София първа ще въведе зони за ниски емисии за намаляване на смога
Основни вредители са битовото отопление и някои горивни инсталации
Обратно в новинатаКоментари - София първа ще въведе зони за ниски емисии за намаляване на смога | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ем ти и демокрацията и свободата. Пътуваш свободно ама го направят така да не можеш да си го позволиш, можеш да говориш ама те съдят ако не им изнася(пак пари), толерантност ама от запада ни връщат циганите и им забраняват да се връщат. Разликата с комунизма е , че едно време ни ебаваха руснаците и ако искаш свобода те вкарваха в затвора, а сега ни ебават евроатлантиците и ако искаш да си свободен трябва да останеш по дрехите на себе си. Този свят се изпсти, и да искаш няма къде да отидеш
Как "Зоните за ниски емисии ще решат 1/3 от проблема на София", като "Автомобилите са отговорни за едва 7% от замърсяването на въздуха". За така наречените общински съветници: 1/3 е 33,33%.
...и сега в София има зони с ниски, дори с нулеви вредни емисии пушеци. Вие тетука дето сте, ги поназнайвайте, ама да ги кажеме заради другите - кварталите Филиповци, Факултета, Бул. Константин Величков към парка Боримечката, кв. Васил Левски, може би и кв.Бенковски. У тея квартали Сичките и Сичсо им е на шес (да се тълкува като шест). Ако се продадат тези нулеви емисии на западняците, може цяла БГ да се изхрани без проблем.
След като признават че транспорта замърсява само 7%,се въвеждат тези такси? На практика отново хората ще плащат без да носят вина за замърсяването
Уж строят центрове за иновация а един пречиствател за въздух немогат да зглобят както правят в китай из градовете перка с филтър слагаш 50 такива в столита и проблема е решен.
И как ще обикалят по домовете да видят кой си пали печката и какво хвърля в нея? А как ще обясниш на Бат Сали и айшето че не трябва да си палят печката като дори на работа неможеш да ги накараш да идат.
В чужбина вече е зор да се ходи. Сега ще забранят на хората да карат стари коли. Остава само някаква болест по бананите да излезе и всичките постижения на "демократите" ни отиват в канала. Е ще може да се хвалят с гей-парада всъщност.
Много забавно. Значи след като наложиха рекет над живеещите в синя и зелена зона, сега ще им забранят и да си карат колите.
И какво ще измисли София ? Още първия ден след избора на ББ стана ясно че тази държава ще се превърне в зона на късане на билетчета и налагане на глоби. А защо? Защото просто акъла им е такъв, дотам им стига акъла на нашите мили политици.
"912 тона на година, от които 824.3 тона са от битово отопление, 72.3 лични автомобили.." Значи 90% от емисиите са от битово отопление, но дай да забраниме на хората автомобилите да си ползват. Недалновидно, не води до решение на проблема. Предложилите това да се уволнят.
Не е проблем че личен автомобил има еди колко си години. Проблем е, че е занемарен и повечето му агрегати и системи са извън строя. Вместо да произвеждат нови автомобили и с това да замърсяват в пъти повече природата, възстановявайте автомобилите си.
Ама за каква първа София става дума !? Я си вижте бордеите, особено в източните, северните и западните покрайнини на града. Вижте полуразрушените сгради, превърнали се в убежища на мангали и араби , на много вечче места из центъра на града - по бул. Хр. Ботев, по Пиротска, Цар Симеон, край Лъвов мост ........... В годините на т.н. демокрация, столицата ни се пренасели с всякакъв вид пришълци от провинцията и от къде ли не. Със сигурност населението на града сега е близо 3 милиона, които вече никой не е в състояние да преброи. Особено циганите, които навярно наброяват почти един молион.......Погледнете и Витоша ! Тази някога царствена планина, днес, пред очите ни, се е превърнала в място за ралита и гонки с лимузини и джипове чак до върховете. И няма в държавата ни сила, която да възпре това безумно автомобилно нашествие в дебрите на Природата.
Е как София ще е първа, като в Лондон това върви от години. Или Голямата Тиква пак планира да се бие в гърдите и да се хвали.
въведат мръсотията ще я има винаги докато се разрешава вандалското презастрояване и унищожаване на зелени площи и Застрояване във Витоша! Всичко друго е пунта мара
глобата е 160 паунда Има само една зона ULEZ. Ултра ниски емисии зона. влизат безплатно бензинови с ЕВро 4 и дизели с Евро 6
Целта им е да съберат едни пари. Нито колите са най-големите замърсители, нито ги е грижа за здравето на хората. Не могат да ни заблудят.
