Русия, Индия и Иран замислят алтернатива на Суецкия канал

В новия проект ще бъдат задействани железопътен и воден транспорт

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Любопитното е, че няма транспортен коридор, по който да се движат стоки ОТ РУСИЯ за където и да било ... винаги се ВНАСЯ! Русия изнася само каквото природата е създала и тя успее да изкопае, изсмуче и изсече от недрата/повърйността на Земята. Всички други народи се трудят и изнасят реални продукти и стоки... Огкедайте се и ще откриете, че НЯМА НИЩО РУСКО. УНИКАЛНИ МЪРЗЕЛИВЦИ И НЕКАДЪРНИЦИ СА ТЕЗИ ХОРА!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А ние какво точно изнасяме?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Стоките ще влизат от Индийския океан в иранския град Бендер Аббас на крайбрежието на Персийския залив, а от там ще отиват в Бендер Ензели на крайбрежието на Каспийско море, откъдето по море ще бъдат пренасяни в Астрахан, а от там чрез железопътния транспорт в Европа."Така както са го описали ще излиза много евтино около три пъти по-скъпо отколкото Суецкият канал,но като се има в предвид,че стоките ще отиват в русия за тях ще е евтино защото те обичат такива скъпо евтини неща.Тук почти построиха най-евтината АЕЦ в Европа дето ако беше завършена токът от вятър щеше да е по-евтин.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А бе то и Евразийския съюз щеше да е нещо велико, а ма от доста време никой даже и не го споменава. Та и тая работа ще е същата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ще, ще Егати "коридора". Той по-дълъг от Великата китайска стена. Никога нищо няма да направят.....Смешници.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

качват стоките на балони и да ги дърпат с камили !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Никарагуанскя канал изкопаха... абе обещаят ли нещи руснаците - пиши го 'сделано'!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

сделано,ама ...с теслата!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Потенциален голям инвеститор е Азербайджан,а защо не и Туркменистан.Те си осигуряват лесен достъп до световни води!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Казвам на мурзилките отново. Стоката се разтоварва в Персийския залив, после натоварва и отново разтоварва в каспийско море. Няма как да излезе по евтино.Докато корабите си минават Суецкия канал. Даже да се заобиколи Африка може да излезе по евтино от този предложен от Иран, Русия и Индия път. Но нека си вярват.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Контейнеровозите стигат до Астрахан и от там с железница до западна Европа.Какви разтоварвания в Персийски залив.Но щом използваш "мурзилка",не са ти чисти помислите!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За да стигнат в Астрахан контейнеровозите трябва да преодолеят 3 планински вериги в персийско със средна височина 2000-3500м. Освен ако контенеровозите не летят, няма как да стане.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Индия, Русия и Иран се равняват на над 20% от световната популация и над 20% от сушата на земното кълбо. Тези, които си въобразяват, че не са способни да направят коридор 7000км, който да им е по-изгоредн от такъв създаден преди близо 150 години са или тролове, или пълни мухльовци...то всъщност и двете са един дол дренки. Ембаргото към Иран и Русия е такова към запада....остават почти цяла Азия, Южна Америка, Африка и тнт...светът не е само биг брадър и сивото ви ежедневие..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Русия мисля че заемаше 17% от сушата на планетата, ама все още не могат да направят нормална кола, хладилник, телевизор или телефон. Магистралите им като километри са по-малко от нашите. Способностите им се изчерпват с уменията да правят оръжия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Суецкият канал не може да има алтернатива. Ж.П транспорта е по скъп. Един кораб товари десетки влакови композиции и излиза евтино.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тия мислят за стоки до Москва, не до Европа.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Индийците се усетиха, че са повече от българите в България и англичаните в Англия и почват да строят коридор към нас да си идват при роднините и да обетоват земята.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

малиййй, тия тъпунгери от севера все с такива партньори се въвличат, но все на Запад гледат, дори и сметките им са там. Що ли? А за Иран, не му ли стига ембаргото от Щатите, та да се сети Путнята, че бизнес от там скоро няма да излезе.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

това е някакъв нещастен путински опит да измисля топлата вода! турция, грузия и азербайджан още миналата година пуснаха железопътната връзка китай - европа през казахстан заобикаляйки россия!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

TOI = CYRVUL ... XA XA XA

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

С Пътя на коприната пак ще започнем да отглеждаме копринени буби. ....Ама като изрязахме черниците ? Ще ги приучим да ядат салкъм!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

