САЩ запазиха митото от 15% за самолетите на Еърбъс
От облагане ще се отърват някои гръцки и британски стоки, за сметка на други германски и френски
Обратно в новинатаКоментари - САЩ запазиха митото от 15% за самолетите на Еърбъс | Бизнес.dir.bg
Коментари
Сащ премахват мита за стоки от Гърция и Великобритания. А къде е тука България - най верния съюзник на сащ. Защо няма премахване на митата за износа на Български Вина например. Некадърното ни правителство(или по известно отвъд океана като пуделите) нищо не е направило в дипломатически план по въпроса. Незабавна ОСТАВКА на ПРАВИТЕЛСТВОТО и ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР.
Ако не знаете: замисляли ли сте се защо по международните летища лятят само бойнг и еърбъз? Защото СаЩ и Англия нареждат на западнитте страни и други техни марионетни правителства да подпишат ограничения за други видове самолети да кацат по летищата, разбифра се по изислени причини като сигурност и ненадежност! Така се опитват да унищожат конкурентните руски пърнически самолети, които в някои отношения са с по-добри характеристики и надежни, да не приказваме и колко по-евтини! Виждате ли сега гадната двуличност на "демократите"! Свободен пазар ли чух? Конкуренция ли чух? Няма такова нещо!
Мухахахаххахаха тъп си Ванчо тъп. По международните летища има и сухой суперджет, АН и много други самолети които не са произведени от Бойнг или Еърбъс. Просто тези две копании са монополисти на пазара. Ако искаш и ти си произведи самолет, сертифицирай го и ще можеш да кацаш където си искаш, когато си закупиш съответния слот. Просто трябва да се бръкнеш за няколко милиарда и проблема ти е решен. Е ако ги нямаш в джоба си, тогава можеш да пише компсиративни теории, как не те допускат за безпари до пазара.. и как всизки други които имат пари са лоши. Аре пий си хаповете и спри да тролиш.
...За мене кеф е да легнем на сянката и да люпим семки с Ванката. Да го питам-тва онова за нещата, щот на Ванката му щрака много главата.
Сухой Суперджет е съвместно производство с Еърбъс. Но в Русия. Затова тези самолети падат и ги спряха по света да кажат по летищата. В Русия само смениха името на самолета....в билетите и този летящ ковчег продължава да лети по вътрешните линии, без да има усъвършенстване на некачествения проект. Боинг не-само плати ОБЕЩЕТЕНИЯ на пострадалите но и СПРЯ от производство самолета. Докато не бъде напълно ПРЕПРОЕКТИРАН.
крайно време е европейските бюрократи да се събудят и да отговорят като мъже на американското изнудване, санкции и мита за всички стоки, реципрочно на американските, изгонване на американските военни и техните бази от Европа и спиране на плащанията за така наречената "натовска отбрана"
Те американците сами си го набиват,те още не го знаят, щото техния 737мах едва ли ще литне отново (или ако лети аз не бих се качил) та техните авиокомпании ще видим на какво ще летят като потръгне отново работата.
Без да има европейска армия, изгонването на американските военни, ще доведе до настаняванет на руски "миротворци". И те подобно на хамериканците, привидно ще дойдат като част от анекси от договори - я за газопровод, или някоя атомна централа.. Та преди да го набутват на САЩ и да "отговарят като мъже", ЕС трябва да си построи кочинката и да почне да си гледа интереса.