Коментари - Шефът на "Луфтханза": Най-скъпият ни билет струва 24 000 долара, но местата светкавично се разпродават | business.dir.bg
назад

Шефът на "Луфтханза": Най-скъпият ни билет струва 24 000 долара, но местата светкавично се разпродават

Aвиокомпанията е увеличила броя на дестинациите, обслужвани в САЩ, заяви Карстен Шпор

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Шефът на "Луфтханза": Най-скъпият ни билет струва 24 000 долара, но местата светкавично се разпродават | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тази авиокомпания толкова е западнала, че ти сервират на презокенския полет макаронки и стюардесата ти се кара чак и вика или го взимаш или го прибирам. на полета до германия искат да си плащаш всичко, само малката вода е "безплатна". Много западнала работа....

Купи си от другите билети. Там храната е различна.

Упс, извинете, то сървис изобщо няма в момента!

Гледам коментарите отдолу и разбирам колко разглезено общество сме станали. За Basic тарифа някои желаят стюардесата едва ли не духовна облага да им извърши. Не, драги! Момичетата може и за 24 000 евро да не го направят, ако имат достойнство. А вие се мръщите, че ви давали само вода в полетите. Да, признавам си, и аз съм се изнежил, но просто защото живота е такъв. Вчера след 11 часа на работното място ми се наложи да си наредя алеята 30 плочки 40х40х5 с чакълосване и трамбоване отдолу, ерго още 3 часа работа и днес съм разглобен. А това нашите бащи и дядовци са го правили почти всеки ден. Но е редно да се спрем. Защото ако мрънкаме, че имаме само вода на полета, и че ни се предлагат само макарони, твърде вероятно е да дойде момент, в който ще се наложи сами да си добиваме вода, а не да ни я сервират, а макароните да ни се сторят деликатес от едни много стари времена, които вече не съществуват! Радвайте се на живота, обичайте се, и запомнете - най-красивото място не е там, където ви обслужват и задоволяват всичките ви прищевки, а там, където за първи път сте получили дървена играчка, направена от тате, сте се влюбили, сте завършили образование, сте целунали за първи път ... Хайде със здраве! Живота е красиво нещо!

вИЕ КАКВО ИСКАТЕ 1,2 И 3 ДА ВИ СЕРВИРАТ,ДА НЕ СТЕ НА РЕСТОРАНТ.НОРМАЛНО Е ЕДНА ВОДА И ЕДИН САНДВИЧ ДА ТЕ ДАДАТ,НО ТО Е ВКЛЮЧЕНО В ЦЕНАТА НА БИЛЕТА.АКО ИСКАП УИСКИ,ВИНО ИЛИ БИРА ИЛИ НЯКОЯ ДРУГА ГЛЕЗОТИКА ,РАЗБИРА СЕ ВСЯКО УДОВОЛСТВИЕ СЕ ЗАПЛАЩА!!!!!!

Прави си, обаче друго бие на очи. Всичо става от зле по-зле а уж има само растеж и прогрес. Беше време, когато на полетите сервираха нормална храна и включваха нормален багаж. После започнаха със всякакви малки трикчета да орязват. Хайде на храната майната и, но вдигане на цените и пускане на тарифи без багаж, маркетингови машинации с фалшиви цени в Интернет за да се обадиш и да ти пробутат по-висока, по-скъпи полети от А до Б през В, отколкото от А до В, ама и забрана да слезеш във В...Ебаха си майката и всичко това започна много преди Ковида и когато керосинът беше в пъти по-евтин.

Преди три години пътувах с Луфтханза за Коледа София-Франкфурт-Денвър - бяхме 6 човека - следователно 6 билета. Тази година за Коледа пак минах по същия маршрут - два билета пак със същата компания. И в първия и втория случай си купих билетите 3 месеца по-рано. Стойността на билетите при второто пътуване за два билета беше почти колкото при първото - 6 билета!!!

Най жалката мизерна и за паднала компания в света. Слаба организация грубо отношение без сървиз. Твърдо последно място, предпоследно е за италианците. Пътувате с арабски компании, ако не можете с турците. Ред чистота нови самолети, обслужване храна. Всичко на ниво. Германците, са помярите на Европа. Никакъв ред, груби, прости. Единственото им предимство е че говорят английски