Коментари - Споделената мобилност чука на вратата: ето как я виждат производителите на автомобили | business.dir.bg
назад

Споделената мобилност чука на вратата: ето как я виждат производителите на автомобили

Ще помогне и за декарбонизацията, и за изчистването на градовете, и за транспортната бедност, но нещата трябва да се случват чрез въвеждане на иновативни услуги, а не чрез регулации и натиск, казват от АСЕА

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3eNews

Коментари - Споделената мобилност чука на вратата: ето как я виждат производителите на автомобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Амо КОВИД е истина това е тъпотия по-голяма от вселената. Отделно има хора с бълхи, въшки и други подобни гадости и аз не искам да деля каквото и да е с тях.

Взимам такава кола, пътувам София - Варна. Не завиждам на онзи, който ще я ползва след мен.

Коли за голтаци при режима на Зеления Фашизъм не се предвиждат. Споделено пътуване, афтабуси, БДЖ - продължаваме промяната

С цените на тока и ограничаването на производството на петрол ще стане така, че карането на автомобил ще стане лукс както беше по времето на комунизма. Така, че ще се радваме ако изобщо има градски транспорт и споделено пътуване, а не само пешеходно пътуване. Както и да е от статията не става ясно изобщо за какво става дума - написана е на високо ниво, но понеже работя в бранша ще дам примери: 1. Вместо фиксирани линии, както сме свиканли с автобусите и трамваите нещата могат да бъдат обърнати на принципа на такситата: - с помоща на телефон, избираш от къде до къде искаш да отидеш и платформата ти праща автомобил (миниван, бус и т.н.) да мине в близост до вас и да те вземе, вместо да ходиш до спирката и да мръзнеш там като куче; - идва автомобила, като по пътя може вече да е взела други пътници; - закарва хората, както го правят шатълите в чужбина; - плащаш по-малко от такси; 2. Пътуване до работа и обратно - по-заможните фирми (банки, оператори, ИТ фирми и т.н.т.) мога да използват същата услуга за да взима и връщат служителите си; 3. Помощ за инвалиди или каране на медицински служители до служебното им място с малките часове, когато няма градски транспорт: - специално пригодени за инвалиди автмобили или просто каране на медицински лица до болници и поликлиники - нещо с което градския транспорт се справя ужасно; 4. Бързо пренасяне на пратки, храни, пазар: - същите тези коли могат да бъдат и куриери; Като цяло това са работещи услуги в САЩ, Европа, в над 500 града. Услугата пести в действителност много пари на общините, където нямат добро покритие на градския транспорт или просто е прекалено скъпо. Идеята и реализацията е много добра и би облекчила много ситуацията с градския транспорт. Но лобитата в България са много силни за да може подобна услуга да се въведе в употреба - само проверете кои държи транспортните фирми в България, както и куриерските и ще ви стане ясно, защо тези екстри ще ги сънувате още много време и хич няма да е лесно да навлезат без да изреве мафията.

и каква е разликата с обществения транспорт...споделена мобилност...каква е тая простотия....то и сега си има rent a car...ама ти излиза солено

Представи си 500 минивана мерцедес които покриват София. Отваряш си телефона и приложението и посочваш от къде до къде искаш да стигнеш. Получваш предложение, примерно след 10 мин на съседната пряка ще мине минивана да те вземе. След 10 минути на посочения адрес, близо до теб минава колата, като вътре примерно може да има още 3ма вече взети пътника, които са твоята посока. Така, бързо, лесно, умно и по-евтино от такси стигаш там където си тръгнал, като пропускаш мизерията на градския танспорт. Плюсовете за теб са ясни: - взимат те близо до вас, вместо да ходиш до далечна спирка; - идва специално за теб автомобил в рамките на минути; - по-изгодно от такси; - по-добри и приятни условия за пътуване; Ползите за общината: - по-малко градски транспорт, който не може да бъде изгоден за голяма част от кварталите и частите на града, където няма много население и няма как да осигурят транспорт до всяка точка на града; - по-малко изгорели газове и емисии спрямо ползването на личен автомобил. Такъв тип услуга има в САЩ, Канада, Европа: потърсете в Гугъл: ridewithvia

Продажбите на Ел те растат, защото ЕС и СаЩ правят невъзможно карането на ДВГ, не че някой се натиска! Дресират ни като животни, това може това не може.

Значи Китай и Сащ въобще не искат да чуят за зелената сделка, ама ние (най-дребните в света) сме вътре с 200?

Стига сте ни вменявали мисли и потребно сти по чужда поръчка.

Автомобилът дава допълнителна степен на свобода. Но се опитват да ни я отнемат по всякакви начини...

