Коментари - Русия излива милиарди, за да държи гражданската си авиация във въздуха | Бизнес.dir.bg
назад

Русия излива милиарди, за да държи гражданската си авиация във въздуха

Разходите са почти двойно повече от похарчените 547 милиарда рубли през Covid пандемията през 2020-2021 г., което показва колко важен е този сектор на руските власти

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Русия излива милиарди, за да държи гражданската си авиация във въздуха | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Забравих да добавя, че съм педераст и всеки ден ми масажират ауспуха с дебели кожени тояги.

Русия произвежда сигурни и качествени самолети. През годините с най-различни административни и други "врътки" западът принуди руските компании да ползват Боинг и Еърбъс. На "врътките" вече им се вижда краят - "Планираме да произведем над 1000 самолета до 2030 г"

Другари, нали няма да позволим на тия джендър соросоиди. Харесващи негри. Транссексуални, трето и четвърто полови да обиждат матюшката. Забравих, че са и сатанисти онождащи Кози, аа това бяхме ние. Пардон.

Русия ще се върне в 60-те години на миналия век и ще повлече половината свят с нея. Честито на всички. Весела Нова Година.

Всички знаем, че Русия е фалирала, няма пари, украинските войски маршируват към Москва, а руските войнице се бият с лопати и перални.

Днес ВСЯКА СЕДМИЦА ИМА инциденти с руски самолети. Или не могат да излетят, или в полет им спират моторите. Преди 2 седмици самолет кацна обратно с 2 НЕРАБОТЕЩИ МОТОРА. Русия нито има мотори за американски и ЕС самолети, нито технически персонал за поддръжка. Прогнозите са: през 2024 ще има всеки ден инциденти с ОТКРАДНАТИ от Русия западни самолети.

Ще, ще, ще ... Зеленски щеше да пие шампанско в освободения Крим, щяха да бягат от леопардите, челинджърите, щяха, щяха...

не харчат пари за гражданска авиация. При тях се работи без пари. За идеята.

В САЩ това е частен бизнес и не го правят за идеята, а за ПАРИ. А Лъжеца на русия иска да налее държавни пари в нещо дето е умряло и отдавна в света пазара е поделен. Ама той пише нова глава на полит-икономията на социалзма. Вероятно ще създаде ново икономическо течение - Нео Путинианство или "как да се застреляме и в двата крака и от печеливш партньор да се превърнем в придатък". Опита за сега се оказва успешен

На Чебурашка да обяснявате.

Една държава щом прави космически кораби, ядрени подводници и балистични ракети не бих я мислил, че няма да си построи флот за гражданска авиация. Русия разбира се сбърка, че започна да интегрира западни технологии в гражданската си авиация. Сега западът се опитва да я цака разбира се за тази и слабост и недалновидно лесно решение от преди години. На западняшки копелдаци вяра не трябва да имаш. Винаги трябва да държиш нож в ръката зад гърба си докато му се усмихваш, защото бъди сигурен, той прави същото. Но Русия до 10 години ще си възстанови потенциала за собствени граждански самолети. До това време ето ти китайски самолети, ето ти бразилски ембраери- все ще изкарат тоя труден период.

Бе те една кола не могат да произведат - дори ладата е на ФИАТ, Москвич - Опел кадет, Волга - първоначално опел Форд майнлайн а после Форд Фалкон. Да не говорим за тостери, перални че дори обикновени пирони. Иначе си прав, могат да правят космически ракети. Само че и там каквото са направили е било откраднато от германците по програмата им за ФАУ ракетите. Половината специалисти ги крадат руснаците, другата половина - американците. Като сумираш накрая се оказва, че руснаците всъщност освен да крадат нищо не са способни сами да създадат. До миналия век не можеха да правят и тухли четворки, а правехи т.н кирпичи, Ама ти си мечтай.

