След аварията над Денвър: Спират за полети разпадащия се "Боинг 777"
Компанията е препоръчала на всчики авиолинии да преустановят използването на модела с двигатели Pratt & Whitney PW 4000
Обратно в новинатаКоментари - След аварията над Денвър: Спират за полети разпадащия се "Боинг 777" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Днес друг Боинг-747-400 се счупи като излиташе от летището Аахен близо до Маастрихт. Двама човека са ранени от падналите части. Самолетът се е приземил веднага на близкото летище в Luik, Белгия: https://www.aviation24.be/airlines/longtail-aviation/boeing-747-loses-parts-after-take-off-from-maastricht-diverts-to-liege-two-people-injured/
FAA и Boeing са манипулирали тестовете на 737 Max по време на повторното сертифициране Воеіng и Фeдepaлнaтa aвиaциoннa aдминиcтpaция (FАА) ca paбoтили cъвмecтнo, зa дa мaнипyлиpaт тecтoвeтe зa пoвтopнa cepтифиĸaция нa 737 Мах cлeд двe фaтaлни ĸaтacтpoфи пpeз 2018 и 2019 г., cпopeд инфopмaция oт нoв дoĸлaд нa Ceнaтa нa CAЩ. Воеіng „нeпpaвилнo e oбyчaвaлa“ няĸoи oт пилoтитe нa FАА, зa дa пocтигнaт жeлaния peзyлтaт пo вpeмe нa тecтoвeтe зa пoвтopнo cepтифициpaнe нa caмoлeтa, a няĸoи тecтoвe дopи ca били извъpшeни нa cимyлaтopи, ĸoитo нe ca oбopyдвaни дa пpecъздaдaт cъщитe ycлoвия, пpи ĸoитo ca ce cлyчили ĸaтacтpoфитe, ĸaĸтo cтaвa яcнo oт инфopмaциятa. Paзĸpивaйĸи тoвa, aвтopитe нa дoĸлaдa oт Ceнaтa ĸaзвaт, чe FАА и Воеіng „ce oпитвaт дa пpиĸpият вaжнa инфopмaция, ĸoятo мoжe дa e в cъщинaтa нa пpичинитe, дoпpинecли зa тpaгeдиитe cъc 737 Мах.“ FАА cъщo e oбвинeнa в мaнипyлaция нa тecтoвeтe Aгeнциятa cъщo e c oбвинeния, чe e дeйcтвaлa c цeл дa oтмъcти нa ĸoмпaнии и opгaнизaции, ĸoитo ca дoĸлaдвaли зa пpoблeмитe нa 737 Мах и ca иcĸaли зaбpaнa зa yчacтиeтo нa caмoлeтa в пoлeти. B дoĸлaдa ce ĸaзвa oщe, чe FАА eвeнтyaлнo мoжe дa e възпpeпятcтвaлa paзcлeдвaнeтo нa Cлyжбaтa нa гeнepaлния инcпeĸтop зa ĸaтacтpoфитe, нo нe e дъpжaлa пoд oтгoвopнocт виcшитe мeниджъpи и e пoзвoлилa нa Ѕоuthwеѕt Аіrlіnеѕ дa eĸcплoaтиpaт дeceтĸи нeпpaвилнo cepтифициpaни caмoлeти. ---
Aко четяхте книжки, щяхте да знаете, че двигателите са отговорност на производителя им, а не на самолетостроителя!
Но и ти ако малко се замислиш, ще се сетиш че самолетостроител без двигатели не може да продаде нищо. Свеж пример е Сухой Суперджет, на който бяха спрени продажбите в редица държави. Защото в двигателя му се използват компоненти от трети страни, които отказаха продажбата не техните компоненти в определени държави
Модел 777 явно е пълен провал, този път не е модификацията 777max, но е от същия моделен ред! Както се казва: "икономията е майка на мизерията"! Та от много опити за икономисване и правене на дебели пачки накрая се получи една голяма мизерия с Boeing 777 !!!
До Компира: Самолетът, който се изучва във всички US академии по авиационен мениджмънд e Boeing 737-400 за "short haul" и Boeing 777 за "long haul"! Ако Boeng 777 е "голяма мизерия" то тогава ще ни кажете ли кой друг самолет от този клас не е? Има ли такъв?