Доскоро разни експерти на въпросните общини ни обясняваха, че в София въздуха не бил мръсен. На кого да вярва човек, на очите си или на поредната предизборна глупост?
аман от тъпотии бе Фандък. Кога ще спрете печките дето горят боклуци една колкото 100 коли??? Или е по-лесно да тормозите плащащите.... кърлежи-кръвопийци-търтей сте ГЕРБЕРАСТИ прости
Пропускате много, ако все още не сте изпробвали CryptoTab Browser! Това е първият в света Chrome браузър с вградена функция за копаене /mining/. Всичко, което трябва да направите, е да инсталирате CryptoTab Browser и той ще започне да добива Bitcoin за вас. 1 Bitcoin се търгува вече над 50 000$. Без инвестиции, без рискове, без допълнителни усилия, без да променяте сърфирането си в интернет или навиците ви! Опитайте и вижте колко е просто и изгодно https://cryptotabbrowser.com/18757804. Ако го използвате регулярно след наколко месеца ще сте благодарни за решението си, а скептиците нека продължават да гледат отстрани.
Първите три неща които трябва да се направят са: 1/ Забрана на всички дизели( спиране на пълно на продажбата на дизел и на всички ползващи дизел машини и превозни средства) 2. Забрана на горене на буклуци от фирми и частни лица за отопления и тн. 3. Спиране производството на въглища и забрана на ползването им. Ако има вече произведени, да се изнесат в жужбина. Хората от това производство да се пренасочат към други производства. Преди спирането на тези производства да се изградят друг вид предприятия и да се преквалифицират служителите. 4. 50% субсидия за всеки закупил електрическа кола или друг вид екологично чисто гориво. 5. Ежедневна проверка на всички централи, фабрики, домакинства за видът гориво който се ползва. 6. Субсидиране с определен % от разходите всички домакинства при смяна на вид отопление с по-еколигично. 7. Намаляване цената на тока. Горните неща ако се направят съм сигурен че нещата драстично ще се променят в положителна посока. Но дали ще имат волята, желанието и интереса да го направят.....?! А както казват интереса клати феса
Дизелът замърсява колкото бензин двигател. Но горивото ползва по-евтини фракции, които ако не се ползват ще се изхвърлят в природата сигурно. Не се заблуждавай - Китай и да мине на ток там токът не е еко - какво като всички карат е-коли и се топлят на ток? Докато не стане 100% от възобновяеми източници И ТЕХНИКАТА по цялата верига е произведена по ЕКО съобразен начин (няма да е близките 20-25 години), до тогава не ми хвали е-коли с не-еко-батерии и пластмаси.
Така, само 7% от замърсяването е от автомобилите, но цялата наказателна част на наредбата е насочена срещу тях? Щото най-лесно, помагаме на автокъщите да разчистят боклуците (а както знаем собствениците са близки до властта) и съживяваме продажбите на нови автомобили. Това че масово се крадат катализатори и полицията не е хванала нито един крадец явно е друга тема. Това че народът не може да си позволи не нова, а ДРУГА кола - също. Най-прецакани ще са хората които не могат да вземат автомобил на лизинг - възрастните, бедните работещи и др. Има възможности, но калинките не искат или не могат да ги измислят - за автомобилите които не отговарят на нормите да се въведе лимит за броя дни в които може да се кара в града - примерно стара Лада - 15дни годишно. Опел Кадет - 30 дни годишно. Ауди А4 първо поколение 1.9 TDI - 90 дни годишно и т.н. Като си надвишат дните - 20 лева на ден такса движение.
Да беше х&й да им го набиеш между ушите, а то - акъл - не можеш. Това е с калинките. Така ще си отидат от този свят - кухи като градински лейки.
И кой ще брой кой автомобил колко пъти е влизал? С "технически" средства сигурно :-) Айде стига толкова буклуци по улиците на центъра на София. Колата не е право, а привилегия. Като искаш да караш собствена кола, която води до задръствания и много по-голямо замърсяване поне можеш да се погрижиш да замърсява по-малко. Разбира се, ганьо е тарикат, и правилата важат за другите, но не и него.
