След срещата на върха: Готови сме да посрещнем "Фолксваген" у нас
Президентите на България и Германия откроиха автомобилната индустрия, информационните технологии, отбраната и енергетиката като особено перспективни сфери в двустранното сътрудничество
Обратно в новинатаКоментари - След срещата на върха: Готови сме да посрещнем "Фолксваген" у нас | Бизнес.dir.bg
Коментари
Може би съм прекален песимист.. но не вярвам ФВ да построят завод у нас, след като имат други опции...
Пореден грандиозен успех на правителството на д-р Борисов в борбата към икономически просперитет, ликвидиране на мизерията и бедността, духовно израстване по пътя на възраждането и възхода на България! Благодарни сме, гордеем се с вас и ГЕРБ!
Сред гостите им ли представители на фолксваген или не? Ако няма тази новина можете просто да си я изтриете.
Добре, че се намеси Президент Радев, за да може изобщо да се случи подобно нещо! Време е да изритаме всички партии на прехода - ГЕРБ, ДПС, ПФ, БКП и държавата ни да тръгне напред!
Трийте трийте, задници! "Това заяви президентът Румен Радев на съвместна пресконференция с федералния президент на Федерална република Германия Франк-Валтер Щайнмайер за възможността концернът "Фолксваген" да открие автомобилен завод именно в България." Без намесата на Радев никой няма да построи подобно нещо тук!
Или си тролче на залата, или току-що падаш от Марс. Третата опция е, спешно да се нуждаеш от лечение.
Завод ли? Ааа да видим, че да повярвам. За нас е само потупване по рамото, похвали и за някои хора и погалване по главата... А заводите отиват там, където има подходящи условия за това.
А ЧЕРВЕНИЯ ФАТМАК КАТО КАКЪВ СЕ ФУКА ЗА ФОЛЦФАГЕНА -ДОКАТО БОЙКО ВОДЕШЕ ТЕЖКАТА БИТКА ЗА БЪЛГАРИЯ НА ШИРОКИТЕ СИ ПЛЕЩИТЕ , РУМБО КУПУВАШЕ НА ДЕСА ФУСТАНИ И КЮЛОТИ ПО ФРАНЦУШКИТЕ ШАНТАНИ С НАРОДНИ ПАРИ !
Бас държа, че ще идат я в Сърбия, я в Турция. Няма да е у нас, защото нямаме никаква външна тежест. Гледат ни с презрение, а ние продължаваме да се умилкваме. Икономическите ни отношения с Германия не са в наша полза, а и няма как да е иначе, големият винаги е по-силен и той диктува. Германия иззе продоволствения ни пазар, това първо, затова сега имаме на масата евтини чуждоземски боклучави зеленчуци, месо с неизвестен произход и некачествено сирене и мляко. Я отидете там да видите те какво ядат и как си пазят собственото производство? Тук у нас пазарът е малък и може лесно да се доминира. Малък, ама е пазар и е постлан с червен килим за чужденците. И те се възползват. А ние не роптаем. Нищо кой знае какво не са направили за България, Радев може да си избърше лигите и да изправи чупката в кръста.
Е ние и сега ги посрещахме - Надпис на завода, произвеждащ Volkswagen Golf : "Тук се раждат-умират в Перник"
Е значи си проспал годините от 2010 (когато USA разбра, че ги мамят) до 2017 (когато размахаха пръст ма Меркел).
С такава лекота и внимание чета изказванията на Президента Генерал Румен Радев, за разлика от нечленоразделната реч на полукнижната банкянската мутра еле пък данъчният измамник апартаментния физкултурник.
Като канят германците да строят завод в БГ, казват ли им откъде ще намерят работници за него??? Или ще разчитат на мургавите атомни физици, които ще ни върне Германия!!!
