Коментари - След срещата на върха: Готови сме да посрещнем "Фолксваген" у нас | business.dir.bg
назад

След срещата на върха: Готови сме да посрещнем "Фолксваген" у нас

Президентите на България и Германия откроиха автомобилната индустрия, информационните технологии, отбраната и енергетиката като особено перспективни сфери в двустранното сътрудничество

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - След срещата на върха: Готови сме да посрещнем "Фолксваген" у нас | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Положителен момент е сътрудничеството в професионалното образование/средно/ .Там германците са традиционно силни. Може би и в енергетиката също./съкращават атомната и въглищата ,насърчават възобновяемите източници/ За автомобилната промишленост не трябва да се натискаме защото: - Иновациите при тях закъсняха много. Тойота повече от 10 години прави хибриди и са продали над 1милион такива коли.Нисан и Тесла правят електрически преди немските и другите.Всички знаем кои са най-добрите батерии. - VW/Audi правят коли в Шанхай от около 1984 г. с желание да увеличават печалбите си все повече.Това обаче води до снижаване на качеството. -В САЩ бяха осъдени здраво за манипулиране софтуер в колата показващ занижени вредни емисии газове. Мисля,че президента и правителството трябва да правят необходимото за да инвестират в България най -напредналите в технологично отношение компании-не само автомобилни - като ги канят директно и им се създават преференциални условия. Нека да имаме предвид и това , че германските инвеститори не плащат най-добрите заплати в производството.

Ако не дойдат в България си продавам пасата и минавам на тойота

хаахахах и аз

Няма матрял за тоя завод..

Има, имааа - у Перник!

Първо в гуглето си пуснете "шкода сърбия турция" и си прочетете статиите от март месец.. След това за 1998 г и СИН ПОТОК.. По-точно ще уцелите причината за руските мита..

кой ще работи в този завод? То всичко читаво избяга! За такава заплата си вземете роми или наркомани.

Повечето българи в чужбина са пълни отрепки и нищо не става от тях!

е и ако тоя завод не е в Перник е направо грехота , що гоуфове ще бъдат съживени

Нали ги съжалявахме тия немци , а сега завод им искаме.Това да не е някакъв план за прехвърляне на мигранти , прикрити като работници.

Та германеца само клатил глава и викал "Ъъъ... да, ще видим, ще видим, те големите кръгли маси са си маси ама ще видим ..." Е да видим кой ще е по-големия приятел Боко или Вучич.

що не си проверите, че шефа на Шкода изплю камъчето.. От 4 възможни страни, вече са сведени до ДВЕ... СЪРБИЯ и ТУРЦИЯ...

Знаеш , че са Сърбия и Турция.Защото никой друг не го е оповестил

Няма да е Сърбия,нямат излаз на море,350 000 годишно,по 1000 на ден,трябват огромни кораби,товарещи по няколко хиляди,лошото е че Турция имат спец порт за коли,казва се АвтоПорт и се намира в най-източната част на Мраморно море ,Констанца също не е за подценяване,ние,турци и румънци сме били съюзници на Германия назад в годините,никога няма да изберат сърбите,никога.

Румен Радев се мъчи да изгони всяка западна инвестиция от България , а Бойко гузно мълчи.Мерцедес в Русия може , но ФВ в България не.Това е растеж по русофилски

Ами може.. И БМВ вече дига завод у Русия... А ти си се чуствай ГОРД ЮНАК БАЛКАНСКИ, че български консерви и вина само в МЕТРО РУСИЯ и БИЛА РУСИЯ на руския пазар ги има вече.. Щото спазването на санкциите не е русофилство.. РУСОФОБСТВО Е.. Когато си загубил руския пазар.. А сега си прочети как СПАРКИ ЕЛТОС е пред фалит и защо.. Па си прочети как се нарича ФЛЕКСА В РУСИЯ и защо..

Търговското салдо на България към Русия и ЕС.

пиши глупости, че знаещите ще ти се смеят! Не България е виновна за понижения износ на български стоки за Русия, а последната заради наложените високи мита през 90-те, като санкция за прозападния курс на страната.

Завода в Перник ли ще го строят?Питам за един приятел,щото.

Не в Радомир ще е! Баба Пена като издои козите ше ходи да зглобява автомобили...)