Компир, не си ври муцуната в неща които не са ти в капацитета! Б777 е царя на дългите полети и още дълго ще бъде. Между другото, не харесвам краварите.
На руските самолети не им се разпадат двигателите ! На руските самолети им замръзват задкрилките.
Да ви светна! Нали знаете, защо вече близо седем години не могат да намерят виновни за падането на то1но такъв самолет над Донбас. Защото знаят, че причината е същата, но тогава не са успели да овладеят самолета, а може би са се разпадна повече двигатели едновременно. Ама пък добре дошло, дава им възможност да ругаят Русия без основаие. А пък ако се решат, съдът официално да обвини Русия (или дори Донбас) не знаят какви доказателства ще покажат руснацитя. Всички знаем, че съдът упорито отказва да разгледа фактите, които Русия му предлага.
Помпаж!!! Никой газоптурбинен двигател не е застрахован от подобно явление. Чест им прави на превозвачите, че спират полетите на трите седмици с двигатели P&W до изясняване на причините. Това са колосални загуби, но безопасността е на първо място.
Не провозвачите, а производителят! Превозвачите само търпят загуби в момента. Тъпите краваристанци си връзват гащите с това уведомление, за да избягнат бъдещи искове на застрахователи и провозвачи... Това не е нов самолет, та да изследват някакви нови инжинерни решения. Това е магаре с история! Значи проблема за такива инциденти е в техническата подръжка или... технологични изменения на част от резервните части без да уведомят когото и да било за това... Не става дума за чест и морал. Такива при краварите напълно отсъстват! Става дума за пари! За много пари! И както винаги те прехвърлят финансовото бреме на трети страни, в случая на операторите на тези бракми.
Да нещо не ми върви на Боинг напоследък на път за фалират май.... Първо пуснаха модел който непрекъснато катастрофираш е защото беше сглобен от възможно най-евтините и долнопробни чаркове на пазара и летеше със софтуер създаден от некадърните мангали от Индия А сега и това....
Двигателят Прат и Уитни не е на Бойнг, троле. И не се притеснявай, Аерофлот ще продължи да лети с тези двигатели. Тъй или иначе, живота на руснаците не струва нищо, що компанията да губи пари.
Глупако Я ми обясни boeing с какъв двигател лети глупако а ?! какво ще ми обясниш че двигателят не е съществена част от целия самолет ли бе глупако двигателите са най-скъпото нещо в един самолет я вземи ми обясни какво Да не би да ми кажеш че и Пратен енд Уитни и те не гледа минимализират разходите и да използват възможно най-евтините чарколяци които могат да купят на пазара а?!
Това само доказва, че "Triple seven" e изключителен самолет! С един работещ двигател, с максимално количество гориво (100% е надхвърлил максималната маса за кацане) е кацнал безопасно и всички са живи и здрави.
Това го могат всички еърбъси. Няма нищо изключително с един работещ двигател да се прибереш на летището! Изключителното е, че пилотите на тази щайга не са съумели да изключат фуражомелката и да спрат до нея притока на гориво! Пак повтарям - тотален технологичен разпад и загуба на умения!
Защо веднага обвинявате пилотите? Кацането с маса надхвърляща максималната маса за кацане е изключително трудно и опасно. To трябва да стане много "мазно", при което се увеличва знаително пробега след опиранe и риска от "runway excursion". А когато това се прави само с един работещ двигател се иска психика, ръка, око и много тренировки. А дали са могли да спрат притока на гориво или не, ще покаже разследването. По принцип от дивана е много лесно да се критикува!
Това да лети с един отказал двигател е стандарт в авиационната индустрия - иначе не го допускат до експлоатация! Умник се извъдил!
Компанията е препоръчала на всчики авиолинии да преустановят използването на модела с двигатели Pratt & Whitney PW 4000 - с една дума : конкуренцията повишава качеството !!!
Има едни идиоти ,които дават милиарди за самальоти, които още нямат фабрика дето да ги направят,можете да продадете тези разпадащи се еирлайнари на тези отбор тулупи!
