Ще има ли недостиг на литий в света, кой и къде го търси най-активно
Възможно е да се стигне до дефицит, защото търсенето само ще се увеличава
Обратно в новинатаКоментари - Ще има ли недостиг на литий в света, кой и къде го търси най-активно | Бизнес.dir.bg
Коментари
Голямо чудо, като бях малък никой не ползваше литий и си живеехме добре. Няма да ми липсва.
Язък , че сте толкова умни и такива конспирации хубави изградихте тук….. В Китай вече само за батерии на Натрии се говори. Лития в най- новата версия на Натриевите батерии е под 1 % …. Даже ще има излишък. Жалко, че така си напъвате празните мозъчета
И за какво ги правим тези магистрали тогава , че както изглежда пак ще се върнем на волските каруци ?!
Това с електромобилите каква измама е нямате си на представа!
Че нашите продажници ще продадат българските залежи за 1 долар както мистър Костофф правеше навремето
Само, когато последното дърво бъде отсечено; Само, когато последната река бъде отровена; Само, когато последната риба бъде уловена; Само тогаваще разбере, че парите не стават за ядене...
естествено, че ще има недостиг. Нали това е цялата идея. Да се спрат колите с ДВГ до 2030г. По закон да са позволени само електрички, които ползват литий. Но литият се добива много трудно и е малко в света. Да не говорим колко замърсява добива му. В края на краищата след 2030г. само богатите ще могат да си позволят да карат коли, а 90% от населението ще сме с колелета и то с педали, че лития е скъп...
и този факт показва, че запада или това което е останало от него върви към безусловен банкрут и капут. А всичко едва започна преди година и половина.
ттрябва да те "въдворят" в подходящо лечебно заведение, макар че е най- добре на Изток в необятната съвецка тайга.
Аз ще направя завод за батерии, най-големия в света
Електрокарите са най-големият и замърсяващ боклук родил се в главите на генетично увредените боклуци. Хипотетично дори и масово да се мине на тия боклуци няма ЕЛ мрежа, която да издържи включването вечер на 1 милион електрички.
така е . за да стане 'зелен' един електрокар трябва да измине към 180 000 км. толкова са мръсотиите от производството му. има още едно почти неизпълнимо условие - токът да НЕ Е ОТ ТЕЦ . цялата идея , всеки да се вози в ОТДЕЛЕН електрокар е идиотска . при добра метро и жп. мрежа е изпълнимо да се мине на ток . с бързите влакове 500 км се минават за около 2 часа
абе тъпаците нямате спирка в лъжите. В Норвегия "мърсотиите от производство се" се озеленяват за 46 000 км, щото там тока е основно "зелен", За бензинов двигател мърсотиите за производство са същите, ама и при 1 милион километра не се избиват. Разбира се избиването зависи от начина на електропроизводство, но дори и при въглищно производство на ток избиването на производствените мърсотии е 127 000 км.
Аз съм евроатлантик! Приемам всички европейски директиви. Собствени решения не вземам. Хапвам си и трупам си активи. Къщи притежавам и имоти. Посещавам Лондон и Виена. Да си гледам кефа и живота първа важна мисъл е за мене. Българските мъки са ми чужди. Всеки месец на почивки ходя. Нямам грижи, не изпитвам нужда и не мисля никак за народа. За отечеството нямам грижа. Мъки, стонове и плач не чувам. Гледам своите неща да движа, от народа си не се срамувам. Нямам аз отечество, родина. Нямам даже чувство за история. Искам само в Брюксел да замина, по-далеч от всички бедни хора. Всичко родно, българско отричам като нещо тъмно, непознато. Аз съм евроатлантик! Обичам Европейският съюз и НАТО.
Аз съм евроатлантик! Обичам Европейският съюз и НАТО. Българският интерес отричам, той за мен е нещо непознато. Аз съм евроатлантик! Желая евроструктурите да изграждам. За народа български нехая, имам друга цел и друга жажда. Аз съм евроатлантик и мразя всичко азиатско, всичко руско. Срещу кремълската зла зараза да изхрача плюнка не пропускам. Ще се мазня и ще се натискам да отида в Европарламента. Аз съм евроатлантик и искам да се наслаждавам на момента. Аз съм евроатлантик! Продавам лесно българските интереси. Ако трябва, цялата държава ще отдам под наем и концесия. Аз съм евроатлантик и нямам никакво достойнство, нито гордост, но заплатата ми е голяма и се движа весело и бодро.