С Пътя на коприната пак ще започнем да отглеждаме копринени буби. ....Ама като изрязахме черниците ? Ще ги приучим да ядат салкъм!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само не разбрах какво търси Индия в цялата тази работа. Може би Индия ще го финансира. ако е така - ОК. Но ако не е , всъщност това може да бъде Проект между Русия Ирабн и Австралия, да речем. Или Русия Иран и Япония. или Русия Иран и Виетнам. Абе каквото с ететите там от този район. За да се ползва Каспийско море за връзка на Русия към Индийския океан Индия въобще не е нужна. Нужен е само Иран. Но.... не е чак толкова лесно. някой в Русия направил ли си е труда да види терена на Иран, откъдето ще минава тази Ж.П линия. Планини като стой та гледай. това не са ти донските степи - това са планини над 3000 м. Как се строи ЖП линия там? И още нещо странно. Защо след като си навлязъл ти в Каспийско море ще прехвърляш всичко на влакове в Астрахан? нали уж имаш Волго-Донски канал. Някога е строен с идеята да се свърже Каспийско с Черно море. По-просто казаноАко ти щше шреодоляваш каспийско море по дължина и ще мстигаш чак до астархан, защо не използваш Волга и Дон като транспортни артерии? Влизаш в Черно море и от там където си поискаш - кеф ти България, кеф ти Румъния. Или може би Русия планира да стигне чак до западната граница на Украйна?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Индия е конкурент на Китай и е заинтересована от нови пътища към европейския пазар. Образовайте се! Светът се развива ,а Европа ...., а България...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

не знам дали Момбай е в Австралия ,Япония или Виетнам ...?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като не ки разбрал, питай Путин. Той ти е най под ръка.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На някои може да им стане лошо! По-добре несведущите да погледнат какво вършат Китай и Казахстан в посока Европа, и как този проект на Индия, Русия и Иран се връзва с другия. Пък после може и да побъбрим.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

20 млн. тона годишно при 40 тона в един жп вагон са 500 000 вагона. При около 333 дни в годината ще на нужни около 1500 вагона дневно. При 40 вагона в композиция, излиза че ежедневно ще пътуват над 36 влака. Но това е един влак или кораб на всеки 40 минути. Ама че редовни транспорти трябва да има. Корабите ако пътуват по 12 часа в една посока ще са нужни 36 кораба. Влаковите композиции, ако пътуват по 60 часа, ще са нужни 90 композиции по 40 вакона. Егати мегаломанията ! Или греша?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За 7200 км трасе 1 влак или 1 кораб на 40 минути дори е слаба натовареност. Въпросът е дали Китай ще финансира проекта. Защото в момента Китай е в ефективна война със САЩ по ракетите за малък и среден обсег. Китайския президент го заяви ясно преди дни. Китайската икономика ще работи със собствени инвестиции за да насмогне да отговори на производството на американски ракети. Целта на САЩ е да стопира именно Пътя на коприната на Китай. Това не е само транспортен коридор а китайски инвестиции(експанзия) в държавите по пътя. Пътя на коприната обхваща програми в електрониката, интернет до спътникови комуникации. Дори натовска България се надява да получи инвестиции от Пътя на коприната.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А е още четвъртък...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само не разбрах чисто географски Индия какво общо има с коридора. Ако участва с финансиране е друга работа.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ще се обсъжда?!?!? Ще се реализира?!?!? Пак ЩЕ!!! А в дейстнителност НЕЩЕ!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Залюхан, ВЕЧЕ са направени проби и В МОМЕНТА се прави проектиране.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

бе смотаняк , докато ги построят тези 7200 км. ...700 пъти ще се скарат и нищо няма да направят . А колкото до думата /Бълхария/... да го навра на майкати в среде мазния руски гъзяк ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

натривки ли

Schilo
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И Керченският мост беше "ще". Ама вече функционира. Нали?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да бе с 10 прекачвания и влакове по-евтино и по-бързо щяло да бъде !!!!????

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Прикачване, а не - претоварване. Как ви избират в тая "демокрадична Бълхария" бе, с конкурс по кретения ли?

Schilo
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ех, тази теснолинейка, с която си израстнал....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Заради такива прекачвания Баку-Батуми-Варна-Русе-Виена България бе "освободена" от Русия през 1878....за да потече първия нефтен поток от Каспийско море до Западна Европа. Бъди сигурен, че отново не е минало без благословията на Ротшилд. За такива пари се правят войни, освобождават се народи, налага се демокрация. Северния морски път ще бъде алтернатива след поне 50 години, дотогава Суецкия канал ще поскъпва поради скъпото му поддържане и военни разходи за сигурност.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.