Кой допуска строиелство на небостъргачи в зоната на Розата на ветровете, така, че чист въздух да не стига до центъра на града.Кой допуска ТОВАРНИ ДИЗЕЛОВИ АВТОМОБИЛИ НА 15-20 ГОДИНИ да пърпоряъ из целия град?Кой приема недоносено построени улица, - без нужната денивелация и канализация?Кой не контролира чистачите на улици?Коя друга нацип е поверила грдската си чистота на най-нечистопкътната малцинствена група в държавата?
Въвеждането на зони за ниски емисии кореспондира с "Националната програма за подобряване качеството на атмосферния въздух 2018-2024 г. И какво е решението хората да се отопляват с ТОК - на цигагите дават печка на пелети и те ги продават щото пелетите са скъпи.
Сега всички 15+ годишни "премиум" дръгели, които не са на газ или харчат масло ще отидат при Надин или по селата, а "баровците" ще се качат на градският транспорт. Смех гъзари ...
Братуха не си разбрал. При газ-анализатора няма 15+ или 15- години. Може да караш 6 годишна кола ама ако си я издухал пак си в кюпа. Сега ще ми е забава как ще има Таксита които ще карат за центъра и таксита които ще могат да возят само извън центъра. Ти да видиш сега как инвалид с кола спира некъде в покрайнитие и движи на велосипед за да бъде ЕКО. Интересно е и ако си купиш холова гарнитура или пералня някъде в центъра ще може ли да я вкарам в градският транспорт да ми я докарат до у дома щото може на фирмата която осъществява превоз да и е забранено да влиза там. Друго също е любопитно в дните със забрана кой ще зарежда магазините в забранените зони. Фъндъка ли или Онбашията от Конака в Банкя ? Въпроси 1 милион ама на кой му дреме е брат , важното е да ти е гадно....
София е в котловина, затворено поле, в което живеят и се подвизават 80% от бългсрите в трудоспособна възраст, как няма да е мръсен въздуха? Всички тулупи, които ни управляват са провинциалисти. Само връщането на софийското жителство ще реши проблема с чистотата на въздуха и града. И стига с тази самоковска хлебарка, нужен ни е кмет специалист!
Браво. Моята кола стана на една година тоя месец. Все още я водя чисто нова. Екологична. Не искам бай капут, да ми трови живота с таралясника си. Ми нямал пари. Мене не ми дреме, дали имал пари. Аз искам да не ме трови, капута му с капут. Това да караш кола не е право, а лукс. Ама по същата причина дето се толерират циганите, се толерират и тия с таралясниците. И тия дето паркират в градинките. Щото на избори да не отидат да гласуват, че сега не гласуват и така е сладко.
Спри да унищожаваш природата и разкарай колата - нищо екологично няма в нея. Явно си заможен, и можеш да си позволиш да купиш велосипеди за себе си и семейството.
Няма страшно AZ, зоните за платено паркиране в София ще оправят нещата. Българинът много мрази да плаща.
Нужна ни е една здрава ръка, много човешки боклук...трябва да се прочисти..и вън от шибания ЕС, където сме ратай и роби на бюргерите.
Ако не ти харесва в "шибания" Европейски съюз върви да се шибаш другаде. Например в Евразийския съюз.
И да забранят движението в София на автомобили под Евро 5. С един куршум, два заека. Една идея по-чисто и доста по-свободно.
Защо никъде не се спомнава за изгорения боклук? Жалко за глупаците които си мислят че всичко това има нещо общо с екологията!!! Да не говорим че тва е тотална дискриминация, дори и чисто теоритично защо тези в центъра имат право на чист въздух за разлика от тези в крайния квартал? Но както да е тук за тея човеконеподбни на власт е важен САМО грабежа!
Да се върне столицата в Търново, София стана опасна за живеене...
Голяма част от София няма канализация. Въздухът е мръсен. Колите са със средна възраст 20 години. Парното не се изполва ефективно, защото е много скъпо.Но на глоби го докарваме.
София се напълни с провинциални мутри, цигани, комунистически рсзбойници, проститутки, чалгари, отрепки...след като селяндура Зельо Зелеф отмени софийското жителство. Демонкрацията ни еба мамата...а ЕС ни прееба всички.
''Според данните в София емисиите общо са 912 тона на година, от които 824.3 тона са от битово отопление, 72.3 тона от леки автомобили, обществен транспорт от 13.3 тона.'' А къде са стойностите за лекотоварния и тежкотоварния транспорт на дизел???
Добре, ако някой живее в зона определена за ниски емисии и му шибнат на колата скъпоценния стикер, това действие като какво ще го определим???? Или просто ще бъде още едно потвърждение за идиотите в парламента