Стартира обществената поръчка за първите 75 км от магистралата "Русе -Велико Търново"
В момента първокласният път е един от най-натоварените и с висока концентрация на тежки пътни инциденти
Обратно в новинатаКоментари - Стартира обществената поръчка за първите 75 км от магистралата "Русе -Велико Търново" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Преведено на разбираем език това са СЕДЕМ календарни години !?!?! Радвайте се на подигравките на Тиквата .
Отдавна трябваше да се направи този път.Много хора загинаха през годините и продължават да гинат.От там вървят Тир-те от Европа за Турция и може би Йордания,Сирия,Ирак.Само от таксите на ограмната турска флотилия от 300 000 камиона щеше да се изплати досега хиляди пъти. Добрее,че Правителството на ГЕРБ най сетне реши да ...разреши и този проблем. На гражданите на Русе,Бяла,Велико Търново и селата и общините които ползват и ще ползват пътя Честито.
Що направо не започне строителството? Оня,дето затвори ресторант в тузарски зимен курорт, ля шампанско по 3000 Е. бутилката, изкара от " строителството" 320 000 000 и слуша " Шушана"- той е Човекът!
Ако е рекъл Господ голямо рязане на ленти и яко пълнене на чекмеджета ще падне!
Само едни чекмеджета има в главите ви и нищо друго за съжаление. Явно трябва да се придвижваме с каруци и коне за да кротнете най-накрая всички. Направете си труда и намерете видеата на момчетата от строителството на Хемус. Образовайте се. Вижте къде и на какъв терен се строи. Колко техника и хора се трудят. Вижте какви огромни обеми изкопи и насипи се правят и тогава отново вземете да пишете глупости!!!
Колко е комисионната или тя е по договаряне.
Бая голяма ша да е...75 км за повече от един милиард !!! Километър магистрала излиза по 10 милиона долара !!! За платно с две ленти в посока при това ! В Калифорния, най-скъпия щат в САЩ ( живея тук ) магистралите ги строят по 2-3-4 милиона на МИЛЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! А американска магистрала до булгарска е като Ферари до Трабант ... На всичкото отгоре добави разликата в заплащането на труда , и колко струват материалите в Бг и САЩ. И тя комисионната сама ще изскочи !
и кое общество стартира поръчката ? и кое общество ще я плаща ? и кое общество ще прибира парите от ТОЛ ?
Голямото краде е продължава.
А за вас остана само средния пръст но и той скоро няма да го има защото и вас няма да ви има:)))))))))
Голямото крадене беше кога Нинова ,,приватизира” Техноимпекса. И по време на Тройната коалиция и БСП-ДПС управленията. Ако Правителството на Борисов крадеше нямаше да има магистрали,метро,премиствателни станции,газопроводи,Съвременни бойни самолети,пенсио и заплати за азминистрация,армия и полиция! Както когато управляваха комунистите нямаше за нищо
Браво! Без инфраструктура няма как да се развиваме като държава. Трябва и други неща освен магистрали де - влакове, велоалеи, пристанища, университети, училища, болници, спешна помощ..... Това е работата на държавата. Като си я върши и бизнеса ще дойде....
Значи поне още 6 години ще чакаме за 75 километра. Много ми се вижда
Значи оставаме настрана космическите цени на 1 км Бойкова магистрала вариращи около 12 млн. лв, но мен ме интересува друго - какви са тия неземни срокове от 6 години за строителство на 40 км път? Къде има такива срокове? Хората дават възможно най-малък срок, за да може пътя да се направи по-бързо и да влезе в употреба. Само в България за даден строеж се дават 40-50 % повече време от нужното за извършване на строителните дейности, а като се построи в нормалните срокове се реже лентата и се обявява, че обекта е пуснат предсрочно с 8726578325672 месеца. Кому е нужно това? За 6 години един катун мангали с кирки и лопати ще я построят тая отсечка.
Защото ги правят едни и същи (така де усвояването трябва да е в правилната посока), а те нямат капацитета да строят две магистрали едновременно.
Е даде ама опитай да го обясниш на гробавите тролове по-горе. Веднага застават на амбразурата като Тома Биков и ония кобили докторицата и русенския траверс
Тоя обход на Бяла можеше направо през Свищов да го пуснат за по-кратко, а?! Разстояние от 20км се превръща в магистрала с дължина 36км?! Алоу, има ли връзка с главния мозък?! От Бяла до Търново са се сетили да направят някой и друг тунел, а от Бяла до Русе - не. Що така?!
Защо трябва да се прави 36 км обход на Бяла, при положение, че сегашният път, който преминава ПОКРАЙ града е с почти магистрален габарит? Да не говорим, че скоростта там е ограничена на 50км/ч - нещо, което за радост на местните ченгета почти никой никога не спазва! Защо по тесният път преди/след Бяла ограничението е 90, а точно в ширкия участък е 50км/ч?!
Тоя обход на Бяла когато и да го пуснат все е късно. Що народ се изтрепа там... От друга страна, като знам с кого си имаме работа, участъкът ще излезе впечатляващо скъп и неубедителен (да не търсим друга дума) като качество. За сметка на това строителството ще е продължително (вероятно някой се надява ако не този, то следващия мандат да вземе че да има ленти за рязане).
Наистина много важна магистрала за севера.Свързване на русе и търново ще донесе много положителни неща за този район.Учудващо бързо успяхме да свържем страната с магистрална мрежа.Два големи аутобана по 400 км и още два по 200 км е наистина постижение на балканите.
И къде са тези магистрали, с който си свързал страната? Да те светна ли колко км се направиха в Сърбия например
Вие герберските тролове днес на каква дрога сте?
Ако копаенето от преди да съм тръгнал първи клас е "учудващо бърз" - бъди си учуден. Почнаха къде 1974-та ли, 1976-та ли. Бях малък и не помня точно. Завършиха участъка София - Пловдив първо.
"Прогнозната стойност на поръчката за изработване на техническия проект и строителството (от км 0+400 до км 40+640) е 536 391 000 лв. без ДДС. Срокът е 2120 календарни дни." 6 години ще строят 40км магистрала?! Абе тия хора нормални ли са?! Швейцарците за толкова време пробиха новия тунел на Сан Готар с обща дължина на тръбите над 100км!!!! Какво ще правят 6 години там, освен да се разхищават пари!?! Колкото по-бързо се строи, толкова по-кратко време ще се плащат заплати и ще е по-евтино!
Горе долу толкова на км струва и път за влак на магнитна възглавница. А него избягват да го правят защото е скъпотия. Но за Тиквата това си е лесно пране на пари.
Магистралите са пари на вятъра .Реално се използват от международните тирове и затова е тясно .Поддръжката е огромна разходите големи .Да направят магистрали за тирове .
12 милиона на километър да не е от злато тази магистрала и ако може да сложат не евтин турски асфалт и повече от 5 см да не се ремонтира всяка година :-)
Нищо лично, но асфалтът идва от Албания ...