Коментари - Строежът на магистрала "Струма" през Кресна трябва да започне през 2025 г. | business.dir.bg
назад

Строежът на магистрала "Струма" през Кресна трябва да започне през 2025 г.

АПИ вече е платила аванси на двата консорциума, които ще изграждат трасето през дефилето

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Строежът на магистрала "Струма" през Кресна трябва да започне през 2025 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Агенция "Пътна инфраструктура" е предприела първи стъпки за възобновяване на усвояването на средства за магистрала "Струма" през Кресна, като е изплатила 110 млн. лв. аванси и са подписани допълнителни споразумения с двата избрани консорциума. В момента се изготвят техническите проекти, съобщиха от Министерство на регионалното развити потривайки радостно ръчички.

Кой плаща авансово бе хора?! Авансовото плащане за магистрали - това си е чиста далавера

Ми звучи по-правдоподобно.

е на път да стане епична колкото Хемус ако я забавят още малко. Отдавна трябваше да са я завършили и тия от Зелените да са в затвора за държавна измяна. Нито една международна линия не е завършена като хората.

много условности много рестрикции много завъртяни пресечки надлези много тежек проект това е ЕС ограничения зелени сделки ненужни правила тройни стандарти Европа на три скорости Задна за България т н

Финландия, които са по-малки от нас по население, но 3 пъти по-големи по площ и имат брутална, построиха 1600 км магистрали от 2109г. досега. Ок, Финландия е по-богата от нас. Да кажем Румъния, които пак от 2019г. имат пуснати 400 км магистрали. Естония са значително по-малки от нас и имат 300 км магистрали пак за тези 5 години. Ние направихме има няма 10 километра на магистрала Европа, която трябваше да бъде готова в началото на 2025г., но последната отсечка от 20 км още не е започната. Оправдания и кражби е пълната картинка при нас. Впрочем Унгария са много добър пример как се работи в това отношение - пак бивша република от Варшавския договор, пак с много тежко прекарване на 90-те години, но след като в началото на 90-те имат 1 цяла магистрала, днес имат 12, както и 13 първокласни пътя, които имат 2 ленти в посока и аварийна лента.

Тука не се строят магистрали, тука се усвояват порции! И нашето правителство е дало на определените обръчи от фирми, в пъти повече пари, от колкото във смотаната ви Финландия или Румъния!

Хайде на кражбитеееееее, да живеят големите бизнесмени, като тези от Благоевград - Грома, тези помаци от Девин с хотелите и аква парка, все големи бизнесмени…

така и не разбрахме защо убиха оня дето на бутилка уиски се разприказва за нЕкои особености на тиквата и симитийския бек - демек прикриха истината и свидетеля

2029???? Защо не 9029???

Текущият план е най-голямата глупост (едното платно през дефилето), нали уж Европа даваше парите за мигистралата, защо и двете платана не минават отгоре?

Помислете и за ке нефи за хора и животни плюс хранилки и къщички за птиченце. Зелените са най голямата хунта в Европа, бандити до един!

Тома Белев и аверите му не спят. Все ще измислят поредното злодеяние.

Половин България - Североизточна е с третокласен двулентов път , 50 години след началото на строителството на АМ Хемус ! Почти цялото Черноморие от Дуранкулак до Слънчев бряг е същата жалка картина . Затова строителството край Кресна е вълнуващо предимно за софиянци и жувеещите в този регион. Останалите живеем в средата на миналия век. Още един от мотивите за отказ от гласуване.

А един единствен тунел не ви хареса , а, дейвъ и крадците

Пак аванси и чували към фирми на ДПС и ГРОБ. Що на мен не ми платят авансово 12 заплати..

Защо не извадиш доказателства и да ги осъдиш, а само плямпаш като разкъртена задница.

И кой съд ще ги осъди, отворко ,м?

Не могат една да завършат ще почват друга

Да им дадат направо чувалите с парите ,както Борисов направи с Хемус.

Абе олигофрени вие Е79 вече 40 години го мърлявите където минава целия трафик от Азия към Европа, и никога няма да го свърпите

Ти защо не го завършиш. Всъщност ти за какво живя на този свят.

Идиоте, знаерш ли до сега колко милиарда са усвоени за този участък от "наши фирми" и резултатът е нула глупако долнопробен, аз не съм получил,и пукната стотинка, а ония с чувалите майка ти дееа педал

Така ли заповядаха господсрите ? Да се свържем с Гърция , логистика и оодготовка на Източния фланг срещу Русия...

Разкарай се с тая кочина. Те си вдигат желязната завеса.

След като българска фирма не може да построи 12 км тунел през дефилето, се измислят всякакви схеми, парите да останат в нашите обръчи от фирми. А това, че ще платим вместо 5 млрд 20, се разбира от самосебе си!

Този тунел е безобразна глупост! Заради него всичко щеше да струва с около 20 милиарда повече.

То може и 800 млрд да струва. При нас горна граница няма.

Ми не, тунелите са особено скъпи за изработка. Много по-скъпо от малки мостове.

Туй нещо трябваше да е готово за олимпиадата в Атина, 2000-та ли беше, 2004-та ли беше. Остарях и побелявам, но в сърце те нося. хахах :-)

2000 трябваше

2004 беше в Гърция. 2000 беше в щатите

Само пишман търговец, плаща преди да е получил стока или услуга. Ще има да чакаме резултат.

Когато и да направят този участък, все ще е късно. Толкова народ се претрепа там!

Първо, Хемус завършете, крадци с крадците ....крадливи

За какво им е Хемус, като всички са на море в Гърция. На кой му пука за североизтока. :-)

Какъв Хемус, те тировете от Видин минават през Петрохан и Луковит, а двата тунела на Витиня от оня ден пак са двупосочни. Идеята за тунел Петрохан се оказа на 108 години ! И там няма вариант без тунел. Да направиш Дуна мост-2, който да изсипва един трафик в нищото минава безумието на всякакви комунистически диктатори. А Шипка ?...... ....а детелината на бул.България и Околовръстното....една пиклива колона половин година я изследват специалистите от АПИ....да го бяха взривили и изпълнили наново щеше да е вече готово