щели да затварят мините и на тяхно място- завода. И не пасати, а само гоуфове. Перничанин да си след 5 години

Понеже идват избори да си припомним два цитата на великият германски политик. "Ако повторим една лъжа три пъти, народът ще повярва.", "Най-много се лъже преди избори, по време на война и след лов."

приятел ))))

След срещата на върха: Готови сме да посрещнем "Фолксваген" у нас . - А те знаят ли, че ги чакаме ?

При производството на автомобили се прави голяма инвестиция с поглед в бъдещето. Който и да произвежда в България то трябва да са само ел.автомобили. ДВГ бавно но сигурно ще остане в миналото. В Беларус започват производство на 3 ел. автомобила. Единия модел е изцяло беларуско производство и 2 модела поръчани в Китай но ще се сглобяват в Беларус. Такъв трябва да бъде и модела за българско производство. Със завод на Фолксваген отсега е ясно че нищо няма да се печели от държавата и от там това ще е загуба за всички граждани в България.

Точно така

1000Евро на кола е печалбата за държавата, тоест около 350 милиона на година!! Спри да говориш глупости тъпчо.

Другари, за нас най-изгодно е да произвеждаме Москвичи с братята, оставете ги тези германци.

братята ти вече ще произвеждат Мерцедес, а вие и трактори не можете. Това, защото сте заети да мразите.

Егати троловете! Тук поне едно позитивно мнение дали ще се появи ? Сега,... дайте да се разберем - искате или НЕ искате фолксфаген да дойде в БГ? Ако някой незапознат чете мненията тука ще си помисли, че идването на големи корпорации в БГ с инвестиции от над 5 000 000 000 - милиарда, ДА 5 милиарда, не милиона, е най-голямото зло за българите, защото те били подценена работна ръка, защото идвали чужденци, защото не знам си какво още не им уйдисва... е, който и да дойде - руснаци, китайци, германци.. е , няма угодия братче.. ха, наздраве за българо-германската дружба (ама без повече войни :)

Ами много ЗА декватни инвестиции, носещи не само добри заплати на работната ръка, но и плащащи данъци. Коя частна компания плаща данъци у нас? И какво като е милиардна компания - ние пак ще духаме супата. Пак казвам - виж какво правят Кауфланд, ако те мързи да изгледаш видеото.

НЕ ПАЗАРУВАМ В КАУФЛАНД (ако искаш вярвай). ВЪпросът е в мрънкането - ако не си доволен от нещото - ти направи нещо, например - не пазарувай от там - и това е вид гражданска позиция.. но тука са едни мрънкачи, нихилисти, откровени тролове... та това исках да кажа. Който не може нищо да направи , просто мрънка...

PEYTSCH

На такива мърморковците и москвич им е много...

Смешни надежди от всички държави кандидатки ние имаме най малък шанс ,нямаме никакъв опит и кадри за автомобилостроене и Турция и Румъния и Сърбия имат дългогодишен опит и традиции в автомобилостроенето ,имат кадри ,обучение ,не знам на какво разчитат нашите управници ,но скоро ще се разбере какво ще решат германците.

Ние сме готови да посрещнем "Фолсфаген",няма спор.А квалифицирана работна ръка,разбираща от техника,от Виетнам ли ще внесем!?Аз днес,на младия инженер,четири грешки открих в чертежа.Коя реномирана фирма ще си заложи престижа!?

e ти щом си тука значи няма страшно-топ кадри има.

Моля, Дир.бг да възстанови отвореното ми писмо до УВАЖАЕМИЯ ПЕЗИДЕНТ НА ФЕДЕРАЛНА РЕПУБЛИКА ГЕРМАНИЯ - ГОСПОДИН ФРАНК ВАЛТЕР ЩАЙНМАЙЕР.

и кой ще работи в тоя завод? Тука няма кадри за такова производство нито в бъдеще ще има. Също така ние няма да отговорим на стандартите им за работници. Тука 90% гледат да скатават.

голямо промиване на мозъци. Заглавието е трепач. предполагам платена статия от ГЕРБ, нали. Е няма как. Избори наближават

То е ясно, че сме готови да ги посрещнем, въпросът е те дали искат да дойдат у нас?

Няма да е лошо и да ни върнат ромите дето са в Германия за да работят в тоя завод!...:)

350 000 автомобила по цена да речем 20 000 евро и да речем 10% данък това значи 2 000 евро на кола остават в Бг като данъци.Годишно 750 млн евро само данъци.По 2 защото става въпрос и за други ползи това са към 1, 5 млрд евро годишно полза за държавата.Да се даде 3 годишен период необлагаем за Фолксваген+ изграждане на инфраструктурата до завода за сметка на държавата и кредит за 30% от завода на преференциална лихва.Много е важен за нас този завод защото ако е успешен ще дойдат и други големи инвеститори и може да дръпнем много.