Китайците - лесно, ще им дават без пари горива и газ в замяна на някакви самолети, по подобие на новия москвич. Ама Бразилия е далече и тръба до там трудно пък и наблизо е Венецуела. Ще трябва да се разплащат някак си. Бразилците ще искат от онези пари, как се казваха дето всеки момент щели да станат само зелени хартийки.....а, долари бре. Тю да се невиди.

в момента има ДВА КИТАЙСКИ проекта за китайски самолети, гордост на СИ. Единият е за вътрешни линии, вторият презокеански. Преди войната в Украйна, КАНАДА СПРЯ ДЖСТАВКАТА НА МОТОРИ за малкия самолет. Големият е с американски мотори и още се доставят на Китай. Всички летящи самолети в Китай са американски или Еърбъс.

Ватата планира да произведе 1000 самолета до 2030 година. Я да видим. Това са 7 години, което прави по над 100 самолета годишно или повече от 10 самолета на месец. И това при положение, че липсват доставчици и цялата икономика е на военни релси. Липсват специлисти, оборудване и обикновени работници./последните по волята на Путин мрът в Украйна/. Но тук вероятно некои апологети на комунистическата идея и зрелия социалистически строй ще се сетят, как навремето петилетката се изпълняваше за 3 годин. Как се преизпълняваха планове, насрещни планове и т.н И накрая лъснаха голите гъзове. Така че, Путин всеобещаващий лъжец I може да си ги води за носа като стадо още дъъъъълги години, докато не пукне или не го гръмнат. А верующите нему зелки ще се къпят в мечти за новото светло бъдеще на социализма докато чакат на опашките за яйца.

Руски самолети. Технолагиите са добре известни. Въпрос на време.

Те така говореха и за комунизма. Бяхме построили социализма, дори бяхме влезли в т.н развит социализъм и беше въпрос на време да влезем в комунизма. И там всичко беше известно - имаше планове, програми, марксизма -ленинизма даваше отговори на всичко иииииииииии......нещо стана, та не успяхме. Те и технологиите за добив на петрол са известни, както и за добив на газ. Но ватата и до днес работи с американски технологии в тези индустрии. Принципите на демокрацията също са известни, но руснаците държат на своите крепостни права. Също така са известни и икономическите и пазарни закони, но както казваш ти, на руснаците им трябва време. Е, сега като се самоизолират ибъдат натикани обратно в кочината и за главен свинар им назначат китаец, ще имат цяяяялото време на света. Но повярвай, и то няма да им стигне да прозрат колко са глупави.

от заложения външен дълг от Пeпераста минфин за догодина

Самолет на чужда авиокомпания подхожда за кацане. Командирът пита кулата: - Колко е часът местно време? - От коя авиокомпания сте? - Какво значение има това? - Голямо! Ако сте от Луфтханза, то часът е 17:26:43. Ако сте от Ер Франс то часът е 17:30. Ако сте от Аерофлот - днес е вторник.

Полет на Аерофлот закъснява с 12 часа: Защо полетът закъсня с 12 часа? - Ами, на пилотът му се счу някакво тракане от левия двигател. Добре де, ама 12 часа? - Абе, Вие да не мислите, че е много лесно да се намери глух пилот.

Вместо да спрат всички боклуци-суперджет от полети и да доработят многото проблеми по него и отново да го пуснат да лети, то ватенките не правят нищо, освен да предлагат безплатна евтаназия на своите роби. Проблеми имаше и с Боинг (ако не се лъжа модел 737) , но американците веднага спряха всички самолети от полети, намериха причината в софтуера, инсталираха ново софтуерен пакет и сега всичко е ОК. Ето това е разликата, путинуидни гугутки, която трябва да знаете за руският аерофлот и самолети. ПРАВДА ПРО АЕРОФЛОТ И ШЕРЕМЕТЬЕВО БОРТПРОВОДНИКА. https://www.youtube.com/watch?v=5ZynDikDY4I

И Ирландия се отказа от некачествения суперджет… То да беше само Ирландия , тукашните руски педерасчета щяха да черпят... Мексико се отказа, Белгия се отказа, Армения се отказа, Индонезия се отказа, след катастрофа и 48 трупа и така нататък. Оказва се че от ватната кочина можеш да си вземеш само шлюха… и то не за дълго – само за временно ползване. В руската кочина: В парке авиакомпании "Ямал" 16 "Суперджетов". По данным Flightradar24, один самолет совершил последний полет 4 октября, еще три не летают с конца сентября.

