да се разчита на друг проход.

Боев, България от десетилетия е на автопилот и то сериозно развален. Тази страна се е устремила към пълна катастрофа и нищо не може да и повлияе. Само стой и гледай!

То уроци има много, но учениците са слаби.

Че не трябваше да връщат контрола над суецкия канал. Всичките там араби египтяни и други подобни не стават за нищо. Дай им да си Пасат камилите. Тоя кораб е имал лоцман-дето би трябвало да познава канала и да зная какво да правим във всяка една секунда. Ето ви резултат.

Лоцманът, морските му викат пилот, е само СЪВЕТНИК на капитана и капитанът не е длъжен да се съобразява със съветите му. Това е императивно правило уредено в International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarersq Code А, членове 49 и 50.

има някакви слухове, че е възникнала авария в машинното. Египтяните най-вероятно ще заложат на това, щото иначе няма да могат да платят обезщетенията.

САЩ отдавна предупреждаваха страните по света да се разграничават от Китай и китайските стоки, но в същото време света продължава да поръчва стоки в контейнери от Китай и то в умопомрачаващи количества. Дано ви стане ясно кой умишлено блокира кораба с китайски стоки предупреждавайки отново държавите, особено западните какво ги очаква и следва, ако продължат да не слушкат.

Зад барата е най-близкото място, от където да купуваме туй-онуй.

руснаците естествено!!!! те имат силно изразена икономическа изгода от тази работа - могат да предложат ЖП транспорт или морски по прословутият северен път, който наистина е по-къс.

Не е чудно че краварите инсценираха "аварията"..

Знае ли човек? Във всички случаи колкото по-отблизо, толкова по-добре е да се доставят суровини.

Никакви уроци. Бг като окупирана територия е изключена от играта. Тук решава губернатора от Козяк.

Никой няма да си направи никакъв извод. Правото е на силния - близо, далеко, ...

Урокът е само един - лакомията трябва да се подтиска - такъв огромен кораб няма място в толкова тесен канал. Това чудо маневрирара трудно и по-важно много бавно.

Това сега ще се дъвче без край. Отчаяно се търси изкупителна жертва за икономическите щети от корона мерките, а сега всяко поскъпване и всеки недостик ще го обвинят на канала. Нищо чудно и засядането да не е станало случайно.

Уффф,..Не се притеснявай..;) Само ,преди седмица,... Толупа... се "Изхвърли", че сме вече... "Енергийно, Независими за Векове" ..ПОВЕРВАЙ МУ !!;)

амиако се блокира маршрута на ядреното гориво, няма ли да го има същия проблем?/

уроците за България са, че сто годишен локдаун е в пъти по-добре, отколкото да заседнеш за шест дни в Суецкия канал.

петролните пазари вече реагираха с повишаване на котировките на основните сортове

Поуката е от когато са измислили корабоплаването - Лодката трябва да плава само във Вода по широка от дължината от носа до кърмата . Това е Закон .

За Суецката блокада не знам, ама Пекинската блокада бая се проточи, СЗО-то се бави да даде отговорите за произхода на Ковид-а, богатите станаха още по-богати, а народа изтрещява. Трудно е за прогнозиране що ще става, ама Суецката блокада не е най-големият зор на света в момента. Психиатричната помощ ще е проблем скоро, че няма да има толкоз доктори, колкото луди хора ще се окажат, постковидно.

Едно си баба знае, едно си баба бае - енергетика и АЕЦ.

Шест дена затворен Суецки канал - катастрофа! Три месеца европейски локдаун - растеж на икономиката!

растеж има, ама отрицателен.

Проблемът ще се реши когато Израел изградят нов канал през територията си, от Акабския залив до Средиземно море.

Наистина изглежда логично. Много път ще се спести с канал между персийския залив и Средиземно море.

Не изглежда логично. Има си железопътен трансфер между Суец и Кайро. Строи се и железопътен транфер между Китай и Европа. Когато пътят на коприната е завършен, няма да има нужда от канала. А и скоро цяла Европа щяла да е с електрически коли.

Ама са 700 километра.

на Ицхак. Не съм чувал за такъв несговор......

Е, тогава ще запушат Тиранският пролив... а там има и защитени корали;)

Сговорна дружина слепи ги ражда!

Представете си, че утре протестърите Мая Манолова и отец Дионисий отидат и блокират Суецкия канал с искане за оставка. Кво прави тогава Света?

Нахъхва ти го, умнико!

Маратонките ми идат! Ша са барна за пролетта.

И после друг кораб да заседне за 6 месеца, та да може само ти да имаш такива маратонки. Яко.

Може да се каже много по-кратко: Не позволявайте в Суеькия канал да влиза огромен контейнеровоз с индийски капитан и арабски лоцман, ако се очаква пясъчна буря.

Ако е Бойко с банда цигани може.

Урока е големите кораби да не минават през този канал.

още първото изречение е грешно. Кризата не е свършила. Сега изглежда, че има шанс да свърши скоро.... ама може да стане беля с кораба, който още е засднал и да се запуши канала за 3-4 месеца.......