Чакай малко, данъка не се начислява върху оборота, а върху печалбата. Последната обикновено я намаляват на хартия с хиляда счетоводни трикове, но като се замисля ние сме държавата с най-ниска ставка в целия ЕС, а и с най-евтина работна ръка. Няма смисъл да им се дават никакви преференции. Най-вероятно тоя завод след 2-3 години ще го закрият както стана навремето с Роувър във Варна.

българката да ражда ефтино работно месо за господарските държави,а и Бойко ни продава за да се крепи на власт

А Бойко Борисов кога ще открие български завод който произвежда продаваеми стоки във Германия ,да създава там работни места и да плаща там данъците!

А Баце ще им купи ли апартаменти на изпилени цени?

Хубаво ще е ,но няма да стане!Сърбите са много по либерални организирани опитни и умели в бизнеса и според мен имат по-голям шанс да привлекът инвеститор като фолксваген!При нас започнахме с Рено,провалихме се ,после дойде Рейндж Ровър взе заеми от БГ банки и се изпари ,сега за немците се говори,ако се решат то ще е с цел да се заграбят некакви пари за да компенсират глобите наложени от американците в размер на 8 милиарда долара!Ние нямаме държава и правителство достатъчно опитно и отговорно за такъв бизнес!!!Как ще работи тоя концерн с режим на тока почти всеки ден?....:)

Един приятел ми каза на мене почитателят на Немските автомобили. Аз карам само японски коли и оттогава и аз карам само японски коли. Супер съм доволен!

Ти си беден и глупав

А, че ний сме готови.. Две мнения няма... Ама Фолсваген дъл са готови... След като южноафриканците с тапицерии за БМВ и МИНИ КУПЪР си биха камшика и оставиха на улицата 1 400 работника.. А белгийците за части за камиони на Волво и Рено направо затвориха построената фабрика.. Щото не сколасаха да наберат читави работници.. Та с тез препоръки, чудно ли е че ШКОДА за завод в България и дума не обелва..

Аааа наште са готови да вземат рушвета -:)))

Татко ще ми купи колело,ама друг път

Не виждам с какво може да спечелим такова голямо производство и то на автомобили в която област нямаме никакви традиции.Нито имаме специалистите нито сме голям пазар.Швабата е изрод той си гледа интереса и сега ще разиграва някакви съспенси с цел да извлече максимално благопритни условия даже ако може да му плащат да си прави колите в дадена държава.Швабата би трябвало да избере Румъния според мен по много причини-традиции в производството на автомобили, специалисти в тази област, по-голям пазар, ресурси, член на ЕС.Нашите да не се надъхват много защото ще пият една студена вода при всички положения и ще ги хулят здраво че никой голям инвеститор не идва тук.

Тези автомобили са за цяла Европа, а не за България. Никой не гледа пазара тук, а се гледат данъците, работната ръка и дали Евро законодателството важи. Не трябва и да сме кой знае какви специалисти да навиваме гайките. Те всички части идват от някъде си и само се сглобяват на поточната линия. Не е някаква голяма философия.

Хахах ,нямал традиции.А "Мадара"-Шумен ,Тракторния завод ,"Балканкар"?Да не говорим ,че по царско сме имали ДВЕ фабрики за военни самолети -единствената държава в Европа с две фабрики тогава .И специалисти бол -само да им се предложи адекватно заплащане и веднага ще приберат ...

Да то почти няма разлика между трактор от преди 30 години и модерен лек автомобил пълен с електроника.

фолксваген започват новите поточни линии за електромобили. и трябва да освободят място за нови. че тия старите поточни линии ще ги донесат тук. ако искат да идват.

Тези измекяри от Фолксваген хич не им вярвам. Продадоха ми кола дизел, която се оказа, че замърсява 40 пъти повече от колкото я бяха обявили на етикета. След като си признаха за шашмата се наложи да изкупят или ремонтират колите. Аз им върнах моята обратно и повече не искам да чуя за Фолксваген/Ауди. Полсе си признаха как са слагали животни в пластмасови кутии и са вкаравали маркуч вързан за ауспуха на дизелова кола за да видят животните как ще реагират на отровните емисии. Какво повече да добавя за методите на Фолксваген? Поредната фирма, която злоупотребява с доверието на клиентите. Все пак се надявам с новите ръководители поне малко от малкко да променят корпоративната си култура.