75% от суперджет-100 за вносни комплектации: -Авионика – THALES Франция -Топливна система – Интертехнику – Франция -Система за електроснабдяване – Хамилтън –САЩ -Хидравлична система - Паркер – САЩ -Интериор – Аероспейс – САЩ -Кислородна система – Аероспейс – САЩ -Датчици за вибрации на двигателя – Вибро Метер - Швейцария -Колела, гуми и спирачки – Гоодрих - САЩ -Шаси – Месиер Даунти – Франция -Система за управление – Либхер – Германия -Кресла за екипажа – Ипеко – Великобритания -Противопожарна система – Аутроникс - САЩ -Стратегиски партньри – Аления – Италия, Снекма – Франция, Консултант – Боинг –САЩ На 75% всичко е вносно. И при всичката тази техника на световно ниво – руските алкохолици с две леви ръце, не могат да сглобят един нормален самолет. На руснака и мерцедес да му доставиш на части – накрая като го сглоби ще се получи бракувано Жигули. Всички държави, които направиха грешка да купят този боклук се отказаха.

В Украйна заводът "Антонов" през 2009 г. създаде Ан-148 - аналог на Superjet. Тогава Путин искаше да превърне корпорацията на Антонов в руската авиационна индустрия и интелектуалната собственост на Русия. Но Янукович не се съгласи. Тогава ватирани якета решиха да създадат този боклук с голямо име: „Сух суперджет“ Фатален финал на Analytics: в „Шереметиево“ разби последния Superjet https://newizv.ru/article/general/13-02-2020/fatalnyy-final-v-sheremetievo-slomalis-poslednie-superdzhety Както стана известно, на московското летище Шереметиево се счупиха последните Супержети и нямаше части за техния ремонт и нямаше какво да замени тези самолети. Това доведе до прекъсване на полетите например до Дрезден и Уляновск. И двата самолета са собственост на Aeroflot, а повече от двадесет Superjets са бездействащи поради повреди. И така, Лукашевич обясни, че проблеми са възникнали от самото начало на операцията на Супержети: „Факт е, че създадохме самолета, без да му осигурим нормално следпродажбено обслужване - резервни части и др. Освен това той има доста висока цена. Тоест, няма поддръжка на самолети. Това доведе до факта, че някои от машините стоят на празен ход в очакване на резервни части, а някои от машините просто се разглобяват на резервни части, така че други да летят: така наречения авиационен канибализъм. Всички авиокомпании, закупили този самолет, могат да бъдат разделени на 2 категории. Първата е компаниите, които са принудени да купуват например Aeroflot. Има пазарни авиокомпании, например, чуждестранни, които просто оценяват самолета по неговите характеристики, икономия, цена и т.н. сервиз, трябва да има резервни части и др. Всички чужденци днес са се отказали от работата на Superjets. Те останаха само в Аерофлот, тъй като Superjet е национална програма. Между другото, очевидно е, че същото ще се случи и с друг домашен самолет - MS-21. „Конкуренцията на световния пазар за производство на пътнически самолети е такава, че от многото производствени компании постепенно остават две от най-големите: Boeing и Airbus. Стигането до тук с нов проект е достатъчно трудно. Страната ни има такива специфики: по принцип можем да се упражняваме, да инвестираме пари, да разработваме и произвеждаме нещо доста конкурентно в едно копие, но за някои напълно луди пари. И когато започне масовото производство, възникват проблеми. Едни и същи Airbus и Boeing произвеждат и продават няколкостотин самолета годишно.

