Коментари - Строежът на магистрала "Струма" през Кресна трябва да започне през 2025 г. | business.dir.bg
назад

Строежът на магистрала "Струма" през Кресна трябва да започне през 2025 г.

АПИ вече е платила аванси на двата консорциума, които ще изграждат трасето през дефилето

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Строежът на магистрала "Струма" през Кресна трябва да започне през 2025 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Първо, Хемус завършете, крадци с крадците ....крадливи

Когато и да направят този участък, все ще е късно. Толкова народ се претрепа там!

Само пишман търговец, плаща преди да е получил стока или услуга. Ще има да чакаме резултат.

Туй нещо трябваше да е готово за олимпиадата в Атина, 2000-та ли беше, 2004-та ли беше. Остарях и побелявам, но в сърце те нося. хахах :-)

За какво им е Хемус, като всички са на море в Гърция. На кой му пука за североизтока. :-)

След като българска фирма не може да построи 12 км тунел през дефилето, се измислят всякакви схеми, парите да останат в нашите обръчи от фирми. А това, че ще платим вместо 5 млрд 20, се разбира от самосебе си!

Така ли заповядаха господсрите ? Да се свържем с Гърция , логистика и оодготовка на Източния фланг срещу Русия...

Този тунел е безобразна глупост! Заради него всичко щеше да струва с около 20 милиарда повече.

Абе олигофрени вие Е79 вече 40 години го мърлявите където минава целия трафик от Азия към Европа, и никога няма да го свърпите

То може и 800 млрд да струва. При нас горна граница няма.

Да им дадат направо чувалите с парите ,както Борисов направи с Хемус.

Ми не, тунелите са особено скъпи за изработка. Много по-скъпо от малки мостове.

Не могат една да завършат ще почват друга

Пак аванси и чували към фирми на ДПС и ГРОБ. Що на мен не ми платят авансово 12 заплати..

Какъв Хемус, те тировете от Видин минават през Петрохан и Луковит, а двата тунела на Витиня от оня ден пак са двупосочни. Идеята за тунел Петрохан се оказа на 108 години ! И там няма вариант без тунел. Да направиш Дуна мост-2, който да изсипва един трафик в нищото минава безумието на всякакви комунистически диктатори. А Шипка ?...... ....а детелината на бул.България и Околовръстното....една пиклива колона половин година я изследват специалистите от АПИ....да го бяха взривили и изпълнили наново щеше да е вече готово

Защо не извадиш доказателства и да ги осъдиш, а само плямпаш като разкъртена задница.

Ти защо не го завършиш. Всъщност ти за какво живя на този свят.

Разкарай се с тая кочина. Те си вдигат желязната завеса.

А един единствен тунел не ви хареса , а, дейвъ и крадците

Идиоте, знаерш ли до сега колко милиарда са усвоени за този участък от "наши фирми" и резултатът е нула глупако долнопробен, аз не съм получил,и пукната стотинка, а ония с чувалите майка ти дееа педал

Половин България - Североизточна е с третокласен двулентов път , 50 години след началото на строителството на АМ Хемус ! Почти цялото Черноморие от Дуранкулак до Слънчев бряг е същата жалка картина . Затова строителството край Кресна е вълнуващо предимно за софиянци и жувеещите в този регион. Останалите живеем в средата на миналия век. Още един от мотивите за отказ от гласуване.

И кой съд ще ги осъди, отворко ,м?

Тома Белев и аверите му не спят. Все ще измислят поредното злодеяние.

Помислете и за ке нефи за хора и животни плюс хранилки и къщички за птиченце. Зелените са най голямата хунта в Европа, бандити до един!

Текущият план е най-голямата глупост (едното платно през дефилето), нали уж Европа даваше парите за мигистралата, защо и двете платана не минават отгоре?

2029???? Защо не 9029???

Хайде на кражбитеееееее, да живеят големите бизнесмени, като тези от Благоевград - Грома, тези помаци от Девин с хотелите и аква парка, все големи бизнесмени…

Финландия, които са по-малки от нас по население, но 3 пъти по-големи по площ и имат брутална, построиха 1600 км магистрали от 2109г. досега. Ок, Финландия е по-богата от нас. Да кажем Румъния, които пак от 2019г. имат пуснати 400 км магистрали. Естония са значително по-малки от нас и имат 300 км магистрали пак за тези 5 години. Ние направихме има няма 10 километра на магистрала Европа, която трябваше да бъде готова в началото на 2025г., но последната отсечка от 20 км още не е започната. Оправдания и кражби е пълната картинка при нас. Впрочем Унгария са много добър пример как се работи в това отношение - пак бивша република от Варшавския договор, пак с много тежко прекарване на 90-те години, но след като в началото на 90-те имат 1 цяла магистрала, днес имат 12, както и 13 първокласни пътя, които имат 2 ленти в посока и аварийна лента.

много условности много рестрикции много завъртяни пресечки надлези много тежек проект това е ЕС ограничения зелени сделки ненужни правила тройни стандарти Европа на три скорости Задна за България т н

така и не разбрахме защо убиха оня дето на бутилка уиски се разприказва за нЕкои особености на тиквата и симитийския бек - демек прикриха истината и свидетеля

е на път да стане епична колкото Хемус ако я забавят още малко. Отдавна трябваше да са я завършили и тия от Зелените да са в затвора за държавна измяна. Нито една международна линия не е завършена като хората.

2000 трябваше

Ми звучи по-правдоподобно.

2004 беше в Гърция. 2000 беше в щатите