Коментари - Строят най-дългия тунел у нас по австрийски метод | Бизнес.dir.bg
назад

Строят най-дългия тунел у нас по австрийски метод

В района на село Железница вече е приготвена техниката

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Строят най-дългия тунел у нас по австрийски метод | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

баце ша има да реже лентички,а нинова ще грухти и мръхти

Като знам какво се случва години наред с еднокилометровия тунел на Витиня ме побиват тръпки за най-дългия у нас....

Е какво, нали ти казах, ще направят обохден маршрут извън тунела. Ще се ползва целогодишно обходния и само ако баце трябва да реже лентички, ще пускат за млако тунела и сле това пак през обходния, до селдващото рязане на лентичи.

Онова отказване от проекта от страна на джи пи груп май беше само прах в очите на хората докато отшумят скандалите...

Какви задръстванията в населеното място??? Пътят и сега не минава през селото.Само за включване в главния път се чака

австрийски метод ?!?!? с БАГЕРИ ? ще се напредва ? не, това е няква идиотия, честно

Що само за най-дългия тунел е прилагателното.. НАЙ-СКЪПИЯ В ЕВРОПАТА що са пропуска? " Кресненският тунел "Железница" се оказва изключително скъп на фона на подобни европейски проекти, въпреки призивите на родните власти да не се драматизира с цената му. Официално обявената цена на съоръжението е 250 млн. лв., като дължината му е 2 км., а поръчката включва още 2.46 км. открит път. Простата сметка показва, че километър от тунела ще струва 125 млн. лв. При сравнение на цената му с тази на тунела "Lærdal" в Норвегия, пуснат в експлоатация през 2000 г. Цената на 24.51 километровото съоръжение е около 113 млн. долара. или около 210 млн. български лева. Отново проста сметка показва, че цената на километър от тунела "Lærdal" е около 8.5 млн. лв. Или близо 15 пъти по-ниска от тази на "Железница"."

Един такъв трябва вместо втори Аспарухов мост .

Що са подвеждаме по австрийскио опит, кат си имаме БЪЛГАРСКИ.. На виднио инженер Ганев.. Дет спИчели конкурса за тунела под Ламанша... С една бригада само за социалистически труд от френско, и втора - изостанала по насрещнио план от ингилизко.. Че и бонус обеща на франсетата и ингилизите.. Ако са срещнат бригасите един тунел ша имат.. Ако са разминат - ДВА ША ПОЛУЧАТ..

Кой ще строи тунела?

Ами я кажи щом знаеш каква е геологията на тунела в Норвегия и на този до Железница. Нещо по въпроса за скалите дето са на двете места и прочие. Или просто така си ги сравни. То копането на тунел е като копането на пясък на черноморието... копаш дупка нали? Дупката си е все дупка, ама в какво е направена тая дупка е въпроса... Е подробности де... Ама аз така си питам.

Разбрахме, след укрепване, следва ново пробиване /вероятно на укрепването/ "....пробиване и укрепване, след това пробиване отново с багери. По този начин ще се напредва... "/?!/

Дрън-дрън та пляс, от демократичните тунели по-дълги няма, тъй ли да го разбираме? А най-дългия жп тунел в България- Козница(дълъг 5901 м.), него вече няма да го броим, нали тъй?

До дъртягата-комуняга Ти през Козница с автомобил минавал ли си?

ли ша дират дипломите на баце и майчето

За по-малко от девет години гърците построиха тяхното " Кресненско дефиле". Двайсет и пет километровия участък от магистралата между Солун и Лариса който заобикаля долината "Темпи" включва няколко виадукта и три тунела с обща дължина 11 км. Средният от тунелите е дълъг шест километра. Всичко / двайсет и пет километра магистрала, мостовете, тунелите / им излезе горе долу милиард и половина евро. Тези три тунела съкращават времето за пътуване в този участък с повече от четирсет минути. Не че съм голям фен на гръцките тунелостроители, но да отидат нашите и да погледнат. Две години откакто тези тунели са в експлоатация. Няма една изгоряла крушка. Няма един теч на вода. Мощни вентилатори постоянно проветряват тунелите. Аварийни изходи, спешни телефони, всичко е в изправност. Дано не ви се налага да ги ползвате де.

а под шипка кога ще го направят?

Jaxon

като озреят шипките ))

А ти по тоя новия с влак ще можеш ли да минеш?

Е ... автомобилният Gotthard тунел в Швейцария е бил най-дългият в европата преди да направят "Lærdal" в норвегия. Та той е 17 км и е струвал 12 милиарда франка или 705 милиона франка на километър. Сега това са 1.2 милиарда лева на километър или 10х повече на километър от този в Железница. Излиза, че Железница не е най-скъпият в Европа! Това без да се срaвнят техническите изисквания за двата тунела.

Jaxon

но пак се води тунел,хора са го правили.

От всекиму заслуженото.

Хаирлия да е и пожелавам на селските джигити от Горна Джумая, Перник и Дупница (Е, РК, КН) да не се надпреварват в дългия тунел, като идиоти каквито са, и го правят в люлинските, защото нещата ще свършат лошо

Колко ли пари са взели за сделката

А таксата защо не спомена колко е?