Много подходящи са и АН-2.

Русия не е като европейските страни.Това е огромна страна където самолета е абсолютно необходим жизненоважен.Заради това руснаците започнаха да подменят западните с руски самолети.И ще успеят.Там авиацията е много силна и на много високо ниво.Всичко произвеждат - хеликоптери изтребители бомбардировачи а сега и пътнически.Ние скоро ще лапаме мухите

"Голямо" заключение направи...От всички глупости , които си написал е вярно само, че Русия е голяма и то само по територия и полезни ресурси. Във всяко друго отношение е пълна трагедия! А ако ТИ ЛИЧНО си се приготвил да лапаш мухи, то явно само за това ставаш.

Много точно написано:)

Българино, руското гражданско самолетостроене приключи в миналия век. Те сами наблегнаха на военните самолети. Сега да си се возят на тях. Нема смисъл да ти обяснявам каква е процедурата за получаване на международен лиценз на въздухоплавателно средство, разрешение за полет, лизенз за техническа годност и т.н една камара европейски и международни организации. Повярвай, нито една от тях няма да си мръдне пръста за руски кукурузник. Каквото и да направят, няма да излезе извън пределите на Русия и така трябва. Имаше един Сухой суперджет, който при първия полет с пасажери се тресна на полосата, счупи колесниците и се запали. Ако те кефи да се возиш във влакче на ужасите - моля. Но не агитирай тук за това.

Путьо съсипа Русия. Дано ние удържим на натиска на копейкаджиите - национални предатели!

Руснаците имат достатъчно добре развито самолетостроене. MC-21 е новия руски пътнически самолет, който вече навлиза в експлоатация и е одобрен от всички международни регулатори. Постепенно Boing и Airbus ще бъдат заменени. От това разбира се няма да пострада руската индустрия, а западните.

Колкото москвич и жугула успяха да заменят вносните коли, толкова и този руски самолет. В най-добрия случай мужиците ще заменят западните самолети с китайски.

Ха ха.Серийното производство на МС 21 беше предвидено да започне 3017г. и няколко пъти беше отлагано .Засега е отложено за 2024г.МОЖЕ БИ. Така,че по-леко с приказките за деца,мурзил.

Серийното производство на МС 21,Беше предвидено за 2017г.

3017 обаче звучи по реалистично... :))

руски самолет като руска кола.

Россия мой да излизва защото ги има тез пари. В Бо;гария що не изливат - щото ги нямат! И на всичкото отгоре Россия няма нужда от гейски и краварски самольоти. Россия си има всобствени такива и е очевидна лажа, че российски самольоти нямат резервни части. Всечки руснак мой да си лети с какавтата си иска машина, Россия и нехйното населеине са толкова богати!

Тъпундер.Русията ти е богата само на неграмотници като теб.14 правописни грешки в 3 изречения

Имали бол пари дали. Печатницата бичи.

Ама как така ще летят????? Как така ще наливат милиарди в твърда валута????? От кадя на кадя???? Има си санкции - това е - запада им каза право куме в очи - НЯМАТЕ ПРАВО на самолети, на банкови транзакции, на търговия с други държави, Сичко е със СпИциално ПрИдназначение и моля моля да си ги нямаме такива своеволия.....Аааамахаа

Защо мислиш, че наливаните пари не са твърда валута? При сивия пазар на самолетни части рублите не се ценят много.

Инцидентите вече се увеличиха ТРОЙНО! Един Ербъс така и си стои забит и зарязан насред сибирска нива.. Скоро ще летят само на Чуколев и Михлюзин :)))

Имат летят ... а ти пак на уя ми въртолетче правиш .

те ако имаха нямаше да реват . Тръгнаха на война като аслани а се върнаха насрани