Шефът на Stellantis: Не е изключено затваряне на заводи на фона на китайската конкуренция
Искаме равни условия и продължаваме да преговаряме с Китай за митата върху електромобилите, заяви Урсула фон дер Лайен
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на Stellantis: Не е изключено затваряне на заводи на фона на китайската конкуренция | Бизнес.dir.bg
Коментари
Просто е г-жо ЛайНен! Трябва да ограничите печалбата и надценките до 11%, както е във Китай, и да започнете да се конкурирате на равни начала!?...
НИО ет7 тука го продават за 90.900 евра! Колко болен трябва да съм да дам за китайче почти 100к евро...
Джиткам си един Опел Омега и си свиркам. Не знам дали да благодаря на Стелантис за това бижу.
Европейските мерки не работят вече. Не са конкурентни, точно поради неадекватна политика на изкуствен протекционизъм, дебилистични "зелени" сделки и напълно неадекватно подценяване на Русия.
че управлението на една голяма компания не се отличава от управлението на голяма компартия примерно.
Какво се оплакват? Нали уж ценностите на демокрацията, капитализъма, пазарната икономика и глоблизъма диктуват конкуренцията да саморегулира пазара? Като не удържат на глобалистичната конкуренция, да си затварят заводите и да се измитат. Или капитализъмът работи само когато се пълнят дебелите джобове на капиталистите?!
Не си разбрал. Означава, че за да докарат цени ще трябва да работиш като китаец 14 часа за жълти стотинки. Тъй като не ти се работи, ще се наложи да затврят зводи. Когато много огладнееш, пак ще отворят и ще те назначат на половината от сегашната ти заплата. Ако не ти харесва, заминаваш в Китай но ще ти плащат като за гладен чужденец. Пазарна икономика.
Трябва да се посети Китай, за да се разбере тази държава колко се развива и защо САЩ и ЕС толкова са притеснени. Те вече минават от фаза копиране на технологии към иновации ин хаус След 5 год ще са изпреварили САЩ в електрониката. Тайван с тази блокада няма да го бъде дълго в хай тека Електромобилите, просто няма кой да ги бие понеже правят батериите на място. Мъск не напразно сваля цени и печалби, той ходи в Китай и знае че е чао скоро. Погледнете Автар колите, електрическият Лотус също се прави в Китай. Хардуера им е супер, софтуера има какво да се желае.
Слагате тъпи жени да ви управляват! Обичате ЛГБТ. Ок! Тогава го обдухайте и не мрънкайте, педали нещастни.
и без това тапата на шишето е измъкната....
Дачии произведени в Китай, Нисан и Сузуки произведени в Махиндра Индия Тойта произведена в Турция Мерцедес произведен предимно в Турция Не разбирам този смешен плач...
Отива германеца да купи електричка. Плаща 30% Другото 70% идва от държавата. Това държавна субсидия ли е или да?
Три цилиндрови коли с мощност колкото мотоциклет за по 60 бона. Фалирайте!
Няма такова нещо "равни условия". Има конкуренция. Махате митата в ЕС. Китай маха митата при тях и нека по-дорият да спечели. Ама не ви изнася, нали?
А с теб какво ще стане. Шефа ти като фалира, картофи ли ще садиш. И евтините ще са ти скъпи.
Стелантис направиха вс възможно да превърнат всички марки под шапката си в синоним на ненадеждност и евтиния. Подходиха по китайски, но с еврпейски цени. От 26-та смятам, че ще произвеждат основно лекотоварни автомобили, от 28-ма - никакви, защото и баничарките им не стават. Рендетата и фв ще удържат с до 2-3 години отгоре. Това са съвсем нормални процеси, защото бъдещето на европа няма нищо общо с индустриализацията.
Давайте! Измислете още някакви регулации, освен за пръдните на кравите и капачките на бутилките! Спрете всички електроцентрали! Разрешете брак не само между еднополови, а и между хора и животни! Продължавайте да слагате начело на ЕС откровени некадърници и дебили! Направете още няколко войни в Средния Изток, за да дойдат в Европа 200-300 милиона мундари и да ги издържаме и храним! Има място и за още 30-40 пакета от санкции срещу Рашата. И после ще видите на живо как е загинала Римската империя.
Преди пландемията реших да купувам каручка. Та се замислих за нов Лексус. Погледнах за всеки случай подръжката и рейтингите. Мама мия. Отворих уебсайтец, видях за 4к лева едно ЦЛК Компрйесорче от 2000 та, и един Джаг от 1999 та за 10к в мно добро състояние. Взех и двете. Начи в ЦЛК то хакнах 8к лева тотално ремонт с оригинални части. Джага литнаха повечко, ма кеф цена нема. Ви кажа мили деца, ЦЛК то го третирам като Софийска баничарка и носи яко на бой. Нема убиване тоя класик немец. Джага е по-капризен, ма за щастие електрониката е Бош от времето дето са я правили както трябва и след смяна направо е прекрасен. Та като турна чертата излиза, че е по-добре колата ми да харчи повечко бензинец от колкото да съм абонат на ремонтната стратегия на великите германски концерни след 2005 та. Планирам ако ни го праснат с ДВГ то само Китаец от среден клас. Нямате си идея колко качествено изработват Китайците. По-любопитните и смели могат да хвърлят око в Тубата на канала на Топ Гиър. Некъв ван ма направен с качество на Ролс Ройс, и това според англичанина. Та успех на Стилантис в сривацията пожелавам. Те Волво/Полстар/Лотус са Гиййли. Скоро и Стилянтисо ще говори Мандарин май:)
Алчните и нефелни мениджъри години анред лапаха милионни бонуси...ха ха правеха се на смели с великите си дела за намаляне на обема на моторите... увеличаваха цените с десетки хиляди за всеки следващ фейслифт....и сега що така стана ??? Ами защото не може кола стивала 45000 в 2018 годна да струва 65 000 в 2024 година, ха ха какъв ръст иамте в икономиката и заплатите за да си позволите такава мозъчна пръдня .....??? сега сърбайте и санкциите и жълатат уринка от чикитайците
Всяка икономика, базирана на утопии и "научни" врачувания за далечното бъдеще е обречена на фалит и затваряне. Така беше със социализма, така ще е и със затоплизма и със урсолизма. А иначе икономиката е една такава наука, която твърде точно предсказва причините на вече минали кризи.
Ето ви просто решение на проблема : Вдигнете заплатите на Европейците и всички ще си купят БМВ, Ауди и Мерцедес. Купуват китайско защото е евтино. Но всеки път в Китайския ресторант се чудиш куче ли ядеш или свинско? Но ядеш защото е евтино. Европа не е вдигала заплатите от 12 години а иска да продава скъпо. Говоря за Германия.
ха ха който се е хванал с Пежо, Ситроен, Рено и смшншите им нефелни мотори загива рано лили късно..... справка Нисан....ха ха самосъсипаха се в Европа....сега идва ред на Алфа роме, Фиат, Масерати....ха хааа смешници
Какви равни условия искате със страна, която отваря всеки ден нови ТЕЦ мощности, а ние гледаме да спрем всичко и да чакаме слънцето всеки ден?! Няма как да имаш равни условия със страна, в която електроенергията е еветина, и работната ръка е безкрайна, няма как! Цирк! Това трябва да някакъв цирк, няма логика да е друго!
Продайте на китайците. Ще видите бирен фест и вкъщи в 5 часа ама друг път. Но пък колите са по 25к евро
Всичко е наред , това е руска пропаганда! :)) Кораба потъва и вода има за всички , няма какво да се обърка ! :)))