Коментари - Стартира обществената поръчка за първите 75 км от магистралата "Русе -Велико Търново" | Бизнес.dir.bg
назад

Стартира обществената поръчка за първите 75 км от магистралата "Русе -Велико Търново"

В момента първокласният път е един от най-натоварените и с висока концентрация на тежки пътни инциденти

Обратно в новината
| Редактор : Александра Ангелова

Коментари - Стартира обществената поръчка за първите 75 км от магистралата "Русе -Велико Търново" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Преведено на разбираем език това са СЕДЕМ календарни години !?!?! Радвайте се на подигравките на Тиквата .

Отдавна трябваше да се направи този път.Много хора загинаха през годините и продължават да гинат.От там вървят Тир-те от Европа за Турция и може би Йордания,Сирия,Ирак.Само от таксите на ограмната турска флотилия от 300 000 камиона щеше да се изплати досега хиляди пъти. Добрее,че Правителството на ГЕРБ най сетне реши да ...разреши и този проблем. На гражданите на Русе,Бяла,Велико Търново и селата и общините които ползват и ще ползват пътя Честито.

Що направо не започне строителството? Оня,дето затвори ресторант в тузарски зимен курорт, ля шампанско по 3000 Е. бутилката, изкара от " строителството" 320 000 000 и слуша " Шушана"- той е Човекът!

Шампанско за 3000 може да е лял собственика на Трейс който сега плаща на пишман протестиращите михлюзи

Ако е рекъл Господ голямо рязане на ленти и яко пълнене на чекмеджета ще падне!

Борисов се бетонира да още много поредни мандати! Да е Жив и Здрав!

Само едни чекмеджета има в главите ви и нищо друго за съжаление. Явно трябва да се придвижваме с каруци и коне за да кротнете най-накрая всички. Направете си труда и намерете видеата на момчетата от строителството на Хемус. Образовайте се. Вижте къде и на какъв терен се строи. Колко техника и хора се трудят. Вижте какви огромни обеми изкопи и насипи се правят и тогава отново вземете да пишете глупости!!!

Колко е комисионната или тя е по договаряне.

Колкото трябва!

Бая голяма ша да е...75 км за повече от един милиард !!! Километър магистрала излиза по 10 милиона долара !!! За платно с две ленти в посока при това ! В Калифорния, най-скъпия щат в САЩ ( живея тук ) магистралите ги строят по 2-3-4 милиона на МИЛЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! А американска магистрала до булгарска е като Ферари до Трабант ... На всичкото отгоре добави разликата в заплащането на труда , и колко струват материалите в Бг и САЩ. И тя комисионната сама ще изскочи !

и кое общество стартира поръчката ? и кое общество ще я плаща ? и кое общество ще прибира парите от ТОЛ ?

Трудно е да се обяснява на такива като теб! Ха Ха Ха

Голямото краде е продължава.

А за вас остана само средния пръст но и той скоро няма да го има защото и вас няма да ви има:)))))))))

Голямото крадене беше кога Нинова ,,приватизира” Техноимпекса. И по време на Тройната коалиция и БСП-ДПС управленията. Ако Правителството на Борисов крадеше нямаше да има магистрали,метро,премиствателни станции,газопроводи,Съвременни бойни самолети,пенсио и заплати за азминистрация,армия и полиция! Както когато управляваха комунистите нямаше за нищо

Евала, Баце! Велик си! Господ здаве да ти дава!

Браво! Без инфраструктура няма как да се развиваме като държава. Трябва и други неща освен магистрали де - влакове, велоалеи, пристанища, университети, училища, болници, спешна помощ..... Това е работата на държавата. Като си я върши и бизнеса ще дойде....

Бавно и мъчително.... но дано да съм жив да го видя тоя път...

Значи поне още 6 години ще чакаме за 75 километра. Много ми се вижда

Ако можеш по-бързо пусни оферта. Срока вероятно е част от критериите за избор и насъмнено ще спечелиш ако предложиш за месец или два да го опукаш.....

Те пък като го допуснат да ореже приходите на олигархията...

Значи оставаме настрана космическите цени на 1 км Бойкова магистрала вариращи около 12 млн. лв, но мен ме интересува друго - какви са тия неземни срокове от 6 години за строителство на 40 км път? Къде има такива срокове? Хората дават възможно най-малък срок, за да може пътя да се направи по-бързо и да влезе в употреба. Само в България за даден строеж се дават 40-50 % повече време от нужното за извършване на строителните дейности, а като се построи в нормалните срокове се реже лентата и се обявява, че обекта е пуснат предсрочно с 8726578325672 месеца. Кому е нужно това? За 6 години един катун мангали с кирки и лопати ще я построят тая отсечка.