спират тези които са с PW4000, не всичките 777. По авиационните стандарти при повреда на двигател (примерно счупване на лопатка) нищо не бива да изхвърчи извън кожуха на двигателя. А тук самият кожух е изхвърчал...некадърност отвсякъде...
"По авиационните стандарти" - бихте ли споделили, къде сте ги чели тези "стандарти". Само си помислете, как една хром-манган-магнезиева лопатка се отделя от диска на компресора, който се върти с 5100 об. мин и няма да пробие обшивката на обтекателя на двигателя, която 3 мм дурал или в по-добрия случай композит? Ще мине през нея, като през масло!!!! В обратния случай, обшивката ще трябва да е от стомана.
Както винаги съм казвал: "Американска каруца"
Прат и Утни са британски производител на двигатели. Както винаги казвам - ако един човек е тъп като пън, става путинофилски трол.
Какво общо има самолета с двигателя, не се знае... Списващите на заглавията може би ги копират от фейса... 777 го има с 3 различни двигателя и клиентите си избират с кой... Най-разпространени са с GE90
Самолета дето се разпадна е в експлоатация от 1995г. Доста стара машина
Айфон произведен в сащ!?!? Сега разбрахте ли защо теслите се палят или катастрофират
Пеоблемът е комплексен.От липса на контрол,шуробаджанащина по високите мениджърски нива в САЩ, алчност( гледа се да се извлече максимална печалба като се занемарява качеството, инвестициите в обучението и квалификацията на кадри и персонал, пропускане на задължителни ремонти и игнориране препоръките на специалистите за опасни практики) до абсолютно некомпетентни и безотговорни кадри,които трябва да обслужват самолетите по летищата на САЩ, които веднъж наети дори не могат да бъдат уволнени,защото ако не са от европеидната раса веднага завеждат дела против авиокомпанията и автоматично им се отсъждат огромни компенсации.Идеята, че от всичко може и трябва да се правят безбожни печалби и че всичко си има цена, дори и човешкия живот е по своята същност проблемът.Това е една атеистична теория,която на пракрика унищожава постигнатите дотук придобивки на цивилизацията и стремглаво ни връща към тъмните векове на средновековието.
Липса на контрол, шуробаджанащина, ток нямат, бият се за купуват тоалетна хартия като обезумели... Ча те направо са го построили развития социализъм бе!
За това трябва двигателите да са от два рязлични производителя като единия да не е американски. Когато мексиканци и др небели ти сглобявят самолет е така
Тотален технологичен разпад на американската кочина. Добре, че са китайците, че тези вече нищо не могат да си произвеждат и подържат в добро техническо състояние...
Не им върви на Боинг и това е. Още един самолет, ако дефектира, не го пожелавам в никакъв случай, май ще закриват.
За нещастие не е до късмет. Един самолет се произвежда на много места. Всеки един завод трябва да отговаря на едни и същи критерии за качество, но явно това не е така. За разлика от автомобилостроенето ако самолета се развали няма просто да спре, ами ще падне и хора ще умрат. Тук говорим за деградация и загуба на качество което напълно е способно да затрие цялата компания. Загуба на качество обикновено е резултат от намаляване на разходите и по-малко инвестиране в хора/машини. Вероятно нямат "такуми"-та както би казал някой японец.
Вчера в небето над Нидерландуя още един Боинг, товарен май 747, който лети за САЩ, е започнал да се разпада. Пострафали са двама на земята.
Как мислите, дали треперят от страх мерзавците? Май соловьов скоро няма да види вилата си за два милиона долара на езерото комо
Кво ти дреме за нечия вила за 2 милки на Комо? Нали си имаш къща у село на баба ти, на която и викаш "вила" от срам да не те нарекат селтак.
Предлагам Балканите да станат зона чиста от американски дипломати. Всички затварям американските посолства и .. мир.
Закривай! БОинг не е самолет, а самопад.