Са синтетична мечта. За разлика от синтетичното гориво, което може да се произвежда екологично в пъти повече от замърсяванията от батериите. Батерията е бомба с часовников механизъм. Ако оставите ДВГ да не работи, нищо не се случва. Ако оставите батерия да си седи текат химически процеси с огромен негативен ефект. Представете си закрит паркинг с електричнки. Една като се запали филма свършва. Наскоро имахте демо с кораб в океана. Месец почти ЧАКАХА ДА ИЗГАСНЕ. Какви неща се отделят от този процес на горене бедна ви е фантазията. Естествено това е напълно ясно на затоплистите. Тяхният план е да забранят ДВГ с цел да ви ограничат свободното движение. От там и тази криза към икономиката. Правена по подобен модел 70 те с петролната криза от Билдербърг. Сега обаче имате Вангард и Давос. В пъти по-богати и мощни организации, над правителства, закони и суверенитет. Дори да има някаква колективна форма на мерки към "климатичните промени", няма да са тези измислени от САЩ и Вангард. Гана също свали назначеното от Франция правителство днес. Тепърва започва противостоенето към еднополярният модел. Свърши се с хегемонията на ционистката кочина Америка. Цената ще я платят естествено губерниите. В случая Европа.
Джуджето от Кремъл затова се натиска да контролира процесите в Африка.
Един от дойче банк казал нещо и сега щото на русофилистията им харесва да си представят как най-накрая тоя пусти капитализъм, империализъм, демокрация, джендъризъм, неолиберализъм умират и всички му вярват тука безрезервно... :)))))))))))))))))))))) Това като студената зима дето ни умори всичките в ЕС ли ще бъде? :))) Или Путин е имал предвид тая зима, а не миналата, ама ние не сме разбрали? :)))))))))))
С какво ни занимават? От вчера е публикувано разслефване на американския Конгрес на сем Байдън. Доказани $50 млн рушвети, вкл 5+5млн от Бурисна Украйна ( на тати и сина). Джото използвал дузини фалшиви имена и разменял няколко хиляди емайла с бизнеси по света /Китай да урежда рушвети.
Дааааа. Абсолютна истина. :)))))))) А, не направихали разследване, което да докаже, че Тръмп е невинен? :))))))))))))
Колко е глупаво човечеството ,време е Слънцето да изригне с пълни сили и да изпепели жалката смачкана гнусна планета земя !
Нвещо колониите почнаха да късат оковите и ще бъде много интересно. Накрая Европа ще стане колония, в която посока се работи усилено .
В Донбас има големи находища на литий, освен и другите им природни ресурси !!! Та защо е тази война, май не е за независима Украйна :)))
Литият има достатъчно много заместители, за да се стигне до някаква фрапираща криза. Просто е най-евтин за сега, защото е по-стара технология и вече има много разработени находища. В момента в който се появи недостиг, или цената му драстично се повиши, технологията ще бъде заменена. Алтернативите са десетки. Най хубавото на електрическите автомобили е гъвкавостта и относно батериите и относно източника на енергия и относно точката за зареждане.
Напъни се още малко да измислиш по-голяма глупост. Особено в частта на гъвкавостта на елекромобилите. И после иди да заредиш БМВ на станция на Тесла
Ти що не заредиш нещо скъпо със 95? : ))) Или направо му сипи дизелче... :))) Преди 100 години такива като тебе са викали, "Да, ама там където мога да отидя с коня, кола не може да стигне. Не ми говори на мене. Аз всичко знам и всичко ми е ясно."
И ДВГ и ел.двигатели имат своите предимства и недостатъци! Който което му е с повече позитиви да си го кара.
Добро утро! Една от причините Аржентина да стане част от BRICS след четири меесеца. Отново са няколко стъпки напред. Ето защо други 40 държави се редят на опашка в момента.
В смисъл, че няма да има литий, но няма и да се търси. Ако лития ставаше за нещо Китай и Индия нямаше да горят въглища. Айде стига вече с тия тъпотии.
Ами още по добре .ЕС ще бъде принуден да увеличи срока за преминаване към Ел. коли. Не виждам никаква драма в случая.
В старите клозети има малки количества литий и е въпрос на време и цена да започне извличане.
Много обичам статии, които поради прекия си превод водят до недоумение в читателя. използването на мерна единица метричен тон, поражда достатъчно въпроси за читателя, къде е сбъркал та не знае разликата между тон и метричен тон. и как да разбере, когато при проверка се оказва, че и двете са равни на 1000 кг. Да поясняваш на хора, които не използват империалната мерна система, че мерките са в техния обхват на обучение е неадекватно.