Коментари - Стартъп за самолети с нулеви емисии получи пари от Amazon и Shell | business.dir.bg
назад

Стартъп за самолети с нулеви емисии получи пари от Amazon и Shell

ZeroAvia досега е извършила десет изпитателни полета с шестместен витлов самолет, задвижван с водород

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Стартъп за самолети с нулеви емисии получи пари от Amazon и Shell | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Някой направили си труда да види кои са основателите на компанията? https://www.zeroavia.com/

"Водородът може да се произвежда от изкопаеми горива или от вода чрез електролиза, макар че това е скъп процес." Т.е. въглища, нефт и газ. А за електролизата се изисква ама много ток! Но затова пък двигателите са безшумни и затова Пентагона яко инвестира в подобни технологии..

резервоарите под налягане за водорда тежат много - тежат повече от литиеви батерии със същата енергия в тях, и както знаем дори литиевите батерии са прекалено тежки са замолети

определено трябва да отидеш и да им го кажеш. ти си умен, кадърен и мноооого знаещ. Какво ще прави света без тебе?!? 100% си с 2 нобелови награди по химия и физика. нали? Ааа... казваш си бил сульо с пробити джобове?! Очакваше се.

Добре де, а от де и как ще дойде водорода? Или това ще го измислят после, сега само самолета? Като соларите - правят ток от слънцето ама се правят с ток от ТЕЦ-а и то се правят с повече отколкото могат да направят те самите.

Доста пъти чувам напоследък подобна грешна теза. Макар да е вярно, че соларните панели имат нужда от енергия за да бъдат произведени, е лъжа, че тази енергия е повече, от колкото те биха произвели. От друга страна има и други методи за слънчева енергия, например с верига огледала насочени в дадена точка или с помощта на АЕЦ... Но тук остава по-важния въпрос как точно ще бъде защитен самолета от най-избухливия възможен газ.

Има ги изследванията още от към 2000г насам. За производството на соларен панел (добиване и рафиниране на редките металия + добиване и рафиниране и изграждане на кристала + преноса на панела от фабриката до мястото на ползване) се използва повече енергия от колкото той може да произведе в идеалния си живот. Влага се предимно енергия от атомни или въглищни централи. Да не говорим че соларните панели не са рециклируеми. Те са един вид акумулатор при който "електролита" е външен във формата на светлинен флукс. Топлинната слънчева енергия работи само на много малко места по света - има една инсталация в Аризона - доста на юг е, доста е топло и две в Невада, които са горе долу при същите климатични условия - 360 дни в годината безоблачно слънце - и пак не могат да произведат достатъчно

Връщаме се към ерата на дирижаблите

като днес завод за полупроводници ,утре -за цели проводници.

Самолети с водород... ще трябва да си купя добър телескоп... Ще има патаклама из небесата... Хинденбург наднича над облаците.

В момента промишленото производство на водород е изключително енергоемко. Изгарят се огромни количества метан. Над 95% от водорода в световен мащаб се произвеждат по този начин. Като теглим чертата, всичко е танто за кукуригу.

За да е евтино, водородът се произвежда от фосилни горива - ха, ха, ха... зелената алтернатива...

при положение че има толкова излишна вятърна и слънчева енергия - на кой му пука за измишльотините ти?

Бъдещето на самолетите е във водорода, но още преди години е имало опитни самолети използващи водород. Един пример е Ту-155

така е. един произведен и никога не летял на водород, а само на течна газ. и там се ГОРИ водорода, а не се продуцира електричество за електродвигателите на самолета.

Всъщност е летял, но при конфигурация от 3 двигателя - ляв, десен и горен в средата, само десният е бил на водород, а другите 2 на керосин. Разбира се, че всичко е било само за тестове, но все пак още през 80-те години на 20-ти век се е мислило в такава насока