Втори модел на боинг пада сам. Колите им се палят, границата с мексико е врата в поле, стоят без ток 10 дни 15 млн души, президент дърт юндеин, убийства в Капитолия.... Това е великата америка, кочина! Нищо обшо не трябва да имаме с тях
Стой си тука в кочината и мастутбирай на потрета на Путин За Америка тръгнал да мечтае Смешник
Бойнг е разпадаща се компания. Качествени двигатели с демократи не се правят, а чул съм някъде, че ставало с работа.
Руските смешници щели да скъсат отношенията с евров
И аз така чух - Путин правил тия двигатели. Мърша си ти
Вместо двигател от Брат и Витни да бяха сложили двигател от прахосмукачка НЕо-по сигурно щеше да е .
Ремонтирах за завода Pratt & Whitney в Монреал кондиционни усилватели, защото бяха доста стар модел но добре работещи апарати. Та съм бил там доста пъти, работих и за Lockheed Martin, бил съм в заводите на Bombardier, GE и др. Това което ми направи впечатление е има 2 тежки фактора, които могат да причинят издънки в качеството. Единият е масата която работи там : бели, жълти, черни, араби... А доста от упоменатите нямат техниката в гените си. Другото са синдикатите. Мотаене, четене на вестник /интернет и кръшкане. Това от мен. Хубав ден и бъдете здрави
Там луди не пускат Защо лъжеш
Същото като автомобили ,на известна марка, правени в Австрия-само турци и негри са там, мразещи работата си. Смяташ,ли че ако имат възможност няма да искат да "отмъстят"-че са прецакани да са на поточната линия, като пропуснат някоя гайка.
Като ти гледам ника, сега сиурно работиш Армати за "Уралвагонзавод" . Там как са с пиенето?
денвър е третият по бедност град в Колорадо. Освен бедността, сега и двигатели падат по главите на хората там. https://www.roadsnacks.net/poorest-places-in-colorado/
Путиновата шайка тръпне в очакване на кой ще му забранят да напуска кочината Това е новината днес
Защо в САЩ бият негрите?
На руските самолети не падат двигателите. На руските самолети им замръзват задкрилките.
Параноиден шизофеник съм Търся мома, болна от шизофрения като мен Да си кютаме двамата и да мастурбираме на портрета на Путин Като го видя, и веднага ми щръква В това ми е лудостта
Тия нямат и идея какъв късмет са извадили. Ако беше паднал целия двигател щеше да е страшно.
Ще си го преместиш, защото си просяк и нямаш калво да губиш Песков от мъка ще си го премести в задника
Бойнга се разпада като САЩ, бавно, но сигурно.
Дойдохме си на думата - подадоха ви опорката и се почнаха коментарите!
Кога каубоите ще напуснат Гуантанамо. Гуантанамо е в Куба, какво търсят кауои там? Кога ще бъдат освободени задържаните затворници в Гаунтанамо-без съд и присъда. Ако са виновни-нека съд да го реши, дори и и американски съд.
Средностатичтическия американец често дължи над един милион долара-пари за ипотека на къщата му(1 милион е цената на евтина дървена къща, например в Сан Франциско), пари за изплащане на кола, пари по кредитни карти, разходи за таксата за колеж. Представете си на какъв психологически натист е подложен работникът във фабриката за самолетни двигатели. Постоянно мисли, как ще изплати дълга си, а през това време трябва да завива болтчета по самолетния двигател. И изобщо-държава, където нямат парно, нямат топла вода от централно топлоснаблдяване, къщите са шпертплатови-но за сметка на това -скъпи, по улиците са надвиснали върволици кабели-твърде сложно е кабелите да са под земята, в училищата-не се учи нищо, училищата са по-скоро занимални, най-голямото научно достижение е хамбургерът-та в такава държава да правят самолетни двигатели е абсурд-виждаме резултата-двигателят се разпада, поради недобре завити болтчета. Че в САЩ дори и високоскоростни влакове нямат. А тръгнали самолети да правят.
Днес е 22 Днес Европа налага санкции на путиновата шайка Соловьов, песков и другите боклуци и отровители вече няма да могат да влизат в Европа и да ходят на луксозните си вили, построени с крадени пари Умират от страх, крадците
бизнес ;бушоните; за евтина продукция и скъпа поддръжка изгърмяха по рано от очакваното , още една планина от боклук