Мда ... Гърците, те са идеални просто. Какви мостове строят, какви пътища само. И какво море са си простроили. Взели събрали вода от цяла европа и пясък събрали, песъчинка по песъчинка да си направят морето и него... Абе Идеални Са... За Пример Са. Е ... само дето имат да връщат едни 350 милиарда евро. Те това са 230 прохода като тоя дето го цитираш. Е тия 230 прохода като тоя са им външен дълг. Но ... За пример са!!

1. И най-скъпият в света! 2.И най-некачествения!

А извинете, за ДДС-то отделно ли ще копаят?

после ги пунете на тунела на Витиня, че там ремонта се закучи цяла петилетка

За стари вицове се бият табани, да знаеш.

За скъп - не знам. За качествен - ще трябва да почакаш да го направят. Освен ако не си маг Елена де, и да виждаш бъдещето на боб.

Така е. Ама при нас само обжалватията и протестите на Тома Белев и компания бяха 6 години. Как искаш да стане?

Тя дипломата на баце е ясна. Лоша или добра, пожарникарска или полицейска, факт е че я има. Виж при майче е друга бира. За сега я има на думи. Ама никой не я е виждал на истина. И явно е секретна щото не я показва.

Пак ли с по две ленти? Ги ди некадърници!

От Солун до Лариса са грубо 150 км. Платихме да две места по две евро и осемдесет цента общо пет и шейсет, или нашенски десет лева. В колата бяхме четирима. Тоест по два и петдесет на човек. Само че магистралата няма нищо, ама нищо общо с нашата Тракия. Три платна във всяка посока, перфектен асфалт, спокойно движение. Тия гърци прост народ. Не знаят че могат да си купят БМВ-та и Мерцедеси и да хвърчат с триста по магистралата. Карат си кротко малолитражките. Чак да заспиш от скука. Никой не те засича, никой не прелетява покрай теб така че да ти отвее каскета. Скука.

Поклон пред управляващите!Направиха велики неща!

И в Гърция и в Сърбия,тунелите са с две ленти

Един приятел ме пита дали ще бъдат спасени евро парите или от бюджета ще дъним?

Метода се казва "новоавстрийски", но е разработен 1965 година и не е нов :)

Това трябва да е шега, нали? 2км тунел, това отдавна в Европа, а и света е смешна дължина... Ние обаче още живеем в 19 век....

Изпуснал си само и таксата точно преди тунела /Платамонас/ 3.4 0евро и тази веднага след нашата граница 2,60 евро. Колко общо станаха? На тази цена с нискотарифна авиокомпания отивам до Атина!

Не, ще го прокопаят на 80%, щото ДДС-то е 20%. То така или иначе влиза в същия джоб, откъдето е излязло.

ша Озреят през марта в сряда!

Защо не пишете фирмата която го строи на кой олигарх приближен до бластта, от коя партия е и как се отплаща?:) Вие журналисти ли сте въобще?:)

Ще го строи Джи Пи Груп, но тя няма техника и ресурси за това, и ще наеме някой който да свърши черната работа, абе като всичко в Джи Пи Груп, иначе са МНООГО ГОЛЕМИ )), и така коя фирма ще наеме ами то в България има само една фирма която се занимава с тунелно строителство Евро Алианс Тунели, те няма да го направат за две години ами за около 3 3,5години по този нов нов ама много стар релно австрииски метод )))), абе общо зето едни и същи фирми едни и същи схеми и кервана си върви айде че тръгвам към терминала за някъде ....

Ех , много злоба има у тези същества ,комундетата. Откъде тая злоба е натрупана .. ? Питам и отговор не искам.Влизам и в други чужди сайтове ,където има също опозиция , обаче там начина на изразявание е оттук, до Марс. Българино , не бъди толкова злобен и недобронамерен ,защото именно от там ти идва трагедията . Бъди мъж ,истински мъж . Имай доблеста ,хубавото , което се случва ,признай с ръка на сърцето .Това ,което не ти харесва ,можеш да го кажеш по интелигентен начин ,а не с вулгарни думи ,издавайки комплексарщината ти и ограничението ти . Забрави ,как при развития социализъм ,ти трябваше специален паспорт да отидеш до Малко Търново.Глупави и прости същества .Не заслужавате това ,което ви се случва .Дано идните поколения да са по интелигентни !

Е нали ББ по новините се изказва, че вижда как колите минават по новата естакада и влизат в тунел.

Ами те интелигентните, знаещи езици и можещи си заминаха още през деветдесетте по времето на Луканов и Виденов! Тук останаха милиционерите, военните и партийните секретари, както и някои заблудени патриоти, вярващи че могат да променят нещата към по-добро! Логично е и техните наследници, които сега пишат по форумите да не са кой знае колко по-различни от майките и бащите си!

Евала, Бойко! Господ здраве да ти дава! Само така!

Приказката беше за участъка Солун - Лариса. Иначе по цялата магистрала от България до Атина може и петдесет евро такси да се съберат. Това са грубо седемстотин километра. Освен това имаш избор. Ако искаш хвъркай със самолета, ако искаш мини с колата по успоредни на магистралата първокласни пътища. Няма да платиш и стотинка, но ще пътуваш поне пет, шест часа по-дълго. Ти си решаваш. Важното е че имаш избор. Темата на разговора обаче беше срокове и качество на строителството на тунелите, а не пътни такси и винетки. И у нас доколкото си спомням се говореше за въвеждане на такси за преминаване през големи инфраструктурни обекти като мостове и тунели. Това че в момента не се говори не означава че няма да ги въведат когато решат.