Споделена кола, споделена жена, споделена тъща. А споделени кредити и мазета с дамаджани вино ще има ли?

Aма не бе, то всичкото е било конспирации. Нали така разправяхте преди време. Това са само конспирации бе, ти не си добре.Това ми обясняваха всички, като им разправях за плана на Клаус Шваб. Споделена мобилност, споделено жилище, целият ви живот го готвят да го направят под наем. Нищо няма да притежавате, но ще бъдете щастливи. Само че за съжаление виждам, че идиотите, които приветстват това са прекалено много. С радост са готови да си дадат всичко, което притежават, за да могат да ги контолират напълно.

Комунизма е измислен от богатите. Бедните да си споделят всичко и да не се опитват да стават богати. А богатите да останат висша класа от малко, но много специални хора. Еко-талибаните искат да Ви свалят от колите и да бъдете бедни и зависими.

Изперкали!!!!! С електрически трактори ли ще си произвеждат храна ??? Или на фотосинтеза??? Говното на Мъск стрива много хубави пари а трактор колко ще струва за един ден работа??? А батериите на лунна светлина ще зареждаме??? Простотия с големи сметки до шия

Не разсъждавай за нещо, от които си нямаш понятие. Пий си пърцуцата, бозкай салатката мезетата и не се грижи. Има по-умни от тебе да се грижат за тези неща. Ти псувай наред.

Еее що така сега...то си има вече тирове с батерии ..е половината тир е батерии и не отива повече от 300км разстояние ама е супер еко...и може да пренася 2 тона ама е супер еко....

С кеф чакам обща кола да карам. Като ме таксуват за превоза една торба пари, ще се изсера и изпикая вътре и на излизане ще се изхрача на дръжката на вратата. Сори, такова ми е възпитанието.

Илюзиите на българския Андрешко. За сведение, споделените коли са много разпространени в западните страни и никой не му идва на ума да ги цапа. Защото следващия ще го рапортува и бай-бай с правото да ги ползваш. Плюс плащаш солено щетите.

мдааа така става то...потай тия дето си дават споделени жилища airbnb...потрошени мебели откраднати предмети...айде не ми хвали тия от запад...има си rent a car споделени не споделени простотии

Абе на запад слагат ли си юларче със звънченца че да си слагаме и ние а... Значи ако на запад някой пръдне в ресторант и ние трябва...за Германия става дума

Пълни глупости. Някой тук е развил една доста тъпа история. Ел. Колите са огромна измама. Огромна.

Да бе, огромна измама. Само дето всички големи авто-производители имат планове да прекратят производството на коли с двг до 2030-та година.Сигурно са тъпи щом са решили така.

Да бе и после 10 дена карантина, щото предишния в колата бил позитивен за най новия щам. Не мерси!!!

Нали мисите за нашето здраве?! Как ще карам кола която са карали 100 мизерника преди мен?Айде елита да си споделя бетлитата оставете аз да си карам моята кола дори да е форд ….

Кат гледам със споделените тротинетки кви извращения се случват....абе няма да я бъде тая :)

За 30 години ние българите намаляхме с 30%. За това време Азия и Африка се увеличиха с 50%. И нас ни притискат с всякакви щуротии за декарбонизация , а тях не. Ние ще изчезнем за да се плодят като зайци останалите.

Спадът на раждаемостта започва при комунистите. Най-висока раждаемост има в началото на миналия век, преди комунистите. Статистика!

Да бе дебльо, виждаме как се увеличават след 90 та година, когато няма комунисти! И поради "добрата" българска демокрация маса народ се спаси в чужбина!

Населението намаля защото хората избягаха в точно тези държави дето има демокрация.

Поръчко статия, която вменява потребности, които не ви трябват. Идеята е да нямате собствена кола, а да ползвате на определени фирми, които ще заработват пари от това, под претекст да се опазва околната среда Следват споделени жилища, споделени деца, споделени жени и т.н.

По същата логика ще кажат да споделяме домовете си с жилищно бедните. Защото стоят празни в част от времето. Или ще призоват да споделим жените си с любовно бедните, защото и без друго ги ползваме рядко. Новото нормално ще каже че трябва да сме социално и сексуално справедливи. Ще ви кажат че моногамията е простотия, мачовска измишльотина и предразсъдък на белите потисници към жените и сексуално слабите. Ще ви подсетят да споделяте дрехи, обувки, а защо не и бельо с битово бедните. Даже споделяйте дебитната си карта с финансово бедните-да си напазаруват докато работите. В същото време самозваните филантропи ще трупат в офшорки, ще плащат символични данъци, пък вие само да сте посмяли да не споделяте. Няма нито една статийка на приложението 3еnews, партньор на дира да не ме отвращава. Новото нормално се налага от някакви нови хора, каквито никак не искам да виждам в живота си. Не искам и крака ми да стъпи в онази част от света, бълваща нови нормалщини.

