Ще наруши ли кризата с Боинг баланса на силите в световното небе?

Кой ще се възползва от кризата около Боинг (Boeing) и неговия 737 МАКС (737 MAX)?

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Боинг ще спечели в дългосрочен план, защото тези самолети ще минат през нечувани тестове, неминуемо ще има подобрения и де-факто ще станат едни от най-сигурните в света.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако имах свободни пари бих си напазарувал акции на Боинг, след точно няколко месеца ще се вдигнат обратно. От $440 паднаха на $370, ще паднат още поне 10%. Това е супер възможност и съм сигурен, че хора с пари ще се възползват.

stankow
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нито е "криза", нито има някакъв "баланс", нито има някакъв конфликт "на сили" в небето. Изкуствено, дразнещо, изсмукано от пръстите заглавие. Няма "забрана" за тези самолети, само са спрени от полети. След всяка катастрофа с жертви се прави, самолетите от падналия тип остават на земята, докато комисията по разследването се произнесе дали не трябва им се направи някаква корекция. Как иначе ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А колко бързо МИСЛИШ, че ще се произнесат?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Точно пък китайците да са заплаха.. тия ги разправяйте на някой друг. Колкото и да крадат технологии това не е телефон да го сглобиш по-евтино и продадеш. Скоро май Еърбъс ще почнат да сглобяват самолети там и сигурно ще пробват да ги изкопират ама аз лично не бих се качил на такова нещо.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

тая история беше малко преекспонирана... Всички натиснаха Боинг само, за да ги накарат да се размърдат и по-бързо да си оправят бъговете вместо да се заяждат за разни технически експертизи. Преди да излезнат обновените версии (МАКС и НЕО съответно) Боингите бяха малко по-дървени от Еърбъсите, но това е защото са и по-стари. Това съвсем не значи, че с А320 не са се случвали инциденти. Така, че баланса няма да се наруши, освен ако от сиатълската фабрика не се панират и не изтърват нещата от контрол.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Може би тези две катастрофи с един същ тип самолет в разстояние на 5 месеца да са чиста случайност и човешкият фактор да е бил решаващ за злополуките. Много се съмнявам, че някой ще пусне в експлоатация каквато и да е машина и особено самолет без да е сигурен на 100% в сигурността на машината!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Именно че човешкият фактор е решаващ, само че не пилотският, а тези дето са писали софтуера. Чисто случайно са се насрали със софтуера, защото работата на пилотите на този боинг е да настроят автопилота накъде да лети и да пуснат и приберат колесника. Подобно нещо се случи и с първия Еърбъс дето преора гората, когато пилота беше решил да отиде на втори кръг, а автопилота реши че трябва да кацне.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

не е възможно да се тестват всички възможни комбинации. Преди години Еърбъс (ако се не лъжа) трябваше да преработват сервото на не помня кои стабилизиращи плоскости защото при определени условия агрегатът задействал погрешно превръщайки машината неуправляема - 100% хардуерен проблем който се проявява при определена температура, определено натоварване и определено въздействие с приборите за управление.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

'Що ли му трябваше на бай Дончо да се заяжда с китайците!?

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.