Кандидатствай ти и го направи по-бързо и евтино!

Хва щай тогава лопатата

Защото ги правят едни и същи (така де усвояването трябва да е в правилната посока), а те нямат капацитета да строят две магистрали едновременно.

Е даде ама опитай да го обясниш на гробавите тролове по-горе. Веднага застават на амбразурата като Тома Биков и ония кобили докторицата и русенския траверс

А бе селски комуноиди,какво сте направили вие за 30г. освен,че храчите всеки ден тук на световно ниво и мразите всичко което не е руско и комунистическо-НЕ ВИ БРОИМ ЗА ЖИВИ ВЕЧЕ БЕ ДЪРТАЦИ И СИ НАЛЯГАЙТЕ ПАРЦАЛИТЕ ДО КАТО ОЩЕ МЪРДАТЕ а държавата има кой да я движи и по-добре без вас!!

Тоя обход на Бяла можеше направо през Свищов да го пуснат за по-кратко, а?! Разстояние от 20км се превръща в магистрала с дължина 36км?! Алоу, има ли връзка с главния мозък?! От Бяла до Търново са се сетили да направят някой и друг тунел, а от Бяла до Русе - не. Що така?!

Защо трябва да се прави 36 км обход на Бяла, при положение, че сегашният път, който преминава ПОКРАЙ града е с почти магистрален габарит? Да не говорим, че скоростта там е ограничена на 50км/ч - нещо, което за радост на местните ченгета почти никой никога не спазва! Защо по тесният път преди/след Бяла ограничението е 90, а точно в ширкия участък е 50км/ч?!

1810 дни.... леле майко

Тоя обход на Бяла когато и да го пуснат все е късно. Що народ се изтрепа там... От друга страна, като знам с кого си имаме работа, участъкът ще излезе впечатляващо скъп и неубедителен (да не търсим друга дума) като качество. За сметка на това строителството ще е продължително (вероятно някой се надява ако не този, то следващия мандат да вземе че да има ленти за рязане).

Наистина много важна магистрала за севера.Свързване на русе и търново ще донесе много положителни неща за този район.Учудващо бързо успяхме да свържем страната с магистрална мрежа.Два големи аутобана по 400 км и още два по 200 км е наистина постижение на балканите.

И къде са тези магистрали, с който си свързал страната? Да те светна ли колко км се направиха в Сърбия например

Я ме светни бе тролчо колко са километрите в Сърбия които са направени като в годината по 3 пъти минавам от там?Айде стига лъжи,че хората пътуват за разлика от теб

Вие герберските тролове днес на каква дрога сте?

Ако бяха комунетата още нямаше да са започнали!

Ако копаенето от преди да съм тръгнал първи клас е "учудващо бърз" - бъди си учуден. Почнаха къде 1974-та ли, 1976-та ли. Бях малък и не помня точно. Завършиха участъка София - Пловдив първо.

И то с парите на иранския шах тогава,че неговите тирове минаваха по този път но селската комуноидна пасмина тогава рупаше доматите с колците

40 км. за 550 млн и почти 6 години срок. Видими резултати!

"Прогнозната стойност на поръчката за изработване на техническия проект и строителството (от км 0+400 до км 40+640) е 536 391 000 лв. без ДДС. Срокът е 2120 календарни дни." 6 години ще строят 40км магистрала?! Абе тия хора нормални ли са?! Швейцарците за толкова време пробиха новия тунел на Сан Готар с обща дължина на тръбите над 100км!!!! Какво ще правят 6 години там, освен да се разхищават пари!?! Колкото по-бързо се строи, толкова по-кратко време ще се плащат заплати и ще е по-евтино!

браво

Горе долу толкова на км струва и път за влак на магнитна възглавница. А него избягват да го правят защото е скъпотия. Но за Тиквата това си е лесно пране на пари.

Магистралите са пари на вятъра .Реално се използват от международните тирове и затова е тясно .Поддръжката е огромна разходите големи .Да направят магистрали за тирове .

Скоро ще има за селските ви каруци специално а за някои само за линейките трябва да има пътища-айде по креватите памперси

Поредната доза лъжи и обещания.

Най-накрая! На този път измря сума ти народ

12 милиона на километър да не е от злато тази магистрала и ако може да сложат не евтин турски асфалт и повече от 5 см да не се ремонтира всяка година :-)

Нищо лично, но асфалтът идва от Албания ...

И ти си чул ама недочул. Битумът идва от Албания, това е свързващия елемент в самия асфалт. Асфалтът от асфалтовата база до обекта докато стигне може да стане на камък пък какво остава ако го караха от Албания чак. Айде четете малко пък после пишете дейба.