Определено не искам този завод у нас. Това може да направи цените на частите за немските талиги по-евтини и тъпанарити каращи Гоуф и Алуди да не плащат за тъпото си решение. Сега много ми е кеф като някой се перчи с немския си кошник, включително оня с 277-те километра в час и след това влиза в бокса и вади едни пачки на пишман майстори правещи 'само немски коли'
Търсене няма да има, защото немците не искат да пуснат средна по габарити кола за под 20.000 евро, дори и да е Шкода. То дори и моделите на Дачия струват с премиум оборудване над тая сума. За тия пари човек може да избира между дузина марки. Колко ще си купят за тях Шкода произведена в България ?
Тези измекяри от Фолксваген хич не им вярвам. Продадоха ми кола дизел, която се оказа, че замърсява 40 пъти повече от колкото я бяха обявили на етикета. След като си признаха за шашмата се наложи да изкупят или ремонтират колите. Аз им върнах моята обратно и повече не искам да чуя за Фолксваген/Ауди. Полсе си признаха как са слагали животни в пластмасови кутии и са вкаравали маркуч вързан за ауспуха на дизелова кола за да видят животните как ще реагират на отровните емисии. Какво повече да добавя за методите на Фолксваген? Поредната фирма, която злоупотребява с доверието на клиентите. Все пак се надявам с новите ръководители поне малко от малкко да променят корпоративната си култура.
фолксваген започват новите поточни линии за електромобили. и трябва да освободят място за нови. че тия старите поточни линии ще ги донесат тук. ако искат да идват.
Не виждам с какво може да спечелим такова голямо производство и то на автомобили в която област нямаме никакви традиции.Нито имаме специалистите нито сме голям пазар.Швабата е изрод той си гледа интереса и сега ще разиграва някакви съспенси с цел да извлече максимално благопритни условия даже ако може да му плащат да си прави колите в дадена държава.Швабата би трябвало да избере Румъния според мен по много причини-традиции в производството на автомобили, специалисти в тази област, по-голям пазар, ресурси, член на ЕС.Нашите да не се надъхват много защото ще пият една студена вода при всички положения и ще ги хулят здраво че никой голям инвеститор не идва тук.
А, че ний сме готови.. Две мнения няма... Ама Фолсваген дъл са готови... След като южноафриканците с тапицерии за БМВ и МИНИ КУПЪР си биха камшика и оставиха на улицата 1 400 работника.. А белгийците за части за камиони на Волво и Рено направо затвориха построената фабрика.. Щото не сколасаха да наберат читави работници.. Та с тез препоръки, чудно ли е че ШКОДА за завод в България и дума не обелва..
Нищо няма да стане по-евтино. Ще се вдигне печалбата на VW. В днешната икономика добавената стойност се определя от това на колко повече е готов да се набута клиента преди да се откаже. Едно огледало, което струва 10 евро го продават по 120. Това става със специален софтуер инсталиран при всички производители, който синхронизира цените им. Нещо като картелно споразумение, което беше разкрито преди няколко месеца.
Един приятел ми каза на мене почитателят на Немските автомобили. Аз карам само японски коли и оттогава и аз карам само японски коли. Супер съм доволен!
Хубаво ще е ,но няма да стане!Сърбите са много по либерални организирани опитни и умели в бизнеса и според мен имат по-голям шанс да привлекът инвеститор като фолксваген!При нас започнахме с Рено,провалихме се ,после дойде Рейндж Ровър взе заеми от БГ банки и се изпари ,сега за немците се говори,ако се решат то ще е с цел да се заграбят некакви пари за да компенсират глобите наложени от американците в размер на 8 милиарда долара!Ние нямаме държава и правителство достатъчно опитно и отговорно за такъв бизнес!!!Как ще работи тоя концерн с режим на тока почти всеки ден?....:)
Тези автомобили са за цяла Европа, а не за България. Никой не гледа пазара тук, а се гледат данъците, работната ръка и дали Евро законодателството важи. Не трябва и да сме кой знае какви специалисти да навиваме гайките. Те всички части идват от някъде си и само се сглобяват на поточната линия. Не е някаква голяма философия.