Добре си четете договорите преди да се юркате да използвате споделена мобилност и в най-вече Спарк, че да не ви се наложи някой ден да плащате половината автомобил при евентуално ПТП, за което не сте виновни.

Никакъв спарк не караш а ми се возиш на у---я безплатно.

Георги Стоев беше прав, че комунистите скрепявяте дружбата си с мъжка любов.

А Мара Общата кога?

Карам само спарк. Комунистите да мълчат.

Ние от споделена мобилност ме сме излизали. Адски транспорт, рашрутки, таксита, тов е и бъдещето но на 10х цена

Побвреме на соца му казваха социалистическа собственост, сег му казват споделена мобилност. имаше един виц в соц за общат другарка, явно скоро ще им и споделена гражданка.

Това от адамово време е факт! Ако не вярваш – питай жена си, която е председател на „Споделена комшийка/комшия“.

Споделената мобилност работи в белите държави. Тук от селата гледат да живеят в близките градчета. От малките градчета ходят поне два-три пъти седмично до областните градове. От областните градове пък гледат да живеят в София и всяка седмица се прибират. А софиянци пък вече масово живеят по селата около София и почти всеки ден също пътуват нанякъде. В общи линии малцина работят постоянно там, където живеят постоянно, а още по-малко живеят постоянно там, където работят постоянно. На всичкото отгоре не много работят постоянно въобще и се налага да скитосват из страната според където има изгодна работа. Тая бъркотия трудно ще се оправи. Колите и горивата трябва да са много скъпи, обществения транспорт пък да е безплатен или на символични цени. Данъците в селата трябва да са нулеви, и да растат експоненциално колкото по-голям е градът. Отделно цели области трябва да се освободят от данъци, за да се върнат хората там. И нищо и от това няма да проработи, ако не се озапти битовата престъпност, особено ширещата се сред някои маргинализирани групи. С две думи има много хляб още да изядем, докато стигнем до споделената мобилност, а ние още не сме започнали.

Всички конспирации се превръщат в реалност!

Винаги си е било така, с изключение на краткия момент от 100 години в който Ленин извъртя грамаден номер на богаташите и управлявашите. Но те вече се сафирясаха. За много хиляди години имахме 100 години свобода и толкова

Целта е да ви зактрепостят. Част от новото нормално.

Крепостничеството е старото нормално, от преди болшевишката революция

Боже, цял метър статия, за нещо което може да се каже и с два реда. Споделената мобилност и сега съществува, но е яко гонена от лобита на таксиджии, автобусни превозвачи и пр. на които хляба им е превоз на такива ,без собствен превоз.

Га чуем че некой прави нещо за мое добро и е общо, ми се драифа и бегам с 300.

Пожелавам на измислящите такива споделени щуротии да споделят с мен оная ми работа

Педеруго, Георги Стоев беше прав, че комунистите скрепявате дружбата с мъжка любов.

Абе те производителите, хубаво го виждат така, обаче е по-важно купувачите как го виждат! Защото ако не кихнат кинти да купят новите електрички, ще има да си ги държат на склад. Напоследък западняците не искат да си продават старите бензини и затова и у нас цените скочиха яко на колите втора ръка!

общата работа кучетата е яли помнете ми думата това не е автобус на който се качваш

Като чуя за някакво "споделено" или "колективно" каквото и да е ми се драйфа ! Тва са го измислили съвременните комунистчета, т.нар. либерали, понеже са абсолютно безполезни и не могат да постигнат нищо сами ! АЗ НЕ ДЕЛЯ ! МОЕТО СИ Е МОЕ И СЪМ ГОТОВ ДА МИНА ПРЕЗ ТРУПОВЕ ЗА НЕГО ! НЕМИ ПУКА КОЙ КВО МИСЛИ ПО ВЪПРОСА !

А имаш ли си собственно мсто за паркиране? -... или "споделяш" някое ??? :)

Ше ти сподела един дедов голем фостата хиксчо !

А може ли да ти споделя един тупаник, горд притежателю на пушилник?

Чакам те !

Чипиране и чипосване му е мсйката ей,и ние все повече се превръщаме в овце

Явно ти одавна спадаш към категорията овца.

да цоцаш помия и даси биеш седмата ваксина

Абе що не си таковата майката, извратеняци болни! ЕС трябва да бъде закрит моментално в името на благото на всички европейци!

Комунистите не сте европейци

айде да е точно обратното. комунизма е точно ЕВРОПЕЙСКО чедо - Франция (комуната, интернационала), Германия, Италия.