назад
Шефът на KPMG се извини на служителите, след като им казал да спрат да се оплакват
Служителите се оплакали, че оценяват работата им, класирайки всеки сътрудник в даден екип, от най-добрия до най-лошия
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на KPMG се извини на служителите, след като им казал да спрат да се оплакват | Бизнес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Коментирай
"...както и от начина, по който Кей Пи Ем Джи оценява работата им, класирайки всеки сътрудник в даден екип, от най-добрия до най-лошия." А те как искат да бъдат оценявани??! Либерастката идеология навсякъде пробива... Всички се справят еднакво добре, нали?! Ние сме толерантни и търпим търтеи, заради които други опъват каиша!