Търсене няма да има, защото немците не искат да пуснат средна по габарити кола за под 20.000 евро, дори и да е Шкода. То дори и моделите на Дачия струват с премиум оборудване над тая сума. За тия пари човек може да избира между дузина марки. Колко ще си купят за тях Шкода произведена в България ?

Определено не искам този завод у нас. Това може да направи цените на частите за немските талиги по-евтини и тъпанарити каращи Гоуф и Алуди да не плащат за тъпото си решение. Сега много ми е кеф като някой се перчи с немския си кошник, включително оня с 277-те километра в час и след това влиза в бокса и вади едни пачки на пишман майстори правещи 'само немски коли'

Нищо няма да стане по-евтино. Ще се вдигне печалбата на VW. В днешната икономика добавената стойност се определя от това на колко повече е готов да се набута клиента преди да се откаже. Едно огледало, което струва 10 евро го продават по 120. Това става със специален софтуер инсталиран при всички производители, който синхронизира цените им. Нещо като картелно споразумение, което беше разкрито преди няколко месеца.

Колкото си тъп, явно и такава кола караш (азиатска)

Селският разбирач мери макроикономическият ефект на 1.5 млрд евро инвестиция плюс тройни спилоувър ефекти плюс индиректно 20.000 работни места в цената на авточасти за 20 годишните таратайки, които си купуват съселяните му...типичен водач на Тойота или други подобни недоразумения

По-добре да правим резервни гуми за VW, отколкото нищо.

Като канят германците да строят завод в БГ, казват ли им откъде ще намерят работници за него??? Или ще разчитат на мургавите атомни физици, които ще ни върне Германия!!!

определено заводът трябва да е в Перник.... там още са на Гоуф II.

Но VW върви в комплект с немските закони и службите които ги прилагат.

Тоя завод първо да си купи вунетка

С такава лекота и внимание чета изказванията на Президента Генерал Румен Радев, за разлика от нечленоразделната реч на полукнижната банкянската мутра еле пък данъчният измамник апартаментния физкултурник.

Дебилни троле, Радо шишарката, твоя патрон, да ти докара Лада Нива да сглобявате тука. Ама той ще се вози на Мерцедес с парите от Грипенчетата, а па ти пиши за копейки по сайтовете.

A фолксваген готов ли е да дойде у нас?

Питай Перничани

я зе па сакам лада

да произвежда Фолксваген, а сеати и шкоди.

Може да си смениш емблемата когато поискаш.

Е ние и сега ги посрещахме - Надпис на завода, произвеждащ Volkswagen Golf : "Тук се раждат-умират в Перник"

Бас държа, че ще идат я в Сърбия, я в Турция. Няма да е у нас, защото нямаме никаква външна тежест. Гледат ни с презрение, а ние продължаваме да се умилкваме. Икономическите ни отношения с Германия не са в наша полза, а и няма как да е иначе, големият винаги е по-силен и той диктува. Германия иззе продоволствения ни пазар, това първо, затова сега имаме на масата евтини чуждоземски боклучави зеленчуци, месо с неизвестен произход и некачествено сирене и мляко. Я отидете там да видите те какво ядат и как си пазят собственото производство? Тук у нас пазарът е малък и може лесно да се доминира. Малък, ама е пазар и е постлан с червен килим за чужденците. И те се възползват. А ние не роптаем. Нищо кой знае какво не са направили за България, Радев може да си избърше лигите и да изправи чупката в кръста.

А ЧЕРВЕНИЯ ФАТМАК КАТО КАКЪВ СЕ ФУКА ЗА ФОЛЦФАГЕНА -ДОКАТО БОЙКО ВОДЕШЕ ТЕЖКАТА БИТКА ЗА БЪЛГАРИЯ НА ШИРОКИТЕ СИ ПЛЕЩИТЕ , РУМБО КУПУВАШЕ НА ДЕСА ФУСТАНИ И КЮЛОТИ ПО ФРАНЦУШКИТЕ ШАНТАНИ С НАРОДНИ ПАРИ !

Занеси на Бойко хавлия че сигурно се е изпотил доста от тежката битка.

едно местенце у пернишко до голфщрасе..